Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1327 Bydliště: Ostrava
Zaslal: po březen 11 2024, 9:44 Předmět:
Očekával jsem, že když se tu nasral Ekkar tak je problém prakticky vyřešen. Zvláštní.
Adaptace přes 10% jsou mimo a říká to že je něco špatně. Kdybys měl OBD verzi NEVO, tak si to podle adaptací doladí model plynu +- samo. Blbý je, že motory velkých objemů se blbě najíždí mapa v provozu. Držet plnej plyn a snažit se ještě o nějaký nižší spektrum otáček je celkem výzva u 2.8 V6, když to i do kopce zrychluje. Natož 4.2 V8 že. Ideální by byla brzda.
Ty hadice od vstřiků LPG by to chtělo ještě kratší (a hlavně úplně stejně dlouhé), vstřiky schovat co nejblíž k sání. Napojení railů vstřiků na výstupy reduktoru to chtělo spojit do okruhu.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33046 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po březen 11 2024, 10:45 Předmět:
EKKAR napsal(a):
kybrex napsal(a):
Jede to normálně, akorát to rozsvítí vcelku brzo helikoptéru/pečený kuře MIL/check engine. A pocitově mě přišlo, že na benzín to jede trochu líp za plynem, ale to nemám změřený, spíš to bude placebo. Ale měl jsem obavy, abych nepodpálil ventily (je jich tam 40 kousků a ty sací jsou drahý jak když jsou z platiny)
Jak to máš daleko do Moravskejch Budějovic, nebo do Boskovic? V MorBudějkách sídlí Karel Barták, asi největší tuzemskej machr na zástavby víceválcovejch LPG sad, dělal "do plynu" rollsy, humvee, jaguáry - všecko možný. Kontakt na něj se dá najít na webu. A v Boskovicích je zas vyhlášenej fanda na italský sekvence Tartarini, kontakt na něj bych ti musel opatřit od kámoše, kterej k němu jezdí doslova desítky let.
Víš, asi proto jsem napsal tohle - protože už to opravdu vybočuje z obvyklýho spektra problémů, vyřešitelnejch samo-domo s nějakou domácí verzí diagnostiky a bez extra zkušeností s mnohaválcovýma vorlojema. Kolikpakrát kdo z nás měl v rukách aspoň 6-válec, neřkuli 8-válec ve vícero kusech nebo dokoncce značkách/typech? A ten KarelLPG se v nich rejpá prakticky denně ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6815 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po březen 11 2024, 13:19 Předmět:
Ještě že tohle neřeším. Jezdí to OK nepatlám se v tom. Druhý bawo nalítalo přes 120kkm na plyn, v ničem jsme se nehrabali a OK. Doteď jezdí dál, ale bez plynu, jeden kluk s tím jen jezdí do práce. Ale možná tyhle primitivní motory zkousnou vše.. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33046 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po březen 11 2024, 14:55 Předmět:
Říkám - ono toho tam může bejt chorýho víc a projevuje se to právě tím kolísáním hodnot. Jenomže když nemáme k dispozici ani tovární manuál resp. značkovou podporu výrobce (což ten Karel Barták s vysokou pravděpodobností má a navíc má i spoustu provozních zkušeností s nastavováním dalších jinejch motorů), tak se nad tím můžeme ukájet dohalelujá a nepřijdem stejně na nic. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6815 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po březen 11 2024, 18:41 Předmět:
Pořád tom u nějak nerozumím. Moje auto jezdí OK, žádné závady v DME. Proč to pitvat? Je teda fakt že někdy před dvěma roky to nastavil plynař. A asi tam bude auto muset kvůli emisím, oni tam chtějí revize, což asi nikdo nedělá. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33046 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po březen 11 2024, 21:37 Předmět:
To nebylo na tvoje bawo, Honzo - ale na Naka a Kybrexe. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6815 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út březen 12 2024, 11:14 Předmět:
Jo, ale pořád nevím, zda mu vyskakuje chyba motoru. Pokud ne neřeším. Adaptace jsou od toho aby adaptovali. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Teď to bylo dost dlouho v servisu. Nic vážného, na motoru se nic nedělalo, jen běžný věci jako brzdy, ložiska, nápravy a tak. Ale byli přetíženi, takže to tam měli douho. Na benzín to jede krásně, kontrolka motoru (MIL) se nerozsvicuje. Adaptace do 5%. Ten plyn bude asi ne úplně vyladěnej, protože i pan plynař to tenkrát jenom resetoval, projel to 15 minut s automatickým řazením po městě a bylo hotovo. Poslední dobou jezdím na benzín a zkouším, jestli to bude všechno ok, a pak do toho možná znovu pustím ty kapalný prdy a uvidím. Ono by se prej stejně mělo střídat to s benzínem (dávám ještě VIF), aby se promazaly sedla ventilů ačkoliv jsou už tvrzená, tak aby je ten provoz na lpg zbytečně brzo neponičil, protože lpg nemaže a nechladí (plynná fáze už nevezme teplo pryč jako když se vypařuje benzín).
OBD II zpětnou vazbu pro Magic LPG jednotku tam nemám a nechce se mi to zatím dodělávat. Spíš jsem přemýšlel, že až skončí platnost nádrže, nechal bych to odinstalovat, ale to zase bude problém s děravým sáním a dírou v kufru, tak nevím.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.