Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7774 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: so prosinec 18 2021, 22:03 Předmět:
dvorak napsal(a):
No nevím, ale ty hrůzy, co zde popisujete, svědčí spíš o nešetrném zacházení s vozidlem
Myslíš ty ruplý péra? Ty péra ruply v místě, kde se vlivem bordelu lítacího od kol narušil takový ten plastový povlak.
Se zacházením s autem to nemá co do činění.
EKKAR napsal(a):
Poloosy Š130/Rapid
Ty klouby byla (zpočátku) "západní výroba", Löbrö. Poté už J. Andrt v bibli škodivkářů nepíše, kde se to pak vyrábělo. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Pánové podělím se o své zkušenosti a názory. Osobně mám nejlepší zkušenosti se značkou FIAT a Fšema Francouzskými auty. Začínal jsem na "bratranci" FIATu - LADA 1500 po 18 letech jsem ho jako "dospělého" poslal zpět do Ruska. Fiatů jsem vystřídal od FIATU UNO až po FIAT TIPO, po FIATech jsem přesedlal na FRANCOUZE kvůli pohodlí a pérování. Už mám pátého CITROENa a nikdy mě nenechalo ani jedno auto někde stát. Problém byl v tom, že FIATy zrezivěli a CITROEN uvedl po čase na trh něco nového pohodlnějšího, tak šel starý do světa.
P.S. Nutno ještě poznamenat, že jsem měl i ŠKODIVKY - Š100 šla do světa už po roce používání a řekl jsem , že mě nesmí nikdy tahle značka na dvůr. _________________ Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7922 Bydliště: Brno
Zaslal: ne prosinec 19 2021, 1:43 Předmět:
Borci, kurňa, jako na pobavení dobrý, ale co to vlastně vypovídá - nikdy se nedělá Crash Test s otevřenýni dveřmi, anžto i ty jsou součástí deformačních zón.
A ten skok s tysícdvestotrojkou - to je vlastně dobrá reklama, ale kdo s tím nejel, neví. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2599 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: ne prosinec 19 2021, 12:59 Předmět:
Mám jednoho TAZe na dvoře. ale už jsem s ním nejel asi 5let. Jet s ním, je zážitek na celej život. Mám vyčvachtaný řazení, takže trojka a zpátečka tam fakt nejdou, ostatně jako u každý "trosky" _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Apr 25, 2013 Příspěvky: 2051 Bydliště: Dvůr Králové n.L.
Zaslal: ne prosinec 19 2021, 14:44 Předmět:
Měl jsem problém se služební Felicií 1.6 - najednou začalo příšerně kmitat řízení směrem doprava, nedalo se udržet, že jsem musel zastavit, po krátké přestávce to zas bylo v pořádku. Zajímavé, že teprve asi čtvrtý servis přišel na to, že je vadný homokinetický kloub, byl úplně suchý bez vazeliny, možná již z výroby.
Tak znova pre EKKARA. Zadné poloosi praskali rovnako na úzkych aj širokých nápravách. Videl som za svoj život 4 prasknuté, z toho 3 úzke. A všetky 4 praskli v mieste, kde je osadený vymedzovací krúžok, nie ako tvrdíš ty že kde začína závit. Vždy odišlo koleso komplet s bubnom osadeným na kuželi poloosi. Vzdialenosť od ložiska po koniec závitu je rovnaký pri úzkej aj pri širokej poloosi, namáhanie tam nie je iné.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18774 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: ne prosinec 19 2021, 17:26 Předmět:
Inu jelikož jsem starší , tak jsem stihl nalítat se škodou 105-130 skoro půl milionu km a bez problému . No a ještě jsem vozil několik let ředitelku na porady do Svitav (50km) Š1203 každý týden a nikdy mne na cestě nenechala . Mimoto jsme ji pěkně vytěžovali , když jsme s ní jezdili na podnikové hasičské závody . Všechno vydržela , až shnila . V té době tato vozítka splnila co měla . Odvezla nás tam i zpět , kam měla .
Založen: Mar 12, 2008 Příspěvky: 3001 Bydliště: Považie - Vorošilovo
Zaslal: út prosinec 21 2021, 20:35 Předmět:
dvorak napsal(a):
Měl jsem problém se služební Felicií 1.6 - najednou začalo příšerně kmitat řízení směrem doprava, nedalo se udržet, že jsem musel zastavit, po krátké přestávce to zas bylo v pořádku. Zajímavé, že teprve asi čtvrtý servis přišel na to, že je vadný homokinetický kloub, byl úplně suchý bez vazeliny, možná již z výroby.
Mne sa presne to isté stalo na Oltcite. Po cigaretpauze opäť cca 10 km jazdy atď.. Na šťastie to bolo iba 40km od domova. Rozdiel je, že môj osobný ,,Oltcitový doktor" na to prišiel hneď a za hoďku a 300Sk (r.2002) som bol ,,opravený".
Horšie je, keď na semafóre pre chodcov skočí červená, v dobrej viere zabrzdím, chodci vchádzajú na prechod a auto ide ďalej..... Našťastie chodci šli z ľava a zostali stáť... Hneď za semafórom som zastavil na ručnej, dupal na ,,brzdu pedálovu" a zo zadu počul iba ,,cikanie". Potom v malej rýchlosti, s rukou na ručnej, cca 30km k ,,Oltcitdoktorovi".... Hadička však môže prdnúť na hocijakej značke....
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 3 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.