Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Auto po technické v "perfektním" stavu..
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Na vyzkoušení
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7898
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: ne červen 25 2023, 12:32    Předmět: Citovat

Jo, tak to potom jo. Však víš vše a nejlépe Razz
_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4161
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: ne červen 25 2023, 14:10    Předmět: Citovat

p32 napsal(a):
Horší je to s airbagama, které mají životnost (pyropatrony) těch 10 let a nikdo si to nenechá měnit. Na co je tam potom nefunkční má?

Větší obavy bych měl z toho, že ta stará pyropatrona bouchne samovolně. Vozit si přímo před ksichtem 10-20-30 let starou pyrotechniku, která je trvale vystavena brutálnímu střídání teplot a otřesům, mi nepřijde moc bezpečné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MiraSt



Založen: Apr 19, 2008
Příspěvky: 1540
Bydliště: Fryčovice

PříspěvekZaslal: ne červen 25 2023, 17:50    Předmět: Citovat

ABS mi funguje jenom když to v zimě zkouším na sněhu jak to reaguje. Takže minimální provozní stav. V běžném jezdění se mi ještě (!) nestalo abych brzdil s pomocí ABS. Potlesk
_________________
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Demolice běží naplno.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 18539
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: ne červen 25 2023, 18:40    Předmět: Citovat

MiraSt napsal(a):
V běžném jezdění se mi ještě (!) nestalo abych brzdil s pomocí ABS. Potlesk

Tos ještě nikdy nevlítnul pod plynem do v asfaltu vyjetejch kolejí ve kterých je voda? To máš vidět, slyšet a u předokolky cejtit, co pak ty všeljaký asistenty spojený s ABS začnou vyvádět. Smile

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32942
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne červen 25 2023, 18:48    Předmět: Citovat

V létě stačí prudčejc přibrzdit na cestě s prachem na krajnici, nebo vlítnout na brzdách do místa, kde je vysypaný cokoliv zrnitýho od průměru 1mm do 5-6mm. Mně ABS zabírá i když s prázdným až poloprázdným Drobkem prudce zadupnu brzdy - je z výroby nastavenej na častější jízdu se zátěží, takže pro ježdění s prázdným je "přebrzděnej" a i na lepších gumách s dobrou adhezí je to znát, protože se občas některý kolo dostane na asfalt s hladším povrchem a začne podkluzovat.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7898
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: ne červen 25 2023, 19:07    Předmět: Citovat

Bohatě stačí kombinace sjetý letní gumy & mokrá hladká dlažba. To jsem měl pocit, že mi pedál ukopne nohu.
_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ransom



Založen: Jul 19, 2020
Příspěvky: 2330
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: ne červen 25 2023, 19:56    Předmět: Citovat

Taky jak který auto. Jedničková Fabie HTP 47kW (to jest dvanáctiventil, co slušně jede i brzdí, nikoli běžnější a příšerný 40kW šestiventil) hrká ABSkou skoro furt. Kombinace lehkého předku, ostrých brzd a podivné geometrie přední nápravy.
(Ne, není to závada. Je to opravdu vlastnost. Vystřídal jsem jich proti své vůli několik.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32942
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne červen 25 2023, 23:04    Předmět: Citovat

Hodně způsobujou gumy a samotná náprava - ve svým principu. Ta přední náprava ve fábuli je už léta pořád prakticky stejná - protože ji ještě před jedničkovou fábulí měly Polo a Ibiza v podstatě už někdy od roku 1990 = ještě za dob, kdy se v Bolehlavi vyráběl slavnej rezivějící favořiť. Bohužel rok vod roku se na ní stavějí těžší a těžší auta = z důvodu vyšší pasivní bezpečnosti je konstrukce masivnější a i když konstruktéři používají CAD a vysokopevnostní oceli, který dovolujou projektovat díly s vyšší únosností o malý konstrukční hmotnosti, váha na nápravu typ od typu narůstá. Základní koncepce se spodním trojúhelníkovým ramenem a těhlicí zavěšenou mezi něj a (skoro) svislou vzpěru McPherson byla jen doplněná o zkrutnej stabilizátor, u kterýho zas někdo nejdřív poddimenzoval sílu tyček přenášejících zkrutnej moment, takže se všelijak vohejbaly a praskaly, než se v rámci sériovejch "náprav hříchů" musely začít montovat silnější - a taky jeho působením se víc přitvrdila pružicí charakteristika celý nápravy, takže čím dál tím víc připomíná motokáru - a když se ji konstruktéři kvůli komfortu pokusí změkčit, změní se na uskákanou kozu, která při brždění klouže, protože jí kola odskakujou jak koze paznehty na ledu ... Na dnešní víc jak tunový "malý auto" je prostě potřeba jiná, masívnější konstrukce přední nápravy než jaká byla vhodná na auto "za sucha" vážící o dva-dvaapůl metráku míň ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ruprecht



Založen: Sep 28, 2005
Příspěvky: 1406
Bydliště: ZČ + JM

PříspěvekZaslal: ne červen 25 2023, 23:13    Předmět: Citovat

Já jezdím předvídavě (neříkám, že pomalu), mně brzdy dřív zreznou, než bych je ojel.
kdysi dávno jsem jezdil Oplem, měl kontrolu brzdových světel pípnutím po sešlápnutí brzdy po nastartování, u Humpolce jsem se divil, co to pípá, ale jen jsem od nastartování v Plzni nešlápnul na brzdu Wink

_________________
Kampaň, účelovka, nepodepsal, Palermo, ODS, Kalousek, je líp a jsou na to čísla, nastudujte si to.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DukeNuke



Založen: Apr 02, 2018
Příspěvky: 1251

PříspěvekZaslal: po červen 26 2023, 0:38    Předmět: Citovat

Stačí jezdit s rozumem.
Když si beru mě neznámé auto, vždycky si zkouším brzdy. Tam, kde nikoho neohrozím - povolím volant a šlápnu na brzdu. A hned poznám, jestli mi to jde na nějakou stranu. Správně to dělat nesmí.
Vjet do vody, ať už v kolejích, či volně na silnici a šlápnout na brzdu je školácká chyba. Když už to přeženu s rychlostí a nastane jev aquaplaning, pak je nejlepší řešení držet volant ve směru a vyšlápnout spojku. Až se gumy "chytí" je to bez cukatůry a případných dalších problémů.
A jinak brzdy taky moc nepoužívám. S kopce je lépe brzdit motorem, než, jak obvykle vídám, celý kopec stát na brzdě, stejně tak zpomaluju na semafor. Při nenadálých událostech spíše volím vyhýbací manévr, pokud to jde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7898
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: po červen 26 2023, 22:53    Předmět: Citovat

Jo, ti brzdaři mě taky dojímali. Dlouhý sjezd a kolika autům svítily brzdovky celou dobu...
V autoškole mi říkali, že mám jezdit tak, jako kdyby auto brzdy nemělo. Tedy brzdit motorem, předvídat a podobně.

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MiraSt



Založen: Apr 19, 2008
Příspěvky: 1540
Bydliště: Fryčovice

PříspěvekZaslal: út červen 27 2023, 6:01    Předmět: Citovat

Mě to v autoškole neučili. Přišel jsem na to sám. Se služební fábii kombi třiválec mám průměrnou spotřebu 4,1 litrů. Na mém Renoltu musím nechat osoustružit kotouče poněvadž mi rezaví po obvodu. Málo brzdím.
_________________
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Demolice běží naplno.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Na vyzkoušení Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund