Zdravím, takže po několika dnech testování, simulací a studování grafů, je závěr takový že veškeré komponenty fungují jak mají, nikde není problém .Nicméně auto je pořád zdechlé, a spíš to vypadá na m ...
U 4x4 to nějak spíná přes senzor ABS, dnes jsem si všiml že "zagumuje" jedno zadní kolo ve vyšší rychlosti, 4 kvalt. Jinak regulaci zatuhlou nemám. Diagnostika ukázala ten problém s váhou
Mechanik ...
Jinak zkoušel jsem hýbat vším možným a auto asi dva dny jelo normálně a pak se to zas zhoršilo, teď ať hybu čímkoliv žádná změna, jen občas se to zdá živější
Obtok jsem kontroloval tak že jsem odpojil hadičku a zkoušel cucat hubou. Táhlo regulace chodí volně a bez ztráty podtlaku v baňce a hýbe se v závislosti na otáčkách. Chyba overboostu vyskočí jen při ...
Měl jsem konkrétní dotaz, a to jestli je normální úbytek napětí, klidně si nastuduju věci které popisujete . Jen by někdo mohl napsat kde najdu potřebné materiály, jsem radši když si to opravím sám a ...
Jako, sorry ale to jsou rady opravdu k věci! Značit si komponenty je opravdu poslední co mě tankuje . Pokud nemáte konkrétní radu která povede k opravě, tak tu nepište. Je paráda projíždět několik str ...
Chyba P0234, vyskočí když tomu opravdu hodně slapnu, není možné že v tu chvíli jde do motoru dost vzduchu, ale jednotka nedostane správně hodnoty a hodí to do nouzového režimu? Chod motoru na volnoběh ...
Nerozumím odpovědi. Nemám k dispozici osciloskop, takže kombinují profi diagnostiku a multimetr, vím že váha operuje s 5 Volty a ty tam nejsou, kromě vady samotné váhy ( zkoušel jsem 3) mě napadá pouz ...
Dpf 5o procent a vypaloval před 300 km, EGR to taky není
. Zaráží mě ten ubytek napětí na váze a to že váha měří polovinu toho co je požadováno, ale ještě jsem se ke kontrole kabelů nedostal
vše vyměněno odskoušeno, kromě budíku na podtlak - ten jsem zkoušel velkou stříkačkou.
do nouzáku to spadne pouze při prudším přidání plynu, ale ne vždy. Auto dokonce jede i bez váhy vzduchu a moc ve ...
Ano právě tohle jsem studoval, u mě by referenční napětí 5V mělo být na kolíku 3, ale s připojenou váhou naměříme jen 2.5V. Na výstupu ( kolík 4 ) je 2,5V a nemění se v závislosti na přidání plynu
opomenul jsem napsat, že to řeším kvůli tomu, že motor padá do nouzového režimu kvůli vysokému tlaku turba - vyměněno podtlakové vedení, regulace chodí a reguluje, výměna MAP senzoru, výměna solenoidu ...
rok je to 2013, problém je málo vzduchu, ale proč? Jedním kabelem jde do váhy 5V a zpátky nevím co se vrací. Problém je, že se zapojeným konetorem tam jde jen2,5V a s odpojeným 5V
Strana 1 z 5
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5Další Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.