Takže si vezmeš dlouhou prodlužovačku a budeš v hotelu pobíhat na balkoně s vytaženou prutovou anténou? Co na to říká manželka nebo děcka?
Já byl před 14 dny v Alpách, kde jsem si vzal USB flešku s filmy. V TV jsem vypnul "hospitality mode", abych si v menu vybral češtinu a už se na mě dívali divně.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19976 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: ne červenec 21 2024, 15:23 Předmět:
Dred to napsal správně: imploze nehrozí, ani kdyby v kabině či zavazadlovém prostoru klesl tlak. Pořád by na to sklo zvenčí tlačilo dost vzduchu proti ničemu uvnitř.
Co dokázalo půldruha litru toniku v kufru v zavazadlovém prostoru, v němž asi ten tlak vzduchu nebylo třeba udržovat moc přísně, to jsem viděl. Někdo si prostě musí s sebou vézt suroviny na bavora až k moři... ale v té PETce je normálně přetlak už na zemi.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33039 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne červenec 21 2024, 15:28 Předmět:
Zavazadlový prostory letadel se normálně přetlakujou stejně jako kabina cestujících včetně udržování nějaký normální teploty - jinak by v těch zavazadlovejch prostorech nešlo vozit živý zvířata v přepravkách a bouchaly by tam všecky uzavřený láhve s čímkoliv. Navíc si neumím představit, jaký pnutí by vyvolaly přechody mezi stěnou trupu a podlahou kabiny/stropem zavazadelníku, kdyby horní polovina trupu = kabina cestujících přetlakovaná byla a spodní = zavazadlovej prostor by měl tlak shodnej s venkovním ...
Ten tonic v PETce musel dostat podle všeho mechanickou ránu při letištní manipulaci s kuframa - všichni víme, jak na letištích s kuframa rampáci házej - kdy praskla stěna tý PETky nárazem, ne vnitřním přetlakem ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
jaj, nie do "státu", ale do albanie. Tak to poletíš nejakým malým reklamným veľkosťou autobusom s krídlami. Tam je miesta na palube tak na kabelku a v podpalubí max 10kg. To keby si letel do státu, tých amerických, tak tam letí veľké lietadlo, tam je miesta na batožinu dosť pre američana, teda viac než dosť pre európana.
EDIT:
Je zbytočné riešiť z fyzikálneho či bezpečnostného hľadiska, či je CRT v lietadle v bezpečí, či bezpečné. Na letištnej kontrole totiž nepracujú fyzici, ani bezpečnostní experti. Majú tam tabuľky a podľa nich sa rozhodnú. A keď niečo nie je v tabuľke, tak rozhodnú. Preto je najlepšie sa opýtať priamo letiska, či preprvnej spoločnosti e-mailom v dostatočnom predstihu. Inak sa môže stať, že CRT neoletí.
Osobne by som do Albánie telku neťahal. Skôr by som sa po nejakej poohliadol v miestnych bazaroch. Alebo po čomkoľvek inom lokálnom, čo u nás nedostať. Vždy je málo miesta pre suveníry pri spiatočnej ceste. S tým treba ráttať už pri ceste tam, Jedine, že by si tam tu telku výhodne strelil, keďže tam má ešte využitie a dotiahol domov niečo "hodnotnejšie".
Naposledy upravil samec dne ne červenec 21 2024, 16:01, celkově upraveno 3 krát.
Môžeš byť predmetom záujmu pri osobnej kontrole a skenovaní osobnej batožiny ..... viezol som si do UK tranzistorové rádio s budíkom v kufri a po skene som bol vyzvaný, aby som ho "ukázal" .... myslím, že niekde v papieroch bolo potom uvedené info o tejto kontrole pre druhú stranu ..... ja by som na TV upozornil personál, keď by som prišiel na rad kontroly ......
Viete ako vonia/smrdí pomarančový burčiak?? Vlani mi buchla v aute zabudnutá PETka s nejakým frešdžúsom... ani nebola plná... umýval som záhradnou hadicou pravú polovicu interiéru smrdelo to až do zimy
Ale to je o inom...
Ekkar - batožinový priestor vôbec nemusí byť temperovaný na teplotu v kabíne, pokiaľ sa tam nepreváža živý organizmus. To im oznámi systém prepravy batožiny a možno sú tie zvery ešte zvlášť za nejakou prepážkou ... ináč je to energia navyše... a letecké spoločnosti to veľmi radi používajú... Vyskúšané to mám na vlastnej koži... kedy som z kufra v letištnej hale vytiahol druhé tričko (lebo to čo som mal na sebe mi vnúčatko obrýzgalo a nechcel som ďaľších 150km absolvovať autom v ogŕcanom tričku) a bolo neskutočne prechladené aj so všetkým ostatným v kufri... slanina a klobásky boli zamrznuté na kosť a Koniferka mala krásny srieň z vonku fľaše !!
Založen: Apr 21, 2011 Příspěvky: 254 Bydliště: Příbram VII
Zaslal: ne červenec 21 2024, 16:24 Předmět:
Tak tak, zavazadlový prostor musí být tlakově vyrovnaný s kabinou. Trup letadla je jedna tlaková nádoba - viz havárie DC-10 American Airlines Flight 96. Ale teplotně ne - tlakovací vzduch patrně berou před výměníkem.
Když jsem ještě intenzívně létal na služebky, tak si vzpomínám, že jsem často balil do kufru ještě vlhké košile a spoďáry a po příletu je vybalil dokonale suché, ale zmrzlé. Na zvířata mají asi klimatizovaný box. Ale nedávno měly nějaké americké aerolinky skandál s vysokou úmrtností přepravovaných mazlíčků. Zřejmě katovali kosty tak dlouho, až chudáčci natáhli tlapky.
Po vzoru sovětských inženýrů, kteří chtěli vyšlechtit krávu, která by nepotřebovala krmení. Několikrát už byli téměř v cíli, ale ve finále jim vždycky chcípla.
Nedávno jsem psal, že tam je mráz, když je venku nahoře, tak je i uvnitř , bylo mě odpovězeno že není, ale stejně tam je. Kdo a proč a hlavně za co by u DHL ty desítky tun nákladu vytápěl
Založen: Aug 08, 2022 Příspěvky: 386 Bydliště: Praha
Zaslal: ne červenec 21 2024, 18:34 Předmět:
stefan31 napsal(a):
Môžeš byť predmetom záujmu pri osobnej kontrole a skenovaní osobnej batožiny ..... viezol som si do UK tranzistorové rádio s budíkom v kufri a po skene som bol vyzvaný, aby som ho "ukázal" .... myslím, že niekde v papieroch bolo potom uvedené info o tejto kontrole pre druhú stranu ..... ja by som na TV upozornil personál, keď by som prišiel na rad kontroly ......
Stefan31
To asi udělám, to je tam asi zas pobavim až vytáhnu z batohu CRTčko a sovětskej tranzistorák.
CRT TV se bere jako normální elektronika, takže do letadla může. Jen riskuješ to, že až s tím fláknou, budeš mít po CRT.
Proto to některé společnosti do zapsaného zavazadla nechtějí, ale to je jen proto, aby nemusely platit škodu. Z hlediska bezpečnosti to není problém.
BTW elektronika se právě proto doporučuje do kabinového zavazadla.
Albánské, či naše a jakékoli jiné letiště je úplně fuk. Bezpečnostní předpisy platí mezinárodně (IATA).
Pokud bys měl zájem, můžu vznést přímý dotaz na auditora bezpečnosti leteckého provozu. Ale bude to chvíli trvat.
Nákladový prostor a jeho řešení je rozdílné typ od typu a souvisí to s tím, co si která společnost objedná. Dnes všeobecně - zavazadlový prostor je o stejné teplotě jako kabina.
DHL lítá jako nákladovka a platí totéž, co výše. Pokud je to v požadavcích, nákladový prostor se vytápí.
K pet - kolega sebou na dovolenou vozil vždy jeden kufr narvanej pet flaškama s kofolou (nic jiného nepije) a nestalo se mu, že by bylo něco poškozeno.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.