Přemýšlel jsem ještě o těch adaptacích. Když ECU přizpůsobí směs a ustálí se to, krátkodobé adaptace pak kmitají kolem nuly (ikdyž dlouhodobé jsou třeba na +15% a +12%), ten motor reálně jede na správ ...
Vířivé klapky a k tomu komplet řetězový rozvod u zadní přepážky a přímovstřik? To je to největší zlo ze všech a právě jsou všude, sehnat BFM bylo dost těžký.
No tenhle motor už je (bohužel) složitá a moc moderní strojovna. Taky bych tam radši měl jednodušší víc "americkou" V8.Přikládám foto zástavby vstřiků, myslím, že to je pěkně udělané.
Jede to normálně, akorát to rozsvítí vcelku brzo helikoptéru/pečený kuře MIL/check engine. A pocitově mě přišlo, že na benzín to jede trochu líp za plynem, ale to nemám změřený, spíš to bude placebo. ...
Tak to by mělo bejt ok. Já měl na mysli hadice z reduktoru, na kterých jsou ty koncový filtry a pak to jde k plynovým vstřikům. Hadičky do sání od jednotlivých vstřiků jsou dlouhé cca. 10-15cm a vedou ...
Tak jsem o víkendu dělal další pokus s nastavením. Po resetu ECU jsem si najel chvíli na dálnici na benzín, aby se ustálila dlouhodobá adaptace. Drželo se to kolem 10,4% (jindy to bývalo i 8%). Shodně ...
Aditivních +7,8% bych řekl ok na volnoběh někde něco drobně nesedí to je i ok, ale multiplikativních +8,6% za zvýšených otáček a jizdy to už na něco ukazuje.
Elektricky řízený termostat mají i některý Octavie. Ta moje naštěstí ne, jinak bych to taky dal do hajzlu. Hrozná kravina a kde je ta ekologie? Ušetříme pár kapek benzínu, a pak íme celej motor, ...
A jaký kurvítka to jsou? Moje jich má asi spoustu a o některých ještě ani nevím a snad dlouho vědět nebudu https://mymotorlist.com/engines/audi/ea824/bfm/
Njn Vanos v BMW nebo ty nastavovače v Audi jsou kokotina navíc a radši bych oželel ty koně, který to přidá i optimalizaci charakteristiky motoru a měl tu strojovnu jednodušší.
To budem chodit nakupovat benzín do drogérie jako za dob mýho dědy ne? A nebo ještě líp, budeme si ho vyrábět doma z načerno dovezené ropy Ta Verva 100 je asi řešení, ikdyž dražší, ale ste ...
Jo člověk musí vědět zase, co si nechat na jindy. Mám teď takhle v garáži ještě jiný auto. Koupil jsem výhodně, kastle zachovalá, motor hezkej, ale zanedbaný, začalo to výměnou startéru a všech ...
Jo tos uhod přesně. Ale baví mě to mít věci v cajku, aby dlouho a dobře sloužily. A ne si kupovat co 4 roky nový auto, který jenom uvést do provozu, aby se tomu dalo říkat auto, trvá asi tak půl hodin ...
Jo s tím odstrojením motoru to mám stejně. Ten V8 je vceklu odkrytej už v základu, jen malý plast přes hadice a ventil odvětrání, ale na kryty hlav a cívky je normálně vidět. Asi to bude tím, že samo ...
Strana 1 z 20
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 18, 19, 20Další Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.