U AUJ 637 a podobných klonů TESLA jsem to nikdy neřešil. A to je používám dost často a ještě se nestalo, že by 240-250V v síti vadilo. Možná se víc hřejí trafa ale vzhledem k socialistický rezervě nás ...
Starší verze tohoto skvělého vynálezul
Skvělý vynález? Poměr výkon/ hmotnost je šílený. Pokud bych chtěl pomocí těchto modulů živit blbej 1kW budu potřebovat jeřáb. A co jsem kdysi opravoval rozhla ...
To mne také napadlo. Takové autotrafo je ale nicméně dosti speciální. Sice znám fintu, jak udělat autotrafo z obyč trafa vhodným vřazením sekundáru, ale nechtěl bych to dělat p ...
Ahoj všem!
Hraji si zde s AUJ637 v oblasti, kde síťové napětí většinou přesahuje 240V, jen ojediněle klesá tak na 237.
Nelíbí se mi, že pokud na toto napětí běží AUJ, tak na zdroji má i 40.8V, ačkol ...
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.