Založen: Nov 01, 2008 Příspěvky: 4297 Bydliště: Skalica
Zaslal: ne duben 26 2020, 17:14 Předmět:
To berlingo som odkúpil z firmy na vozenie tehál na stavbu. Mimmochodom som s ním veľmi spokojný. Aj vo firme sme ho mali vyše 10 rokov a v živote nemalo ani poruchu. Jedine sa tam baterka menila. Ináč perfektne. A na to že to je diesel sa čudujem jak štartuje. Môže byť aj -20 a na preval naskočí. má nabehaných 168 000 a 19 rokov. A cenu za aku som ho kupil tu radsej ani písať nebudem. To by bolo zasa závisti.
Založen: Nov 01, 2008 Příspěvky: 4297 Bydliště: Skalica
Zaslal: ne duben 26 2020, 17:29 Předmět:
To ja niesom zasa taký pán ako ty. Keď chcem viesť cement tehly roxory trubky a neviem čo všetko možné tak mi berlingo uplne vyhovuje. Keď idem do kostola tak zoberiem ceedku. Naposledy som si na berlingu doviezol plávačku do celého domu.
Založen: Nov 01, 2008 Příspěvky: 4297 Bydliště: Skalica
Zaslal: ne duben 26 2020, 17:53 Předmět:
Ano fredy ďakujem. Už som to našiel v tých mazacích plánoch. Škoda že neviem typ prevodovky. Tak by sa to dalo pozreť presnejšie. 2l bude ale určite OK.
Založen: Aug 10, 2007 Příspěvky: 670 Bydliště: 3 km od Humenného
Zaslal: ne duben 26 2020, 18:57 Předmět:
Nalievací otvor z boku (aj vypúšťací) majú napr. koncernové prevodovky. Naviac príručka uvádza, že po naplnení oleja po otvor sa má nechať prevodovka chvíľu pretáčať a následne znova doliať po otvor. Ako to má Berlingo netuším.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32539 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne duben 26 2020, 20:13 Předmět:
kutilmil napsal(a):
To berlingo som odkúpil z firmy na vozenie tehál na stavbu. Mimmochodom som s ním veľmi spokojný. Aj vo firme sme ho mali vyše 10 rokov a v živote nemalo ani poruchu. Jedine sa tam baterka menila. Ináč perfektne. A na to že to je diesel sa čudujem jak štartuje. Môže byť aj -20 a na preval naskočí. má nabehaných 168 000 a 19 rokov. A cenu za aku som ho kupil tu radsej ani písať nebudem. To by bolo zasa závisti.
A nejvíc se "potlapkáva po pleci" ten, co ti ho za fabriku prodal, protože právě teď doběhlo do věku/nájezdu, kdy se z něj stala POKLADNIČKA = začne vyžadovat opravdu velkej servis, protože se mu sejdou kilometrový proběhy a časový životnosti poměrně drahejch částí motoru, podvozku, brzd atd - všecko co se vůbec neměnilo, bo "nebolo treba opravovať". Nejsou to jen rozvody, ale třeba ložiska kol, tlumiče a jejich uložení, spojka, ložiska ve špajzce, klouby poloos, gumový díly jako hadice a silentbloky, žhaviče, vejfuk, větráky chlazení a topení, doslova VŠECKO. Ale máš přeci LEVNÝ A SPOLEHLIVÝ auto ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Ve fabrice jim je to jedno, tam to prodávají za zůstatkovou hodnotu, počítám, že kutil ho koupil tak za bůra. _________________ Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32539 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne duben 26 2020, 20:58 Předmět:
workhard napsal(a):
Ve fabrice jim je to jedno, tam to prodávají za zůstatkovou hodnotu, počítám, že kutil ho koupil tak za bůra.
Jasně, ONI se toho levně zbavili a žádný další starosti s tím verkem už mít nebudou - ONI JEN JEZDILI (a na průběžnou údržbu se samozřejmě kašlalo). Takovýhle auta jsou "nejlepší ojetiny" - jsou levný, protože původnímu majiteli už se dávno zaplatily, vypadají k světu, pravidelně se s nima jezdilo, takže nemají žádný nemoci dlouhodobě odstavenejch aut, mají vynikající pověst spolehlivejch dříčů - jenže jsou uvnitř utahaný jak 5 roků stará slepice, která když přestala snášet, tak ji dali na jatky jako "půlročního brojlera" ... prostě ideální kšeft pro bazary typu "písmenka", AutoEsa a jim podobný. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2600 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: ne duben 26 2020, 21:05 Předmět:
Už sis to našel , kutilmile.
Hlavně tam nelej nic co do převodovky nepatří.Synchrony by ti moc nepoděkovaly.
U některejch aut není kontrolní šroub jako kontrolní ale nalévací a při stání auta ve vodorovné poloze se tam odměřené množství oleje nevejde a vytéká ven. V tom případě je potřeba auto naklonit heverem a olej tam naprat, zašpuntovat a pak pustit z heveru. Týká se to hlavně koncernu VW. U ostatních značek nevím. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Nov 01, 2008 Příspěvky: 4297 Bydliště: Skalica
Zaslal: ne duben 26 2020, 21:05 Předmět:
Ekkare ty si asi naozaj totalne sprostý. Ja som napísal že to vozidlo v živote nemalo žiadnu poruchu! Vieš aký je rozdiel medzi poruchou a údržbou? Taký chytrolín jak ty by to mohol vedieť. Samozrejme že sa tam menili rozvody výfuk a čapy a ja neviečo aj tlmiče tuším, brzdove kotuče...... To ale nie je porucha. Poracha je keď sa ti auto pokazí a nechá ťa v štychu alebo sa proste niečo pojebe. V rámci bežnej údržby to vozidlo bolo pravidelne servisované a dostalo všetko čo potrebovalo. Neser si na hlavu.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32539 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne duben 26 2020, 21:11 Předmět:
Neboj se. JÁ takový podnikový auta dost dobře znám. I způsob jejich servisování. A sobě domů bych si takový pokud možno NIKDY nekoupil. Ale to je tvoje věc - a buď od tý dobroty, NETAHEJ HO NA ELEKTROFÓRUM. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 3 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.