Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32494 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá únor 22 2019, 13:51 Předmět:
Ne, ani 59kW a 63kW verze ne. Jediná 1,4 která na to trpí je právě "stokobyla" = 74kW. Víceméně poslední vyráběná verze = 63kW s kódama BXW (€uro4) a CGGB (€uro5) je výsledkem snahy jak dostat z 1,4 co nejvíc výkonu a nedostat se do problémů s teplem, na jaký se narazilo u 74kW varianty. Protože z tohohle motoru bez turba výkon jinak než votáčkama nevyženeš. Ta 63kW varianta je vlastně mechanicky to samý co 74kW, akorát je seškrcená menšíma průřezama kanálů v hlavě, menšíma ventilama a užším sáním z umělý hmoty (74kW má hnilíkový). No a jinak naladěnej soft v ŘJ - jinej průběh mapy, omezovač na 5500 místo na 6500 atd. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 6058 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: pá únor 22 2019, 23:10 Předmět:
Ak to chápem správne, tak všetky Fábie majú tie krúžky z rovnakého hovna, logika to dáva, len tá 74kW to dostáva tým náporom tepla. Čiže keby ňou jazdil "dôchodca", tak tento problém nehrozí. Tak?
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32494 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá únor 22 2019, 23:25 Předmět:
Ne, ta 74kW verze má i jiný písty než 55/59kW ze stejný doby (lehčí, kovaný proti litejm). Má tudíž i jiný kroužky. Po zjištění, že stíráky na 74kW jsou z aušusu změnil koncern jejich dodavatele, takže ty poslední kousky 74-ek už tuhle časovanou bombu v sobě neměly. A 63kW verze má ty lepší stíráky taky , proto už tyhle motory volej nežerou ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32494 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so únor 23 2019, 9:32 Předmět:
Zapomínáš co to znamená KONCERN = motor 1,4 16V 74kW se nedával JENOM do fábule, ale do X dalších typů. Dostávaly ho minimálně pola, ibizy a audi A2 = sesterský typy se stejnou platformou. Plus do dalších - jen co pro mne dostupný prameny udávají, tak k těm už napsanejm dál minimálně 5 verzí šlo v letech 96 až 09 do cordoby a do pola se osazovaly poslední kusy pro prodej mimo Evropu ještě v roce 2012 (plnil maximálne €uro4 = v €vropě po roce 2010 neprodejnej). A to se, Horste, určitě vyplatí. A nevím, jestli změnili firmu = výrobce kroužků, nebo ho jen donutili ke změně materiálu/technologie - fakt je, že zhruba od roku 2004 nebo 2005 už "stokobyly" těmahle problémama netrpěly, jenže to už v tý době byl výběhovej motor - v tu dobu už do výroby byla zaváděná verze 63kW, u který už měli ve vývoji i variantu plnící emisní normu €uro5, se kterou u 74kW už nepočítali. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 10, 2004 Příspěvky: 4513 Bydliště: Košice
Zaslal: so únor 23 2019, 9:54 Předmět:
Bxw ma napr vecsiu klapku, tusim nema egr ventil,
Ak ked zmenis mapy aby to tocilo 6500ot budes mat viac ako 74kw.
Navyse bxw ma v zaklade vecsi krutak.
A to ze 74kw dobre isla pocitovo bolo tym ze mala prevodovku z vysokym prevodovym pomerom.
Tj tocila vela otacok, zdanlivo zive auto ale zralo aj travu okolo cesty.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32494 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so únor 23 2019, 12:24 Předmět:
Atlan napsal(a):
Bxw ma napr vecsiu klapku, tusim nema egr ventil,
Ak ked zmenis mapy aby to tocilo 6500ot budes mat viac ako 74kw.
Navyse bxw ma v zaklade vecsi krutak.
...
Nebudeš, BXW má právě užší sání proti AUB/BBZ, takže má sice vyšší krouťák v nižších točkách, ale ve vyšších právě kvůli úzkýmu "kobřímu krku" hned za maskou chladiče na žebrovaný plastový hadici do air-boxu "ztratí dech" a na těch 6500 ani nevyleze. Muselo by se kompletně překopat sání, udělat do něj elektronicky řízenou přívěru, jako mají velký motorky podobnejch objemovejch tříd - v malejch točkách sání úzký a postupně jak leze nahoru hltavost motoru, tak se sání otevírá víc a víc. Pak by neměl bejt problém samozřejmě po úpravě klikovýho mechanismu motoru (odlehčení) z týhle atmosféry "cucat" výkon klidně i 150 kobyl a krouťák 200-220Nm. Ale stálo by to raketu a nikdo by to nehomologoval ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 6058 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: so únor 23 2019, 23:41 Předmět:
Váham, či sa mám zaujímať o naposledy tázanú Fábiu, alebo ešte počkať. Dal som si čas do jesene, ale bude lepšia ponuka? Druhou stranou tam už pár dní visí, čo nebýva dobré znamenie.
Naviac ma trochu motá táto Audi. Škoda, že je len trojdverová. Viem, má turbo. Nech.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32494 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne únor 24 2019, 12:47 Předmět:
Ta audina je na první pohled po celkový opravě čumáku, na těch fotkách je naprosto zřetelně vidět jiný odstíny metalízy na kapotě, nárazníku a blatníkách proti zbytku auta - dveřím a bokům. Jestli to bylo jen místama odřený kamínkama, tak těch kamínků asi bylo tak na osmsetpatnáctku tatrovku ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: ne únor 24 2019, 13:29 Předmět:
Ad ta Audi A3 2002 a když vidím ty najeté km. Vždycky se zamýšlím, kolik lidí opravdu nechá vyměnit rozvody když uběhne 5let. Každý se leda kouká na stav km, jestli už to má 100,120 nebo kolik vlastně tkm uvádí manuál k autu. To auto má skoro 16let. Muselo by už 3x vyměnit rozvody. 16let by tam jeden řemen nevydržel.
Nicméně má tam VIN. Na Audi fóru máme přímo vlákno, kde jedna členka umí nahlédnout do databáze a vypíše komplet výbavu a pro jaký trh to auto bylo určeno. Jestli pro Itálii, tak ruce pryč. Troufám si říct, že valná většina aut v Itálii se nedočká servisu než ho kolem 100tkm pošlou dál.
A obecně ruce pryč od bouraček. I pokud by to auto bylo bez vady a opravili to dobře, je velká pravděpodobnost že tomu za dva tři roky začne z opravovaných dílů lézt dolů lak. Nehledě k tomu, že opravované díly už nebudou mít nikdy takovou protikorozní ochranu jako z fabriky.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.