Vždyť jsem to tam rozepsal... Co je na tom k nepochopení? O tom, kolik MW ná mašina skutečně přece vůbec nejde.
Běž si sednout s ekkarem na pivo a vezměte sebou někoho z elektrizace. Tam se dovíte vě ...
@ekkar - nepsal jsem o žádným omezení na mašinu. Psal jsem že se počítá s odběrem na mašinu. A už vůbec ne o tom, že by mašiny s vyšším výkonem neexistovaly. Zjednodušeně jde o to, že každý úsek z měn ...
No, je to jinak.
Předně - na stejnosměrné trakci se počítá s výkonem lokomotivy max. 2MW. Víc už by to nešlo právě kvůli důvodům, jež uvádí Peca.
A má-li být napětí na čemkoli proti zemi, pak je nut ...
Revizor nemusí být zaměstnancem přepravce. Klidně to může být zaměstnanec najaté firmy, a proto nemá co vysvětlovat a nezajímají ho žádné důvody. Jeho zajímá jen to, zda je jízdenka platná, či nikoli.
Něco o tom jsem našel [url=http://www.revisor.cz/predpisy/vyklad_zpozdeni_casova_jizdenka.htm]tady
Z hlediska revizora je to tak, že ten kontroluje pouze platnost jízdenky. Pokud je jízdenka neplatná ...
To zas není tak jisté. Dopravce se může odvolat na tzv. vyšší moc, to je případ, kdy za zpoždění prokazatelně nemůže - např. když následkem vichřice spadne strom na trať.
V dávných dobách ještě před ...
To napětí je mezi dvěma body kolejnice vzdálenými 10km. Takže když rozpřáhneš ruce a dotkneš se kolejnice, budeš mít potenciál nějakých pár mikrovoltů. A to ti neublíží.
Nevím o tom vůbec nic ale zajímá mě to. Úvaha, když má mašina v tahu příkon třeba 3MW a napětí 3kV, teče proud 1000A. Nevím kolik má odpor trolej od měnírny ale kolik májí odpor kolejnice? Může to být ...
To možná dnes. Ale prnďolíno bylo kuipovaný právě proto, aby mohlo jezdit po 260-tce, která se rekonstruovala jako koridorová trať. A protože je "rovná" jako když hada jebn.š po hřbetě, koupilo se prn ...
Strana 1 z 81
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 79, 80, 81Další Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.