Tak jednoduchý to není - V kardiostimulátorech to už dávno není. Zjistilo se že expirační doba 80-ti let je celkem zbytečná, když se počítá s tím, že za pár let je zde nový model. Když moje hodinky můžou mít 10-tiletou baterii, kardiostimulátor ji může mít taky (Lithiovou). Dotyčnej, kterej měl "nukleární" kardiostimulátor musel být navíc veden v registrech nějakýho toho federálního úřadu pro jadernou bezpečnost, aby v případě jeho smrti byl ten kardiostimulátor odebrán a zlikvidován jako jaderný odpad. U Lithiového se sice taky vedou záznamy, ale ten je nebezpečný "pouze" při kremaci v peci.
Dále:
Chcel bych vidět to RTG který by mělo živit blbýho "Smarta". Účinnost RTG na bázi Peltierova článku vyžadovala o hodně vyšší "nálož" plutónia, než byl výtěžek. O dalších variantách, jako je parní oběh, nebo Stirlingův motor jako měniče spádu teplot na elektřinu nevím..
Reaktory "Topaz" a jemu podobný jsou na takový použití příliš cenný a nebezpečný.
Pokud elektrická energie v autech, tak jedine z nějaké varianty palivových článků operujících s nějakým běžným palivem (asi nejspíš Ethanol, Nějaký to LPG, nebo metan - fekální plyn).
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 18904 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: po leden 07 2019, 21:46 Předmět:
Artaban001 napsal(a):
Pokud elektrická energie v autech, tak jedine z nějaké varianty palivových článků operujících s nějakým běžným palivem (asi nejspíš Ethanol, Nějaký to LPG, nebo metan - fekální plyn).
Stále jsme u paliváků na problému příšerně drahejch katalyzátorů. A ethanolovej článek potřebuje komínek na odtah páry. To už tady jednou bylo, říkalo se tomu Sentinel. _________________ Jirka
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 18904 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: st leden 09 2019, 16:25 Předmět:
Ale houby, to si jen blbej řidič Tesly splet autonomní řídící systém s pouhou kombinací adaptivního tempomatu a aktivního asistenta jízdy v pruzích. _________________ Jirka
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá červenec 09 2021, 17:15 Předmět:
Dokud nezavřem politiky do šaškecu a pokrok nebudou řídit ti, co tomu rozumí, bude to jen jedna velká šaškárna. Benzinovej motor je vyladěnej docela dobře a hybridy i za příšernou cenu mají něco do sebe.
Pro elektro natáhnem všude troleje a magnetický smyčky...
Si pamatuju v Brně na Pekařské, tam je docela slušnej hang, když došlo k docela dlouhýmu výpadku elektriky a řidič měl strach, co se stane, jestli se mu ta šalina v tom kopci odbrzdí... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Patří jim to, minimálně za Barnevernet, brejvikotvůrcům jedněm poblblejm ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Ďalšia perla? To hádam nie No skús hádať, ako to asi odvtedy dopadlo, sú odvtedy štyri roky a žiadny kolaps sa tam žiaľ nekoná Vždy ma pobavia tieto články od niekoho, kto tam v živote nebol a má síce bujné, ale absolútne odveci predstavy, rovnako ako reakcie od ľudí, ktorí sa napríklad strašne čudujú, ako tam môžu mať také drahé palivá, keď ťažia ropu - očividne im ešte nedocvaklo, že krajiny s najvyššími daňami a teda aj cenami majú zároveň najvyšší životný štandard a sociálne zabezpečenie a samozrejme zodpovedajúce výplaty
Založen: Nov 28, 2006 Příspěvky: 12350 Bydliště: Česká Třebová
Zaslal: pá červenec 09 2021, 21:19 Předmět:
kód:
zvýhodnění byla zavedena v roce 2012 jako snaha podpořit prodej elektroaut s cílem, aby do roku 2020 bylo 90 % všech nově prodaných aut v Norsku elektrických nebo aspoň plug-in-hybridních. Tento cíl byl vládou potvrzen, navíc s další metou, že do roku 2025 bude 100 % nově prodaných aut jezdit na elektřinu.
a prodává se teda už víc jak 90% nových aut na elektriku,
když už je rok 2021 ??
a bude těch schválených 100% do roku 2025 ?
No dopadlo to tam až tak zle, že z 39% podielu EV v tom roku 2017 je najnovšie 84% v 2021, čo jednoznačne potvrdzuje totálny kolaps
Je to proste stále dookola a dookola tá istá pesnička - najviac vždy všade mudrujú tí, čo nemajú absolútne žiadne skúsenosti, je úplne fuk, v akej oblasti Ľuďom netreba nasilu núkať žiadne elektrické autá - každý normálny človek, ktorý nepotrebuje smrad a hluk, si tie jazdné vlastnosti, komfort a výbavu okamžite obľúbi a do svojho starého črepu už ísť nechce - ale to musí v prvom rade zažiť na vlastnej koži tú akceleráciu, tichúčko a adaptívny tempomat s rekuperačným brzdením, to si človek vychutná dokonca aj jazdu v kolóne
Ďalšia perla? To hádam nie No skús hádať, ako to asi odvtedy dopadlo, sú odvtedy štyri roky a žiadny kolaps sa tam žiaľ nekoná Vždy ma pobavia tieto články od niekoho, kto tam v živote nebol a má síce bujné, ale absolútne odveci predstavy, rovnako ako reakcie od ľudí, ktorí sa napríklad strašne čudujú, ako tam môžu mať také drahé palivá, keď ťažia ropu - očividne im ešte nedocvaklo, že krajiny s najvyššími daňami a teda aj cenami majú zároveň najvyšší životný štandard a sociálne zabezpečenie a samozrejme zodpovedajúce výplaty
Jo, Norska elektricka idylka, kde si volis mezi tim mit rano nabity autak nebo mit teplou vodu.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.