potrebujem poradit , peugeot 405 1,9sri, vymenil som prevodovku a rozvodovy remen, ale odvtedy mi akosi blbne cely motor, ak auto stoji, nastartujem v pohode, aj motor ma normalny zvuk, lenze akonahle sa pohnem, respektive sa zacnu tocit kolesa, zacne blbnut otackomer, ukazuje od 2-7000 otacok,keby sa mohol tocit dookola tak je z neho ventilator , a motor okamzite strati vykon a umre, zaujimava je dalsia vec, ze tahal som auto na lane, mal som zapnuty kluc v 2polohe ale motor v klude, otackomer ukazoval nezmysli nieco medzi 3-7000otackami, pritom motor stal ale auto bolo v pohybe, ak je niekto kto by vedel poradit bol by som mu velmi vdacny,
Založen: Apr 15, 2007 Příspěvky: 172 Bydliště: New Jičín
Zaslal: pá leden 04 2008, 17:34 Předmět:
Nejspíše máš někde skrat na VN ,nebo zapalování,. Některý z drátu má porušenou izolaci a dotýká se kostry a pří tom taky ta ztráta výkonu,protože vynechává i jiska na svíčce..Při vyměně převodovky se tohle může stát a nikdo si toho ani nevšimne ,než nastane problém... Vyzkoušej fórum: http://www.peugeot-club.cz/forum/forumdisplay.php?fid=10 taky tam chodívám pro rady... Mám 1.9 SRI.
Založen: Apr 15, 2007 Příspěvky: 172 Bydliště: New Jičín
Zaslal: so leden 05 2008, 14:40 Předmět:
Když máš zapnutý klič zapalování,tak jsou vskoro všechny důležité obvody pod napětím a když je auto navíc v pohybu ,tak je zřejmé že dochází k otřesům,tím pádem se může leckterý svazek kabelů houpat třeba sem a tam,jako veverčí ocas a to platí i o ukostřovacím kabelu.. Zkus se rozjet bez zapnutého zapalování,tak se ti otačkoměr ani nepohne, no a volant taky...
Ahoj, na modulu zapalovani popripade primo na civce by mel byt dvojity vodic jeden vede do palubovky k otackam ... u 405 je to pomerne bezna zavada maj to blbe vedene a priskripne se na kostru a civka pak hazi jiskru jak se ji zachce.. najdi ten dvojvodic.. jeden drat: modul>civka a druhy: do toho otackomeru .. tak ten odsmikni tim vyradis otackomer, ale motor by mel fungovat ok.. pokud ano tak muzes natahnout novy vodic tou gumovou pruchodkou -- jak v ni sou ty zaslepky ( spunty.. tusim ze 3 ) ....( jinak na modulu to hledej na pinu 1 )
cislo dratu ti ted presne nepovim, ale ono u peugeotu se na cisla svazku a dratu kord kdyz to ma nejakou vymenu za sebou neda moc spolehat...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.