Nazdar,
mám taky F1, r.v. 2000(nebo 2001), 1.4, MPI. Na diagnostiku jsem používal vlastními silami vyrobený kabel K+L, ale byl problém s NB, abych na něm pustil VAG 3.04.
Takže jsem za celých 80 Kč koupil modrý kabel, který byl původní majitelkou koupen v Alze. Po instalaci ovladačů (stáhl jsem je od nějakého jiného prodejce) kabel funguje i s verzí VAGu 409.1-S, a to jak na F1, tak na Roomsteru 2007.
Na nějak fóru jsem předtím dočetl,že to na tyto auta musí byt diagnostika oznAčena jako OBD 1,ale takovou jsem nikde nenašel.
Prý se to liší jen ovládacím SW ( které aiuto přikme ajaké ne). k tomu nemohu nic říct,protože jsem to nezkoušel.Čili tato z odkazu by měla číst i starši auta pod 2000m octavie ,fabie atd ?
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32208 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt květen 03 2018, 15:25 Předmět:
Většina modernější diagnostiky by kvůli zpětný kompatibilitě měla umět komunikovat i se staršíma verzema. Ale ruku do vohně za to nedám - spíš poradím obrátit se na kovanýho odborníka s nickem "GeorgeB" tady na fóru. Ten se diagnostikou a nastavováním softů v autech živí, myslím že na radu ohledně verze kabelu nebude skoupej. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Prajem pekný deň.
Dovolím si oživiť toto vlákno a poprosiť o pomoc. Potreboval by som pomôcť s diagnostikou ( SW+HW ) pre auto Fábia 1.9 SDI r.v. 2000. Prečítal som toho i tu na fóre dosť, ale i tak by som dal na radu skúsenejších a šiel cestou overených komponentov. Možno sa časom i niečo zmenilo v ponuke HW,SW, alebo pribudli nové skúsenosti. Ide mi samozrejme o diagnostiku pre občasné použitie na domácej úrovni. Za každú radu vopred ďakujem Jano.
Kdyby jsi se v tom chtěl více vrtat, tak je lepší verze s rozhraním COM (vyžaduje starý notebook). Pod DOSem totiž běhají prográmky, které například umožňují přeprogramování dveřních jednotek.
Chlapci vďaka za rady. Kábel som teda poriešil z Alzy ten KKL. Trochu problém s ovládačom, ale nakoniec sa podarilo nájsť ten správny. Takže strana NTB - KKL spojazdnené, teda aspoň sa nasucho zdá. Test v reále čaká na vhodné počasie - nemám garáž. Snáď zajtra sa zadarí, potom podám report.
Jano.
Takže včera som to nestihol, vlastne stihol ale meranie neprebehlo za vhodných podmienok. Potreboval som merať na studenom motore. Poobede som mal kratšiu jazdu a po 4-hodinách motor ešte nevychladol. Relevantné výsledky som získal až dnes po práci. Asi bude problém s čidlom teploty chladiacej kvapaliny, ktoré som aj podozrieval. Za studena som porovnával teplotu vzduchu, paliva a chl. kvapaliny. Prvé dve teploty +/- rovnaké, kvapalina pár st. viac. Prvý znateľný pohyb ručičky na palubovke nastal podľa Vag-u pri asi 55 st.C. Viem, že čidlo je dvojité -palubovka, RJ ale asi ho vymením. Ozaj ešte som vlastne nepovedal prečo celá táto peripetia. Mám problém so štartom pri teplotách zhruba medzi +5st. a +15st. kedy už nežhaví, ale ešte zasa nieje dostatočne teplo vonku. Niekedy motor ide krásne inokedy cítim, že to nieje ono. Inak olej nežerie a spotreba je tiež v pohode. Zrepasoval som štartér pre vylúčenie podozrenia z nízkych štartovacích otáčok. Teraz točí kráľovsky, no problém to nevyriešilo. Mimochodom je normálne pri stojacom motore a zapnutom zapaľovaní, že bzučí asi škrtiaca klapka vzduchu ? Nikdy predtým som si to nevšimol tak ma to prekvapilo. Nebude nakoniec chyba aj v klapke ? Poradí niekto ?
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.