Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32856 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá únor 07 2020, 22:06 Předmět:
Jo, přesně k tomu došlo - protože jsem stál ve výjezdu na hlavní a pocuknul jsem v domnění že "se tam konečně vejdu", abych vzápětí dupnul na brzdu, protože v zákrytu v zatáčce za předpisově jedoucím náklaďákem se schovával de bí lek kočírující namachrovanou Q-éčkovou audinu "fnaftě fturbu fmetle" a nejel ani náhodou v daným místě předepsanejch 50 nebo něco málo přes, ale sypal si to jak urvanej vagón odhadem 80-90, takže abych se vyhnul mechanický konfrontaci s jeho dvěma tunama, prostě jsem zastavit musel - a když jsem se vzápětí po jeho průletu chtěl znovu rozjet, protože za ním se konečně udělalo "kýžený vokýnko" využitelný i pro zařazení vozidla, který nese pod kapotou trojhrncovej pidimotor bez turba, tak mi ta zas.raná automatika, kterou jsem předtím zapomněl vypnout (bylo to půjčený auto, v Drobkovi žádný podobný pýčoviny nemám a ani bych je nesnes aktivovaný), udělala zmíněnej kanadskej žertík - a já málem vletěl pod onu Scanii s návěsem, který bych jinak s přehledem ujel. Ve mně by se v tu chvíli krve nedořezal ani Jack Rozparovač, z prdele jsem nejspíš měl štípačky na dvacítku Roxor, chudák kamionér si asi myslel něco o sebevrahovi za volantem. Fakt, mít v ten moment po ruce nějakýho Bruselčíka, zle by se mu vedlo ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7880 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: pá únor 07 2020, 23:04 Předmět:
To nebyla chyba nikoho z Bruselu, ale tvoje. Ať napíšeš sebevětší špalek plný pýč a podobně, pořád to tak bude. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3378 Bydliště: Brno
Zaslal: so únor 08 2020, 10:43 Předmět:
TO EKKAR "v zákrytu v zatáčce za předpisově jedoucím náklaďákem" a k tomu "nejel ani náhodou v daným místě předepsanejch 50 nebo něco málo přes, ale sypal si to jak urvanej vagón odhadem 80-90"
Rád čtu tvoje příspěvky, kromě věcnosti se i pobavím a za to ti dík. Ale v tom posledním psaní jsem to nepochopil.
A system start*stop je tak akorát pro jízdu mimo civilizaci. Třeba v Brně v kolonách kdy změna jízdy z pruhu do pruhu je otázka na zlomek sekundy aby byl manévr bezpečný tak ten start*stop je nebezpečná komplikace navíc.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32856 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so únor 08 2020, 18:54 Předmět:
Prostě představ si průtah silnice 1. třídy městem - kousek od cedule "začátek obce", která je před zatáčkou. Kus za tou zatáčkou si představ výjezd na tu "jedničku" - z vedlejší silnice, místa mimo silnici, jakejkoliv. Já stál v tom výjezdu, od hranice uzavřený obce přijížděl kamión - rychlostí ± předpisovejch 50km/h. Protože z mýho pohledu za ním se silnice stáčí, neviděl jsem za něj na další auta dokud kolem mě nepřejel - a byl jsem nachystanej s nohama na spojce a plynu hned za ním se do tý "jedničky" zařadit. Kamión projel a od hranice obce se za ním objevilo rozhodně vyšší rychlostí jedoucí další vozidlo - prostě ten náklaďák dojíždělo další auto a jeho "řidič" se vys.ral na povinný zpomalení na hranici obce (města) a místo toho to švihal dál jak smyslů zbavenej - takže já prostě najednou neměl na zařazení žádný místo, protože se mi do něj přihnal ten duševně nemocnej ("audista"). Dupnul jsem na brzdu a nechal ho přeletět - jenže když jsem chtěl znovu přidat plyn a rozjet se, ten zkurwenec Stop-start mi vypnul motor - a než ho znovu nastartoval a auto se skutečně rozjelo, přiblížil se další kamión, kterej kvůli tomu musel jít pořádně do brzd - takže pak si asi klepal nejen na čelo. A celý to zavinil automaticky znovu a znovu po každým startu motoru zapínanej šmejd, vnucenej nám řidičům de bil níma zkurwysynama z Brusele - kterej jsem si prostě předchozím natočením motoru o dvě ulice dřív já sám znovu zapnul. Není tam žádná kontrolka, nic co by řidiče upozornilo, že se mu znovu aktivoval tenhle šmejdskej systém. Musíš na to furt myslet, protože u auta který ti někdo na pár dní půjčí to nemůžeš deaktivovat ani softwarově, ani štípačkama - ale po každým natočení motoru se musíš znovu a znovu zabejvat v jednodušším případě zmáčknutím tlačítka a v tom horším případě se proklikávat na dotykovým displeji celým zkurweným menu, kde je to naprosto záměrně zapikolovaný až na nějaký šestý nebo sedmý úrovni pod základní výchozí "obrazovkou", takže tím vypnutím musíš strávit ne vteřinu, ale minimálně 10x tolik času - prostě naprosto evidentně je to záměr, aby tě to vypínání natolik otrávilo, abys na něj rezignoval a neustálý €urochujema vnucený hrabání automatem do rozhodovacích pravomocí nadřazený lidský inteligence si nechal líbit. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 07, 2012 Příspěvky: 1309 Bydliště: Brno
Zaslal: po únor 10 2020, 11:23 Předmět:
Kecy kolem start/stop nebo snahy o vyřazení funkce nechápu!
U VW funguje spolehlivě a nijak nezdržuje. A hlavně - nijak neohrožuje a nevadí! Když je potřeba, dá se vypnout i znovu zapnout, tlačítko je hned u řadicí páky. Využívám jen vyjímečně, třeba kde vím, že nemá smysl chcípat na pár vteřin, než skočí zelená... jinak ho nechávám v činnosti. I když na spotřebu má vliv malý.
Ale zpátky k tématu. Rozdíl mezi zimní a letní spotřebou dlouhodobě vychází tak do půl litru (nafty) na 100 km - auto je firemní, takže tankování a jízdy se evidují a dá se spočítat. Ten rozdíl bych ale připisoval spíš studeným startům, trasám do 10 km, než se agregát prohřeje, k tomu běh motoru na místě, než se očistí námraza atd. Když jedu dlouhou trasu, tak je spotřeba prakticky stejná a rozdíl v pneumatikách není znát. Spíš je zajímavější, že novější dvoulitr 125 kW s filtrem pevných částic má dlouhodobě (200 000 km) tak o 10% nižší spotřebu oproti předchozímu 1,9L/96 kW.
Urcite by se dal pripsat vliv i stylu jizdy. Prece jen, kdyz jedes po suchem asfaltu nebo po naledi a brecce, jedes uplne jinak.
Ten start stop neni jen o chcipani motoru, na ktery se da snad zvyknout, ale i o nadmernem opotrebeni spousty soucasti motoru, mizernem nabijeni baterie apod. To te ale u firemniho auta srat nemusi.
Založen: Oct 07, 2012 Příspěvky: 1309 Bydliště: Brno
Zaslal: po únor 10 2020, 13:57 Předmět:
termit256 napsal(a):
... To te ale u firemniho auta srat nemusi.
To snad u korporátu apod. Ale naopak, když je zčásti moje...
No a pašík má už najeto přes 300k a zatím se nějaké opotřebení či mizerné dobíjení neprojevuje.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32856 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po únor 10 2020, 15:23 Předmět:
Tak jsem byl v sobotu trošku protáhnout Drobkovi perka i vyvalil jsem se poháněn polovicí do Kudowy Zdrój cosik pokoupit. Zadní sedačku okupovala sousedka, že prej taky něco potřebuje, a tak jsme jeli ve 3. Věděl jsem že v nádrži už mi šplouchá posledních pár litříků, takže moje cesta směr Náchod přes Údolí Opic, Vamberk, Rychnov, Dobrušku a Nový Město nad Metují byla s malou odbočkou do Vysokova k TankONO. Doma při odjezdu mi palubní PC ukazoval dojezd asi 120km. Asi 4 kiláky před Vysokovem Drobek zabimbal palubním gongem a rozsvítil hladový voko, jako že zbejvá šťávy na posledních 70km. Celou cestu jsem se nijak neflákal, jel jsem spíš maličko nad limitem než pod ním, trasu těch cca 66km jsem prosvištěl za hodinu a pár minut. Palubní počítač ukazoval PRŮMĚRNOU spotřebu kolem 6,5 litru. Zajel jsem ke stojanu, nadávkoval do nádrže VIF a do cvaknutí pistole jsem do ní naládoval 51 litrů. Celkovej deklarovanej objem je 55 litrů, takže tam opravdu zbejvalo na těch cca 60-70km. A když jsem odjížděl od stojanu, palubák informoval o aktuálním dojezdu 900km - neboli z těch 55 litrů by průměrka byla někde kolem 6,1 litru. Auto je výroba prosinec 2007, aktuální nájezd někde kolem 106 000km, motor atmosféra 1,4 16V. Nevěřím, že bych měl při obdobným stylu jízdy a srovnatelný zátěži podobný hodnoty spotřeby s dnešníma pidiminimotůrkama do sekaček nadopovanejma turbem ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Tak moje 1,8 atmosféra TOYOTA benál bez moderních to píč-ovin schlamstne v létě 5,8l/100 km v zimě pak 6,4l/100km,samo,že při courání po nákupech ve městě si klidně 10 l/100 km spapá...... _________________ V této republice je hodně věcí na zlepšení i ta Nutella není to co má být.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5, 6
Strana 6 z 6
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.