Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po duben 01 2019, 9:17 Předmět: Otacky moto...
Ahojte, cim este by mohli byt obmedzene max. otacky ? Moto Yamaha DT50R 2009, povodne 50cm, prerobena na 86cm KIT TPR komplet i s klukou 44mm zdvih. Vymenena priruba sania za 24mm, klapky Vforce 3, prerobene sanie, karbec 21mm delorto, tryska 90ka, zapalovanie cievky povodne 12 cievok, vymenene povodne CDI za neomezene, vyfuk leo vince V6. Toci max 10000ot, maximalka okolo 110kmh, no slo by to i viac, lenze zrazu pri max otackach zacne trhat a prestane tahat, musim pustit plyn ale je divne ze ked znova pridam tak nereaguje az ked pustim a zas pridam pak uz ide. Benzinom to asi nebude lebo som skusal i 100vku trysku a robi to iste, sviecka je vypalena do oranzova cize zmes je ok. Je pridane i na olej cerpadle davkovanie oleja pre 86cm valec. Zrejme prestale palit ale preco ? Este som menil zapalovaciu cievku za sportovu mala by mat vyssie napetie. Ale pri vyssich otackach pocujem za jazdy take srsanie ako ked srsi trafo.. ale prerazat nema kde, kedze kabel ide z cievky napevno aj fajka a je este v orig. buzirke takej hrubej obaleny...Akoby to ta RJ CDI omezovala, ale je neomezena kupena zo scooter tunignu. Cim by to este mohlo byt omezene ? Ono to este ma podtlakovy regulator paliva tak ma napada este ten., kedze je povodne pre 50 valec ale nemyslim si. Este ma nadapa to, ze display mozno ukazuje max po 10tis ot a v skutocnosti toci viac...
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po duben 01 2019, 9:41 Předmět:
Tak to CDI nebude moc neomezený. Bez zátěže to taky točí "jen" do 10k? _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Ten prepinac na kabliku sluzi na omezenie rychlosti na max. 45kmh. Ona da sa aj programovat, teda prepinat dve mapy predzapalu ale ani za boha mi to nejde prepnut na tu druhu podla navodu... Ale vraj i na prvej mape by mala byt neomezena... Mam tam este akesi cidlo asi termistor okolitej teploty a kable z enho idu do CDI, zeby to nastavovalo predstih podla okolitej teploty ? Toto by nemohlo omezovat tie otacky, ale asi nie ??? Ono tam kde su cievky teda zapalovanie je jedna cievocka, ktori zrejme napetie pre VN cievku a kablik z nej ide do tej CDI a z CDI ide do VN cievky, tak ma napadlo obist CDI, kablik z cievocky napojit priamo do VN cievky, ze kolko by to potom vytocilo otacok. A cim by to este mohlo byt omezene tie otacky ? ZEby aj tym displejom, ze ono to mozno toci viac ale display viac ako 10tis rpm neukaze. Asi to dat len premerat, alebo vyrobit nieco cim by sa dali zmerat otacky.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2586 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: po duben 01 2019, 13:06 Předmět:
Zmenši mezeru mezi elektodama svíčky a uvidíš že cukání ustane, nebo se posune do vyšších otáček.
Obecně řečeno čím větší výkon, tím menší mezera.Uvidíš že se třeba dostaneš i na odtrh 0,5mm. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po duben 01 2019, 13:24 Předmět:
Hmmm. Sviecku mam NGK Platin Racing B10EGV. Odtrh teda neviem aky ma ta sviecka, zmeriam. Ale napetie co som cital k manualu k zapalovej ciepke dosahuje vraj az 50.000V cize s odtrhom by nemal byt az tak problem. Jaaaaaaaaaaaaj zeby si ono nastavovalo ten odtrh ? Teda mezeru asi tazko ale hodnotu napetia podla niecoho, kedze je tam aj to teplotne cidlo okoliteho vzduchu a ako teplomer to nesluzi lebo teplotu okolia neukazuje na displeji aale teplotu motora jo, no cidlo v motore nemam, je len tak paskou prilepene ku kostre moto, aby nevytrubovalo chybu... Hmmm nezistoval som ale ci kable z toho cidla idu do RJ CDI, no z toho co meria vzduch ano ale toho co meria tepl. motora neviem kam idu, pozriem, no ak idu do CDI tak asi by to mohlo byt aj tym, lebo stale si RJ potom mysli ze ma studeny motor a dava bohvie ake napetie, ale tym to asi nebude, lebo ten display ukazuje presne hodnotu 10000rpm. Ono ako moto pri rozjazde necuka, nevynechava ale akonahle ju tocim, proste drem... tak okolo 100kmh a niekedy az pri 105kmh ale i pri 80kmh cukne a prestane tahat - drzim plny plyn, disp. ukazuje 10000rpm. Musim pustit plyn chvilu pockat a potom uz taha normalne bez cukania az k 100kmh kedy zas cukne a prestane tahat alebo taha cez 100 az k 105kmh. Zeby ten valec mal uz dost ? Nezvladal tie otacky ? ALe na YT su videa s velkym karbecom az 28mm ja mam 21mm ze idu az 150kmh tam musi tocit min 12000rpm. A nemoze to byt omezene este vyfukom ? LEbo mam leo vince v6 co je ladak ale primarne je urceny 50cm.
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4081 Bydliště: Zlín
Zaslal: po duben 01 2019, 13:54 Předmět:
Jestli to jde vytočit vždy na stejné otáčky bez ohledu na zátěž a pak to vysadí a chvíli trvá, než se to zase chytne, tak bych to jednoznačně viděl na nějaké elektronické omezení.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po duben 01 2019, 14:28 Předmět:
Bez zataze to na 10tis rpm vytocit ide bez omezeni, teda ale moc som nevrcal, predsalen ten vyfuk znie jak gulomet a rachotit dlhsiu dobu medzi domami no neviem ale pojdem to niekde oprobovat do pola, vidis toto ma nenapadlo. Jj presne ono chvili trva pokym sa to chytne - za jazdy. Proste ked to pocas jazdy vypadne tak mozem plynom mixlovat a nereaguje, musim plyn pustit uplne chvili pockat a pak uz jede. Ale je divne, ze niekedy to dre hore kopcom kludne aj 100kmh a inokedy zacne trhat i po rovinke pri rychlosti len 80kmh. Karbec som cistil komplet nim to neni aj hadicky, aj palivovy filter, veciu trysku nepomohlo dat, restrikcia z vyfuku je samozrejme von... Uz len dat prec CDI a prepojit napriamo cievocku co vyraba napetie pre V Ncievoku napriamo... ci to vytoci potom viac ale mam pocit ze ten display viac ako 10.000rpm neukaze a ono to mozno toci i viac, ale preco to pak trhne a prestaen tahat
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2586 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: po duben 01 2019, 17:25 Předmět:
yesper26 napsal(a):
Musim pustit plyn chvilu pockat a potom uz taha normalne bez cukania az k 100kmh
Aha!Takhle se projevujou samozápaly.To by chtělo omrknout hlavu jestli tam nejsou ostrý hrany.Ty se musej srazit a zaleštit.Prohlídnout i vrchní část pístu. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32208 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po duben 01 2019, 19:06 Předmět:
Tohle chce na motorce úplně nezávislej otáčkoměr a změřit ty votáčky POŘÁDNĚ - ne nějakým rádoby indikátorem nainstalovaným od výrobce, kterej taky může bejt zapojenej jako voltmetr a když se zkrátí zapalovací interval v CDI, může ukazovat naprostý pýčoviny... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2586 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: po duben 01 2019, 20:45 Předmět:
yesper26, ještě otázka.Co tam vůbec leješ za benzín?Doufám že mu nepřilepšuješ nějakou 98mičkou!?Ideální by byla pro 2takt a tyhle otáčky BA91 ale ta už není k sehnání. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Dobre je niekedy vyčistiť aj otvor na odvzdušnenie na veku nádrže, aby nebol v nádrži podtlak pri väčšej spotrebe paliva. Ja som si ho raz pripchal po voskovaní tvrdým voskom, bola to zábava, kým som na to prišiel.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: út duben 02 2019, 7:55 Předmět:
Sandal - Samozapaly ? Tie asi nie, teda neviem,, rozoberiem to a mrknem sa na to.
Masar - neviem ako to myslis s tym otackomerom...
Ekkar - nejaky pridavny otackomer ? Napr. i taky co sa omota kablik okolo fajky
a tym meria otacky ?
Sandal - benzin lejem 95ku, olej ide zvlast, ma to cerpadlo, olej davam
Repsol... neprimiesavam 98ku.
Yakl - odvzdusnovak nadrze to asi nema, na veku tiez nie, veko je na kluc a
nieje tam ziadny otvor ale mrknem sa na to este.
A nemohlo by to byt sposobene tym podtlakovym ventilom ? Lebo ten je primarne urceny pre 50cm motor, ze by nestihal abo co. On sa otvara teda pusta benzin podtlakom z karburatora. Nemohlo by to byt aj vyfukom ? Lebo ten co tam mam leo vince v6 je primarne urceny pre 50cm motor. No objednal som Yasuni R3 co je pre 70cm valce a viac, len ci to nebudu vyhodene peniaze.
K tym samozapalom, ono akoby prestalo davat benzin alebo prestalo palit. Proste idem petka 80 plny plyn, sestka blizi sa k 100kmh niekedy prekona 100 dosiahne az 105 a zrazu trhne a prestane zrychlovat, darmo mixlujem vtedy s plynom je to hluche, musim pustit plyn uplne, pockat a pak sa chytne a uz taha... a niekedy to urobi i pri 80kmh. A je jedno co rovinka alebo kopec a niekedy dre hore kopcom 105 bez trhnutia - vynechania. Veciu trysku do karbecu som skusal, mam 90tku, dal som 100vku a to iste. Este ma napada poloha ihly ale s nou nejdem laborovat bo to tak rozladim, ze to uz nepojede
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 1 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.