Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

PowerPack do auta

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Poptávka služeb, nabídky zaměstnání
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MD88



Založen: Dec 02, 2024
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: po prosinec 02 2024, 11:20    Předmět: PowerPack do auta Citovat

Zdravím,

zháňam niekoho kto by vedel navrhnúť a spojazdniť Powerpack do auta. Jedná sa o záložný zdroj z ktorého sú napajané rozne meracie stanice v aute.

Predstava je taká že to bude pack baterii, ktoré budu dobíjane z alternátoru auta (12V) a z nich budú urobené výstupy na panel kde bude 48VDC. Ampérovú záťaž počítame v peaku okolo 60-80A.

Bol by niekto ochotný sa tohoto chopiť? Samozrejme sa jedná o honorovanú spoluprácu s našou firmou.

Ďakujem za ponuky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 34931
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po prosinec 02 2024, 11:24    Předmět: Citovat

Existuju hotove riesenia pre karavany na nabijanie druhej baterie. Mozno by to stacilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32984
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po prosinec 02 2024, 13:05    Předmět: Citovat

A ani pak to nebude jednoduchý hop na krávu, ať je tele.
Minimálně bude muset bejt použitej měnič s požadovaným zatížením AŽ těch inzerovanejch 60-80A, což při požadovaným napětí 48V dává víc jak 3,5kW a odběr z baterky v řádu 250-300A plus ztráty. To bude hodně parní powerpack...
Volil bych radši koncepci nabíjet ze 12V v autě zvyšovacím měničem sadu Pb nebo LiFePO4 akumulátorů s nominálním napětím 48V, který utáhnou odběr i se špičkama po určitou dobu, která mimochodem v zadání chybí. Ale pokud by to mělo bejt v autě a dál už nepřenosný, jako minimum bych dal 4ks Pb baterek 12V/40-44Ah, zapojenejch do série a dobíjenejch z baterky auta DC/DC měničem 12V/56V a s výkonem aspoň 200, radši 300VA.
Tahle sestava by pak těch cca 60A vydržela bez motoru auta v chodu dávat o chlup dýl než asi půl hodiny, pak by musel přijít ke slovu motor, nebo by se musel zmenšit ten odběr anebo opačně zvednout ampérhodinová kapacita baterek.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dracekvo



Založen: Feb 10, 2009
Příspěvky: 639

PříspěvekZaslal: po prosinec 02 2024, 13:30    Předmět: Citovat

Ale oni schánějí někoho, kdo jim to udělá.
A ne někoho, kdo jim poradí jak to udělat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32984
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po prosinec 02 2024, 13:45    Předmět: Citovat

Ano - a je to firma z Čombolostánu, neboli minimálně 150 kiláků vzdušnou čarou ode mne. Spíš dál, protože těch 150km je to měřený jen na čáru kdesi u Huslenek (jihovýchodně od Vsetína). Takže minimálně 250km po silnici. A jestli sis sám někdy do auta něco zabudovával, tak ti je jasný, že tohle jen tak na sedačky nebo na dno do kufru pohodit nepude, musí se to upevnit, natáhnout kabely, udělat minimálně ten zapojovací panel, na něj radši i nějakej kontrolní voltmetr, možná i ampérmetr - prostě musí to mít nějakou mechanickou konstrukci, která musí mít štábní kultůru, aby to primárně nevohrožovalo nikoho v tom autě. To teda taky znamená dílnu schopnou zámečnický práce plus nějakou tu elektrikařinu - a to já na takovou dálku dělat nebudu. Jediný co můžu, je uvádět nějaký pro a proti, aby z toho nebyl vorloj na přívěs a obráceně, aby to vydrželo aspoň chvíli nějakou tu měřicí stanici napájet.
Jo a ještě mě napadlo, že výhodnější by bylo zabudovávat do nějakýho auta se 24V instalací, protože pak by byl nutnej měnič s menším zdvihacím poměrem.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dracekvo



Založen: Feb 10, 2009
Příspěvky: 639

PříspěvekZaslal: po prosinec 02 2024, 14:04    Předmět: Citovat

Sice nenapsali jaký mají stálý odběr.
Ale obyčejné auto a i dodávky mají altík tak 120A. Některé 150A podle výbavy.

Z toho stejně nikdy nedostanu víc jak 20A při těch 48V. A při běhu motoru to musí jednak napájet ty věci a druhat ještě dobíjet baterku.

Tohle už by bylo spíš na instalaci samostatného 48V alternátoru a udělat to jako samostatný okruh.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Poptávka služeb, nabídky zaměstnání Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund