Čaute, viem že sú tu aj mechanici, tak možno niekto poradí.
Kamoš mi doviezol v sobotu ráno na odťahovke auto.Do tej chvile som nevedel čo za auto.
je to mercedes C220 coupe 2016 alebo 2017.
Problem je že nefunguje ručna brzda. furt hlási na pristrojovke že je zabrdzena či čo.
ked stlačim tlačitko "P" tak pošle signal do brzdy 2,5V po dobu asi 2s. lenže neviem či to tak ma byť alebo nie, mam pocit že tie motorčeky maju v sebe elektroniku ktorá po tom kábliku aj komunikuje s RJ
ked pripojim priamo na motorček 12V tak motorček funguje, aj zablokuje koleso, a ked prepolujem tak ho odblokuje. ale teraz neviem prečo riadiaca posiela len 2,5V napetie do motorčeka. prikladam fotku.
nevie niekto ako to funguje celý ten mechanizmus?
Fakt ďakujem za rady.
(inač auto funguje, ale ma vady, ked je studene nepáli jeden valec. Ked sa nahreje tak palia všetky valce ale nefuka turbo. A vždy po nastartovani toči takmer do 5tis (do červeneho poľa) ale neťaha, a po prejdení 500metrov sa prepne do nudzoveho režimu alebo čo lebo sa obmedzia otačky len do 3tisic , nema niekto skusenosť nejaku?)
Založen: Jan 20, 2008 Příspěvky: 1381 Bydliště: na vejminku
Zaslal: po únor 21 2022, 21:41 Předmět:
U aut s elektrickou parkovací brzdou to funguje tak, že RJ hlídá proud odebíraný motorem brzdy v rozmezí 3 až 4A. Dignostika má funkci zavřít brzdy, tam je proud pro každé kolo vidět. Pokud RJ nedá 12V do motorů, má problém
tak jsem se podíval na vypínací proud parkovací brzdy. Když zavře nebo otevře, proud motoru na dorazu je 17,5A na jedné a 18,2A na druhé straně. _________________ Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Naposledy upravil Jodr dne ne únor 27 2022, 17:52, celkově upraveno 1 krát.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2589 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: po únor 21 2022, 22:01 Předmět:
Do servisní polohy tu ruční brzdu dostaneš? Pokud ano, zkus potom udělat základní nastavení, jako když měníš destičky. Diagnostiku koukám máš, tak toto vyzkoušej, jestli tě tam teda ta Delphina vůbec pustí.
Co se týká motoru, tak tam nejspíš zlobí vstřik(y). Ty piezo-sračky kvůli Euro 6 tě vypečou kdykoliv. Kvůli tomu nejspíš motor padá do nouzáku. Oprava vyjde nejspíš pěkně draho. Chce to ale pořádně zdiagnostikovat, aby si neměnil díly a platil, a pořád to nejelo _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18731 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po únor 21 2022, 22:27 Předmět:
OT když je na opici , musí být na banány . Co dělá tady ? U chudých bastlířů ? Navštiv servis . Ono to tak , pokud to zase neprodáš , dopadne .... Můj dvorní mechanik chtěl taky medvěda a má . Až tady jsem poznal spoustu nesmyslů , kterými jsou tato hybovadla zbytečně procpána . Měl problémy s klimatizací . Jenže nebyl problém s klimou , ale elektroventily na topení , stejné jako u pračky , udělaly svoje . Stejnětak měl problém se vstřiky . Měl diagnozu za 4litry a nic . Potom vyklopil ve značce za diag 12 a už to věděl . Dobře jim tak .
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2589 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: po únor 21 2022, 23:20 Předmět:
Jo, přecpaný zbytečnostma to je. To je pravda. Ono je to všechno super, dokud se milé autí nezačne sr@át. Třeba Meďouři byly spolehlivý do tý doby, dokud se motovali motory OM603, 604, 605, 606. Pak byly common rail OM668, 611, 612, 613 a tím končí spolehlivost. Nespolehlivost začíná motory OM628 až do současnosti.
O komfortní výbavě ani nemluvím. Tam jsou řídící jednotky nacpaný úplně po selym autě a svazky kabelů nezřídka dosahují i 50ti mm v průměru. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2589 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: po únor 21 2022, 23:47 Předmět:
Určitě, a nemusí to být zrovna autorizák. Mám v povědomí šikovný servisy, který si poradí rychleji a levněji než v autorizáku. Tam podle mě asi ani nevědí, co je paralelní diagnostika. Tím je nechci pomlouvat, ale na mě to tak působí. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2589 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: út únor 22 2022, 18:08 Předmět:
Vstřiky byly na testu? Docela by mne to zajímalo, a jestlipak servis ty vstřiky správně nakódoval. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
bol som dnes u typka s diagnostikou, vstreky sú nakodovane správne. skusili sme ich vymazať a nakodovať na novo, a všetko v poriadku, čisla na vstrekoch su zhodne s diagnostikou.
ale obaja sme mali pocit že chyba bude asi mechanicka, možno kriva ojnica možno zle tesnia ventile, ... a elektronika to vyhodnoti ako chyba vstrekov...
Kablovačka vyzera divne, len tak hocijako omotana izolačkou, neviem či to tak ma byť, ale nevyzerá to žeby chyba bola v kablovačke lebo po elektrickej stránke všetko funguje.
ale nefunguje RJ od parkovacich brzd, zrejme je vytopena. a treba vymeniť.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.