Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33048 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne listopad 17 2024, 18:09 Předmět:
Ruprecht napsal(a):
p32 napsal(a):
u ručního řazení nemusí být sešlápnuto nic za předpokladu, že je tam neutrál
Ne. U Škodovek musí být sešlápnutá spojka bez ohledu na neutrál.
...
Jak u kterejch a od kterýho ročníku. To cos napsal platí až pro auta s manuálem povinně vybavený po diktátu z Brusele buzerantským stop-startem, kterej má v logice povolující zapnutí startéru požadavek na sešlápnutou spojku. Všecko co je typově starší lze při převodovce v neutrálu startovat i bez sešlápnutý spojky. A protože Das Schade Werke přizdisráčsky montovala tohle svinstvo do některejch typů ještě dřív, než to bylo skutečně povinný, zatímco u jinejch se jim to už technologicky nevyplatilo zavádět, bo ukončení výroby typu ještě před platností týhle povinný buzerace, existuje v těch letech výroby cca 2 roky trvající překryv. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33048 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne listopad 17 2024, 18:53 Předmět:
Vodkdy je kurwolap TT se "čtyřmi kroužky pro teploušky" výrobek Das Schade Werke? Řeč byla o plecháčích z Junge Bunclau, ne o produktech bačok0k0tov z Prešporka! A navíc - "tétéčko" je primárně konstrukčně předpřipravený pro automat, to neměl bejt od začátku čistej manuál. Že se verze s manuálem nakonec dostala do výroby byl už v tý době obrovskej ústupek zákazníkům, protože prvoplánově to měl už tenkrát bejt čistej automat = požadavek na start s vyšlápnutím brzdovýho pedálu.... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33048 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne listopad 17 2024, 19:29 Předmět:
Ono je nakonec fuckt, odkud to vyjelo - protože to ani náhodou nebylo v Junge Bunclau ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1333 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: ne listopad 17 2024, 20:33 Předmět:
p32
Niečo ako releová logika už dávno nie.
To hlúpe tlačítko ide priamo do riadiacej jednotky a ta sa rozhodne čo spraví. Ona vie či motor beži alebo nie, a tiež vie ostatné veci okolo.
Napr keď mi chcipol manuál, stačilo že som zmačkol spojku a sám opäť naštartoval, a to bol klasika kľúčový, žiadne tlačítko. Takže nejaka predstava releovej logiky bude veľmi scestná.
Dnešná riadiaca jednotka ma pod kontrolou všetko, ty jej len hovoriš čo by si chcel spraviť , ona sa rozhodne či to spravi .
Napr u automatu, sa moje auto kľudne môže rozhodnôť že ma zabije. Plyn , revodovku, ručnu brzdu, posilnovač riadenia ovlada a keď otvori ventili ABS a vypusti tlak zo sústavy, tak aj hlavne brzdy.
Keď sa rozhodne že pojdeš pod kamion, tak pojdeš...
Založen: Apr 21, 2011 Příspěvky: 254 Bydliště: Příbram VII
Zaslal: ne listopad 17 2024, 21:31 Předmět:
@misocko
Já, když mi začalo hořet pod zadkem Mondeo, tak jem rychle zahnul k benzínpumpě - řikal jsem si, že tam budou mít dost hasičáků. Ale těch 10 vt jsem měl bobky, jestli mně to pustí ven, jestli se nezablokuje centrál.
Byl to !jenom! odpor, přes který se pod sedadlem reguluje vyhřívání, takže to naštěstí po vypnutí motoru zhaslo, nestačil nic zapálit.
Na tlačítcích je uvedeno START-STOP ENGINE a je podivné, že to nedocvakne každému. Snad se tady neobjeví téma, co dělá tlačítko, když je na něm uvedeno ZAP-VYP.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.