Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 8026 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: pá září 25 2020, 8:18 Předmět: Seřízení TV při prodeji
Tak jsem byl včera postavit anténu a DVB-T2 příjem zákazníkovi. Koupil si u jednoho známého řetězce 40" LG se slevou z 8 na 7k. Ale že prý si ten litr hned zase vzali za nastavení. Mi to nedalo a vyzvídal jsem, že jaký nastavení stojí 1k? No že prý je televizor nastavený z fabriky špatně a je ho třeba seřídit. Doložená předtištěná a následně vyplněná tabulka s nastavením jasu, kontrastu, barev, teploty a dalších hodnot. Podepsaná muří hohou. Dále vyzvídám, voni se vás ptali, jaký obraz chcete nastavit? Néé, já u to vůbec nebyla. Vysvětlování, že nastavení je subjektivní jsem už vzdal. Pochopitelně doklad na ten litr za nastavení chyběl Že by novodobí šmejdi? _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9694 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: pá září 25 2020, 8:31 Předmět:
štelování proběhlo, doufám, v podmínkách zákazníka jinak bych nedal nic
namnoze stači vyslovit kouzelné slůvko advokát, zákon, ČOI a stížnost, zpravidla hoši vyměknou, stáhnou vocas
PS. podobrém už tady nejde nic _________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Koupil si u jednoho známého řetězce 40" LG se slevou z 8 na 7k. Ale že prý si ten litr hned zase vzali za nastavení.
že prý je televizor nastavený z fabriky špatně a je ho třeba seřídit.
Ten kamarád si buď ksichtem říkal o takovou věc a nebo byl napůl v bezvědomí.
Samozřejmá odpověď na takovou báchorku je "tak si tu nepodařenou televizi vraťte výrobci a nedodělávejte si ji tady v prodejně na můj účet".
Hlasitost, jas a sytost si doma nastaví i černej dement.
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 8026 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: pá září 25 2020, 8:54 Předmět:
Toto je jen moje úvaha. Zákazník neví která bije a navíc na ten litr není žádný doklad. Je jen "protokol" o nastavení. Ještě bych pochopil, kdyby se paní zeptali, "chcete to takhle nebo takhle a co se Vám líbí víc?" ale nastavit uživatelské hodnoty bez subjektivních požadavků? To je dost úlet. Cíl byl jasný. Vytáhnout ušetřený litr ze zákoše zase zpátky. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Nov 05, 2010 Příspěvky: 6019 Bydliště: okr. Vyškov
Zaslal: pá září 25 2020, 9:25 Předmět:
Jestli nemysleli základní nastavení, které naběhne po prvním zapnutí. Pokud se nezobrazilo, zřejmě ho už někdo provedl. Ale zákazníkovi nemusí vyhovovat. Tisícovku bych za to určitě nedal...
Pokud není vystaven doklad, tak je to jistě jen aktivita toho nastavujícího prodavače, a pak je na každým, kdo komu s úsměvem odevzdá své penízky
Proč tomu známému řetězci neuděláš negativní reklamu? Třeba by si pak lépe prověřili svůj manšaft a zavedli mystery shopping
To je stejný, jak třeba ty soukromý gynekologický kliniky v Praze ale se smlouvami se zdravotními pojišťovnami, kde většina pipek v klidu platí balíčky a registrační poplatky, jedna z paní recepčních s úsměvem říkala, že by reportérka platila jako těch jiných 2000 klientek ...
A když se vznesl dotaz ofiko, tak to ve většině případů bylo nedorozumění a pochybení recepčních ...
Založen: Dec 12, 2005 Příspěvky: 2275 Bydliště: SR, Poprad
Zaslal: pá září 25 2020, 13:39 Předmět:
S tym som sa stretol uz pri viacerych predajniach. Jednoducho rozbalia telku, urobia reset, ti lepsi aktualizuju fw (ak to telka podporuje), a pripadne naladia programy.
Je to doplnkova sluzba, na ktoru sa pri predaji pytaju, nesmu ju robit len tak a pytat si za to peniaze. Musi s tym zakaznik suhlasit. Je to podobny nezmysel, ako to "rozsirenie zaruky", ktore nie je rozsirenie, ale pripoistenie, ktore ma tolko vynimiek, ze su to len vyhodene peniaze pre dobry pocit, ze mam dlhsiu zaruku. _________________ No vidis, a tak si sa bal
Založen: May 13, 2009 Příspěvky: 5138 Bydliště: BA-Petržalka :(
Zaslal: pá září 25 2020, 13:56 Předmět:
Tiež odvoz starého spotrebiča "zdarma" pri kúpe nového - a maník pýtal 10€ (a že som tam nebol tak hlúpa gazdinka zaplatila). Nastala doba zlodejov. Vypýta si peniaze, a keď mu ich dobrovoľne dáte.... : Taký pracovník je v podstate to isté ako žobrák, akurát ešte dostáva výplatu. A žobrák zvyčajne pýta menej.
Ďalšia kapitola sama o sebe: dokúpiť si záruku z 2 na 5 rokov pri chladničke. Pritom na samotnej chladničke je nálepka "10 rokov záruka na invertor". To nedáva zmysel. _________________ Prichytené vrchnáky na PET fľašiach ma štvú, tak fľaše odovzdávam zásadne bez nich. (Mysleli to dobre ale dopadlo to ako vždy.)
Ideológie developerov niesu kompatibilné so šťastným životom. Ide im iba o zisk.
Založen: May 21, 2008 Příspěvky: 1420 Bydliště: near Liberec (JO70MT)
Zaslal: pá září 25 2020, 16:39 Předmět:
Nedávno jsem taky koupil (resp. manželka) větší ledničku a nenapadlo ji na místě hovořit o prodloužení záruky. Po cca dvou týdnech jsem se tam tedy s daným dotazem zastavil. Prodavač mi na rovinu řekl, že žádné prodlužování záruky ve skutečnosti neexistuje, je to jen jakýsi druh pojištění, který oni neposkytují. A doporučil mi, ať si prostuduju smlouvu na pojištění domácnosti, že tam něco takového asi mít budu. Měl pravdu, cosi tam na dané téma je. Ale má to tolik vyloučení, že je zbytečné se tím asi zabývat. Tak se holt musím smířit s myšlenkou, že mi musí stačit záruka 12 let na invertor a běžné dva roky na to ostatní.
Založen: Nov 11, 2011 Příspěvky: 2146 Bydliště: Oslavany
Zaslal: so září 26 2020, 16:01 Předmět:
Před nedávnem se jedna paní divila že jsem jí na tabletu udělal FACTORY RESET na počkání a co jí nejvíce udivilo žeto bylo bez připojení k počítači přes nějaký specielní kabel a bez strašně drahýgo software na který se ten technik týden školil. Tak by mne zajímalo co v některých servisech říkají. Bylo by pěkné se převléct třeba za profesora kunsthistorie nebo paleontologa a skrytou kamerou si je vyslechnout a potom to dát na net.
Založen: Dec 12, 2005 Příspěvky: 2275 Bydliště: SR, Poprad
Zaslal: ne září 27 2020, 18:29 Předmět:
jirkati: ano, ta predlzena zaruka nie je nic ine, ako poistna zmluva, ktora ma tolko vynimiek (napr. bezne opotrebenie), ze je to proste nezmysel. Urcite to nie je predlzenie 2rocnej zaruky.
Niektori vyrobcovia sice maju taku moznost, ale to sa riesi vyhradne na ich stranke, nie v obchode (napr. whirlpool mal na pracku moznost dokupit 1-3 dalsie roky, ale registracia prebiehala u nich).
Poistenie domacnosti - ano, slusna poistka ma tam zahrnute aj spotrebice do urcitej sumy a veku (ja mam menej ako 10r.) _________________ No vidis, a tak si sa bal
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.