zdravím zase otravuju když jste me tak dobře poradily.
Potřeboval bych na čerpadle přidat fóra jak se říká nebot je již oběhané a dlouho když je zahřáte startuje cca15-20s.Poradte v jakem programu se to dá nastavit. Vag-com to asi neumí nevím?
Založen: Aug 27, 2005 Příspěvky: 19 Bydliště: Brno
Zaslal: so srpen 27 2005, 6:09 Předmět: čerpadlo octavia
zdravím,
o čerpadle jsem nedávno četl, sice na audi či co, ale snad to pomůže: čerpadlo se prý po cca 100000 km vyběhá a TEPLÝ motor nechce nastartovat. Má pomoci odpojit čidlo teploty motoru a místo něj připojit rezistor s odporem stejným, jako má studené čidlo teploty motoru.
Když to chytne tak stačí připojit relé na ovládací drát startéru a tím relátkem přepínat čidlo/rezistor
diky
i to se nakonec muze hodit ale vim ze to jde pres PC a nejaky program pridat vice smesi cerpadlu pri startu kdyz je teple a je to stejne cerpadlo v audi i skoda.
Založen: Jan 01, 2004 Příspěvky: 1194 Bydliště: West Slovakia
Zaslal: ne srpen 28 2005, 10:17 Předmět:
Vo VAGu ide robit vela veci a aj upravovat mnozstvo paliva a vstreku. Problem s startom pri teplom motore odstrani aj nova baterka. Dost casta zavada. _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 641 Bydliště: Opava
Zaslal: út srpen 30 2005, 13:02 Předmět:
Tatík má u své pomsty z Itálie-Fiata stejný problém a když jsem s tím jezdil, řešil jsem to jako u dieselu-otočit klíček,vrátit a opět otočit a pak teprve startovat. Po tomto tahu stihlo čerpadlo dát dost šťávy na to, aby to chytlo.Je to ovšem nepraktické.
diky za vase rady
nemáte nekdo presne postupy prace s programem vag-com jak rekl Antony je treba zadat login a kde ho najdu a vubec nejaké presnejsi postupy pri ruznych nastavenich vymazani INSP oil atd Prosim chci se to
naucit snad nekdo neco bude mit diky
Ten postup je skoro pokaždé jiný. V servisních manuálech jsou k danému vozidlu popsané přesné postupy. Napiš o jaký motor jde a nějakou E-mailovou adresu když to budu mít tak ti to pošlu.
Založen: Jan 01, 2004 Příspěvky: 1194 Bydliště: West Slovakia
Zaslal: ne září 11 2005, 8:54 Předmět:
Najlepsie k VAG-COMu je mat aj VIS a nemas problem si urobit na aute diagnostiku cohokolvek. A do niektorych funkcii je potrebny login na palubnu dosku ktory nieje v ziadnom manuale. _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Najlepsie k VAG-COMu je mat aj VIS a nemas problem si urobit na aute diagnostiku cohokolvek. A do niektorych funkcii je potrebny login na palubnu dosku ktory nieje v ziadnom manuale.
Asi mi ušlo že se nejedná o motor, ale o palubní desku.......................?????
Založen: Jan 01, 2004 Příspěvky: 1194 Bydliště: West Slovakia
Zaslal: ne září 11 2005, 22:08 Předmět:
FALKO
ak ti to dlho startuje skus hodit novu baterku a starter mas akej znacky? BOSCH alebo VALEO?
ANTONY
islo mi len o to ze sa neda s VAGom robit vsetko len tak. Treba mat do niektorych funkcii LOGIN.Do motora treba mat aspon prehlad o hodnotach ktore sa zobrazuju. _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Založen: Jan 01, 2004 Příspěvky: 1194 Bydliště: West Slovakia
Zaslal: po září 12 2005, 17:00 Předmět: Re: čerpadlo octavia
aevn napsal(a):
zdravím,
o čerpadle jsem nedávno četl, sice na audi či co, ale snad to pomůže: čerpadlo se prý po cca 100000 km vyběhá a TEPLÝ motor nechce nastartovat. Má pomoci odpojit čidlo teploty motoru a místo něj připojit rezistor s odporem stejným, jako má studené čidlo teploty motoru.
Když to chytne tak stačí připojit relé na ovládací drát startéru a tím relátkem přepínat čidlo/rezistor
No s tym najazdenim 100tis. km a teplym startom to az tak pravda nieje. Ja mam na mojej OCTAVII 200tis. km a ked je teply alebo studeny motor tak startuje v pohode. Skor ide o ine veci ako je baterka, starter, a hlavne starostlivost o motor. _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.