Přes internet jsem si objednal LCD tv JVC, po půl roce jesm ji reklamoval v autorizovaném servise. Po třiceti dnech LCD TV nebyla opravena, na TV mi dá servis dobropis ale musím ještě pár dní počkat než to vyřídí z centrálním servisem Praha. Mezítím sem si koupil novou v kamnnem obchodě. Servis mi vrátil fakturu, zaručák a dal vyjádření o neopravitelnosti. (přístroj zůstal v servise) Volal sem do internetového obchodu, řeklí že mám k ním poslat všechny dokumenty a oni mi vrátí peníze. Uběhlo 8dní a nic. Volal jsem znovu co se děje a jestli to k ním příšlo. Prý došlo ale budu muset čekat minimálně měsíc než to schválí finanční oddělení. Kdyby sem si prý u nich objednal novou televizi měl bych jí hned. Mám v tom peníze a potřebuju to rychle, poradte co mám dělat. Není to z jejích strany protiprávní. Na Emaily zastoupení vůbec nereaguje. Přece kdybych přijel do kamenného obchodu tak peníze vrátí hned.
Taky jsem tak nějak dopadnul s monitorem LCD LG,teď nemám ani 15000 ani monitor a jen se dohaduju s prodejnou po telefonu a stojí to další kačky.Objednal jsem u nich jinou značku a nemaj zatím,tak nemám nic.
Kazdopadne lehota na vybavenie reklamacie je 30dni.Je jedno ako tuto reklamaciu predajca vyriesi,ci opravou alebo vymenou alebo dobropisom.Na 30 den musi mat predajca pripraveny opraveny tv alebo novy alebo peniaze.
Nojo ale co v případě že jsem se s ním dohodnul na jiné značce a musel jsem mu poslat dokonce i email s požadavkem že třetí LG už nechci a žádám o ........ ŘEKL ŽE SI MÁM NĚJAKÝ NĚKDE VYBRAT A SEŽENOU HO,JENŽE PAK TO BYLO ZA TÝDEN,ZÍTRA,ZA DVA DNY ,PŘÍŠTÍ TÝDEN a zatím nemám nic.Prej to mají objednaný ale zatím jim to nedovez dodavatel.
Založen: Jan 05, 2007 Příspěvky: 4669 Bydliště: poblíž HK
Zaslal: ne listopad 25 2007, 15:31 Předmět:
Tohle jsou ty obchody pres zasilkove sluzby...drahy veci kupovat pouze v sutr obchodech, nebo eshopech, ktery maji pobocku pobliz tveho bydliste, nebo kam jses schopnej se dostat a ne pres pul republiky...pak hrajou nato, ze se za nima nepotahnes a delaji mrtvyho brouka. Priste uz to tak neudelas, to mi ver. Kdyz jim budes slapat na krk "v primem prenosu" budou se chovat jinak...internet, telefon a papir snese vsechno.
Založen: Aug 22, 2005 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha
Zaslal: út listopad 27 2007, 19:09 Předmět:
Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.
Založen: Oct 15, 2006 Příspěvky: 1324 Bydliště: Ostrava
Zaslal: út listopad 27 2007, 21:00 Předmět:
gumickar napsal(a):
Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.
Přesně tak - zákomem není stanovené do jaké doby jsou povini vrátit peníze.
Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.
Ale já jim do obchodu telefonoval a jasně mě řekl že to mám rovnou poslat na servis,že je zbytečný to posílat k nim a oni pak zas do servisu.
Zarucnu vadu uplatnujes tam kde si kupil, cize zanes to do obchodu, nech sa oni staraju...
Záruku uplatňuješ v servise a po třech stejných, nebo čtyřech různých závadách to odneseš do obchodu. V případě neopravení přístroje v 30 denní lhůtě jdeš do obchodu rovnou. Zatím jsem s reklamacemi neměl problém. Chce to nakupovat v důvěryhodných obchodech a nebrat pouze kritérium, kde to mají nejlevnější.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.