Hezky shrnuto. A motory krásně dodatečně zesložití a prodraží servis + opravy. Prostě pokrok. Američani zvyklí na primitivní V6 a V8 OHV když vidí TFSI tak je to pro ně složité jak raketový motor s ot ...
E (biosložka) shoří taky, ale má menší spalné teplo. Takže pro stejný výkon se ji prostě musí dodat víc do válce Čím víc postupem času bude mít palivo biosložky, tak tím půjde výkon toho paliva na ...
První problém je, že máš velký trysky. Ten množník nemá padat pod 1,0, protože máš pak kratší časy vstřiků LPG než benzínu. K 1.0 ti může padat tak někde při maximálním výkonu, ale jinak by se měl poh ...
Tak ono kdyz by se to vzalo poctive, tak by se klima mela servisovat co rok. Co rok menit dehydrator chladiva. Protoze vodni para umi do systemu difundovat, a u R134a chladiva jaksi negativne reaguje ...
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.