Jak sundat vlastně u tohohle vehiklu volant, aby mi nedal vzduchopytel přes držku? Musím totiž nutně vyměnit páčky.
Nevím, jak se to francouzskejm bolševikům povedlo, ale jak u jinejch značek tyhle páčky obvykle přežijou auto, tak tady samovolně vypínaj blinkry (i když aretace kupodivu funguje), samovolně se na nerovnostech zapínaj stěrače, u světelný houkačky není "zarážka", takže si páčka vesele putuje až na konec, na bistabilní přepínání potkávačky/dálkovky. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3413 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: pá duben 10 2020, 23:37 Předmět:
Asi to bude hodně podobný u všech citroen/peugeot třeba YT
nebo můžeš vybírat ročník podle interiéru. Vypadá, že tam stačí pružinu stlačit nějakým delším imbusákem/tyčkou.
Odpojil bych aku a nechal delší dobu vybít (třeba jeden den), abych měl jistotu, že tam nebude žádný zbývající náboj.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: pá duben 10 2020, 23:48 Předmět:
OK, díky.
Teď s hrůzou zjišťuju, že jich je kvantum druhů (jeden prodejce nabízí 14 druhů), lišících se tvarem. Dá se konkrétní dohledat podle VIN, nebo to musím rozdělat a podívat se?
A taky - nový stojej klidně skoro 9 litrů , takže budu muset risknout použitý za 1500kč. Tahle popelnice je matky, nikdy bych si nic takovýho nekoupil, je to exemplární šmejd.
EDIT: Tak to asi půjde opravit, akorát špičky kolíčků stočím ze silonu. Uf! _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Vážně je matky? A ne tchyně?
Šetrnost je dobrá vlastnost. Ale vocamcaď až pocamcaď.
Co takhle nějaký slušný servis? Mívají přehled, kde koupit levnější druhovýrobu a tvůj čas co bys tomu musel věnovat jsou taky peníze.
_________________ Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: so duben 11 2020, 9:01 Předmět:
Strejc ji to nabídnul, a aniž by se poradila, tak to vzala, protože to je hezký auto (s "bakelitovejma" blatníkama) . Jednašestka, táhne jak cikán u krumpáče, ale chlastá jak můj dvoulitr, kterej je i s chybějícím tlumičem (mám tam trubku) srovnatelně hlučnej jak její vehikl, protože ji vepředu někde u řemenů něco řve jak vyrachtaný hydraulický čerpadlo UNCčka. Nevím, jestli je to čerpadlo, nebo ložisko (nejspíš napínáku), zatáčení ani s bočně zablokovaným kolem na to nemá vliv. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: so duben 11 2020, 15:14 Předmět:
Takže posilovač škrtám. Díky. Kravál jde někde zepředu od klíňáku. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Měl by to být motor NFU (TU5JP4). Něco o něm je tady, ale je to P206 s čerpadlem. U toho motoru byly postupem času nejméně tři různé napínáky řemene příslušenství.
Jen pro info je něco tady . Je to citroen, ale stejnej motor. V každé složce je soubor *.htm , na ten klikni.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: ne duben 12 2020, 21:52 Předmět:
Jo, klimošku to má. Kdyby to bylo tím ložiskem - bude řvát stejně, ať už je spojka kompresoru sepnutá, nebo rozepnutá? Tady to nemá vliv. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.