Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Peugeot 806 1,9tdi nežhaví

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1786
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: pá listopad 02 2012, 15:30    Předmět: Peugeot 806 1,9tdi nežhaví Citovat

Volal mě kamarád že mu francouz nežhaví a tedy nejde nastartovat. Nemáte schema na tohle auto nebo typ co, kde, jak? Nebo nemá tohle nějaký kurvítko?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1216
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: pá listopad 02 2012, 15:49    Předmět: Citovat

Základ je jestli jde napájení na relé žhavení (klasický velký relé s elektronikou, dva silový kabely na očka 5mm a 6mm). Pokud nejde napájení k relé, tak zkontrolovat pojistku (nenachází se v pojistkovým boxu,ale někde mimo, hodnota většinou 60-80A). Pro schéma bych musel na dílnu a vyfotit nebo oscanovat. Nemám po ruce. Relé bude vypadat nějak takto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
denis15



Založen: Jun 21, 2005
Příspěvky: 641
Bydliště: Opava

PříspěvekZaslal: pá listopad 02 2012, 16:23    Předmět: Citovat

A pak stejně zjistí, že má žhavičky v ř.ti, protože je nikdo xx let neměnil a ono to i na ty 2 nějak startuje Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7878
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá listopad 02 2012, 16:35    Předmět: Citovat

Mě jednou dojel bývalý kolega s italem (Fiat regata či jak se to jmenovalo), taky nežhavil. Po chvilce čmuchání měřákem jsem našel totálně zoxidovaný drát kousek za očkem směrem k žhavícím svíčkám. Nebylo to úplně u očka, ale cca 1cm od začátku izolace...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18708
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: pá listopad 02 2012, 17:56    Předmět: Citovat

ss klešťák je v těchto věcech k nezaplacení . Vím , že je to o číslo http://www.peugeot-club.com/forum/files.php?pid=1359775&aid=93067
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Habesan



Založen: Jan 12, 2009
Příspěvky: 7105
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: po listopad 05 2012, 8:53    Předmět: Citovat

Startovat se dá i na jednu žhavičku, vyzkoušeno.

Pokud je někdo velký škudlil, nechce si koupit klešťák, a jeho domácí stavba by se mu taky nevyplatila, tak stačí i samotný hallův element, který se dá vymontovat ze všelijakých motůrků ve spotřební elektronice.

_________________
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18708
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: po listopad 05 2012, 9:12    Předmět: Citovat

Na stará kolena jsem si udělal radost a za 600kreditů jsem koupil ss klešťák Graupner 20/200A na aukru a potom teprve člověk kouká , jaké proudy běhají v dobíjecí soustavě , zvláště při startu a chvíli po něm . Neměřím startery a na dobíjení i žhavení stačí . Nwm jak u pažouta , ale VW transportér nenastartuje ani se starými a pro laika ještě funkčními svíčkami . Od mechaniků potvrzeno , že se postupně provozem tenčí žhavicí drát a od určitého ztenčení spirálky nechce motor startovat .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1216
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: po listopad 05 2012, 9:17    Předmět: Citovat

Pro zajímavost měření startovacího proudu klešťákem PK150 + osciloskop http://www.jb-elektronik.cz/diagnostika-praxe_namerene_prubehy.php#kompresni_tlaky
Bohužel drtivá většina klasických nafťáků s vadnýma žhavícíma svíčkama(stačí jedna nebo dvě vadný) už pod určitou teplotu motoru nechytne.Nebo chytne jen na určitý počet válců a trvá než se ty ostatní chytí. Jinak je tomu u systému vysokotlakého vstřikování (commonrail nebo PD). Tam chytá celkem slušně i bez žhavení. O to je to pak horší měnit svíčku co několik let nežhavila (zanesená sazemi a karbonem nejde vyndat).

K tématu: tazatel se už neozval, tak nevím jeslti mám hledat schéma...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1786
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: po listopad 05 2012, 12:12    Předmět: Citovat

Tohle nežhavilo vůbec. Než jsem se k tomu dohrabal tak si to vyřešil sám. Bylo zamáčklé bezpečnostní tlačítko které se aktivuje automaticky při havárii. Při opravě auta v motorovém prostoru došlo k aktivaci toho tlačítka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.19 sekund