Založen: May 13, 2009 Příspěvky: 5406 Bydliště: BA-Petržalka :(
Zaslal: ne červenec 16 2023, 15:50 Předmět:
A prečo by mali puknúť? Maximálne sa zarazil štupeľ dovnútra a šampanské bude trochu slanšie. _________________ Som proti budovaniu nechutne drsných červených cyklociest, je to hnus.
Ideológie developerov niesu kompatibilné so šťastným životom. Ide im iba o zisk.
Jakési shrnutí s časovou sekvencí mají zde.
Zajímá mně, jak je řešená komunikace z takové hloubky - poslední ping (kažých 10 sekund) poslali z hloubky asi 3340m (viz 4:08 ). _________________ pro mládež - Hamíkův koutek
Díky. Z katalogu na linku. Je to akustické, namodulované na 12kHz nosnou. Odpověď:
"Depth-rated devices for long-range horizontal, vertical or slant transfers
Frequency: 7 - 17 kHz
Acoustic Connection: up to 6.9 kbit/s
Operating Range: 8000 m
Directivity: several versions available" _________________ pro mládež - Hamíkův koutek
Naposledy upravil kulikus dne ne leden 19 2025, 19:41, celkově upraveno 2 krát.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33145 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne leden 19 2025, 19:20 Předmět:
Do zprávy si můžou napsat co chtějí, nikomu ale nenakecají, že ten ponornej střep byl bezpečnej. Už jen kvůli tomu, že byl slepencem různejch materiálů s různým chováním v prostředí chladu a tlakovýho namáhání bez předchozích zkoušek a testů, který by dokázaly, že takový spojení bezpečný je. Plus samotnej tvar tlakovýho tělesa trupu a jeho konstrukční provedení, kde na relativně pevný polokoule navazovala válcová spojovací část, neprověřený rozložení silovýho namáhání ... Můžou miliónkrát argumentovat, že se s tím už tolikrát ponořili a nic se nestalo - jenže ono se právě už několikrát v minulosti stalo, takže už tenhle argument je jim na 2 věci, plus samozřejmě i to rpovedení uzávěru, kdy posádka je uzavřená před ponorem zvenku a nemá možnost se po nouzovým vynoření sama dostat z kapsle - dyť to je jasnej popis popravčí komory ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
provedení uzávěru, kdy posádka je uzavřená před ponorem zvenku a nemá možnost se po nouzovým vynoření sama dostat z kapsle - dyť to je jasnej popis popravčí komory ...
Třeba to měli vymyšlený. Možná nouzové odříznutí uzávěru odstřelem... Nebo rozbití průzoru přípravkem...
Co my víme? _________________ pro mládež - Hamíkův koutek
Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 2218 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: ne leden 19 2025, 19:41 Předmět:
Nemožnost otevření ponorky z vnitřního prostoru byla dána jednodušší konstrukcí a hlavně se vždy počítalo s tím, že vysvobození posádky po vynoření řeší doprovodné plavidlo tj. v tomto ohledu tato ponorka nikdy nebyla navržena jako soběstačná.
Šlo o čistě experimentální plavidlo bez jakékoli certifikace. Pohybovali se v mezinárodních vodách, kde řada omezujících pravidel vůbec neplatí. Majitel a ředitel společnosti byl naprostý ignorant, který tvrdohlavě a neústupně volil postupy díky nimž to dříve či později muselo skončit katastrofou.
Dle mého názoru závěrečná zpráva TSB nebude přívětivá a zdůrazní řadu chyb k nimž došlo díky naprosté ignoranci majitele a současně i ředitele společnosti, který za to zaplatil svým životem i s několika dalšími osobami.
Ten blb vyhodil stareho ponorkare co jej upozornoval na rizika a postavil "diverzitni team mladych a inspirativnych lidi". A ti mu udelali hezkou diverzitni a slunickovou ponorku. Rizeno to bylo ovladacem z playka pres zlepenec z Arduina, power management neexistoval, zadny system nemel plny backup. Neumeli do toho integrovat ani INS za par slupek z armadniho vyprodeje takze navigovali SMSkama z hladiny. Jak si o te ponorce clovek cetl, tak i Piccarduv batyskaf v roce 1953 byl udelan s neporovnatelne vetsi bezpecnosti a spolehlivosti. Vsechna ta moudra vykoupena krvi starych ponorkaru v minulem stoleti ten cvok proste ignoroval...
Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 2218 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: út leden 21 2025, 0:28 Předmět:
Třeba ani předtím vůbec netušili co se jim stane a pokud to proběhlo tak rychle jako je zmíněno na tom videu tak jim ani nestihl dorazit signál o problému do mozku. Prostě pohoda, klídek a v následujících milisekudách už byli všichni na cucky jako krmivo pro ryby. Takže poslední slova mohla být třeba "zatím nám to jde dobř..." a pak už nebylo nic.
Založen: May 13, 2009 Příspěvky: 5406 Bydliště: BA-Petržalka :(
Zaslal: út leden 21 2025, 1:16 Předmět:
A možno boli posledné slová "what the fuck?!" _________________ Som proti budovaniu nechutne drsných červených cyklociest, je to hnus.
Ideológie developerov niesu kompatibilné so šťastným životom. Ide im iba o zisk.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.