Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Přednost vozidel řízených AI
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bastliar



Založen: Dec 28, 2009
Příspěvky: 1910

PříspěvekZaslal: út prosinec 03 2024, 13:24    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DukeNuke



Založen: Apr 02, 2018
Příspěvky: 1318

PříspěvekZaslal: st prosinec 04 2024, 1:32    Předmět: Citovat

Hubert_79 napsal(a):
Nádražáckej synek = o železnici vím naprosto vše Laughing
Na dráze jsem strávil 18 let. Bor.el nepředstavitelnej, srovnatelnej tak asi s armádou. Obrovskej moloch plnej nekompetentních lidí.
K uvedené situaci asi jen tolik - když už mi stojí vlaky v Ústí a mám autobusy v Třebový, to je fakt tak velkej problém vyčlenit jeden vlak v Ústí, přejet mašinou na opačnej konec a lidi, co cestujou do Prahy navozit autobusy do vlaku a poslat ho zpět na Prahu? Za těch šest hodin, co tam nečinně stál, už ho budu mít dávno zpátky.
A ještě jedna zkušenost - poté co jsem odešel jsem měl realizovat dopravu letištního speciálu z Fraknkfurtu. Speciál nemá značky, na silnici nesmí, je širší, než normální auto, takže podval, nadměrnej náklad, firma to tehdy ocenila na cca 200tis. Nevím, proč mě osla napadlo, že by to mohlo jet po železnici. Kámoška to zhodnotila na cca 120tis, ale musí to jít přes zákaznické centrum. No to jsem si dal. Přehazovali si mě mezi Olomoucí a Prahou, protelefonoval jsem majlant, až mi jedna konečně "kompetentní" dáma sdělila, že si mám přepravu objednat u německých drah a oni mi to z hranic milostivě dovezou. Asi tušíte, jak to skončilo, jelo to po silnici. A tým dňom jsem z českejma dráhama skončil definitivně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 33071
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st prosinec 04 2024, 1:53    Předmět: Citovat

Hubertus nemůže mentálně pojmout situaci, kdy v rodině táta jezdí v turnuse jako traťovej fíra štreky od Bohumína přes Žilinu po Nymburk, Ústí nad Labem/Děčín nebo Beroun, což byla absolutně nejdelší šichta jakou měl - byl vcelku 72 hodin z domu a měl v tom 2 noclehy kdesi na drážní nocležně - a máma dělá turnus 12h denní - 24h volno - 12h noční - 48h volno pátek nebo svátek bez ohledu na roční dobu. Vánoce se proto u nás slavily tak, že "štědrej" večer byl některý roky už 23.12. a v jiný roky až 25.12. - prostě proto, že toho 24.12 byl minimálně jeden rodič v práci. Taková rodina má prostě dráhu i doma v kuchyni, koupelně i posteli a děcka z poslechu rodičů a i jejich kolegů, se kterýma se naprosto nevyhnutelně setkají, mají info o situaci a dění v provoze doslova z první ruky a vědí o konkrétních kauzách často mnohem víc a přesnějc, než papaláši z řiditelství drah nebo ministerstev, kterým všecko nejdřív přefiltrujou podřízení. Ano, táta je už od roku 1997 nebožtík a máma je přes 20 let v důchodu - ale jak padlo vejš, v tom státním molochu se od dob císaře pána nezměnilo prakticky vůbec nic, furt to je jedna zkorumpovaná a byrokratická pakáž nahoře a na ni dřoucí votroci dole ...

P.S. pokud se bude někdo ptát, proč nejmenuju mezi tátovýma "štrekama" nic na Brno a dál za něj, odpověď je jednoduchá - táta byl "stejnosměrnej" a v době kdy ještě žil, na Brno jezdily akorát dýzly. Elektrifikace proběhla až v době jeho smrti a první komplet elektrickej průjezd se konal až v roce 1999 - dvousystémovou lokomotivou, protože od Brna až mezi Svitavy a Třebovou vede 25kV 50Hz. Takže Brno a vůbec jih moh táta za svýho života jezdit jen jako pasažér ...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DukeNuke



Založen: Apr 02, 2018
Příspěvky: 1318

PříspěvekZaslal: st prosinec 04 2024, 23:01    Předmět: Citovat

K tý elektrifikaci - blahé paměti jsem jezdil dost často do Plzně. Tehdy ještě existující západní expres byl taženej 2x brejlovec. Protože úsek mezi Rokycanama a Berounem byl jedinej kousek neelektrifikovaný tratě na trase Paříž - Vladivostok Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7967
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: st prosinec 04 2024, 23:15    Předmět: Citovat

Nejen ten. Úsek Cheb - Schnirding není elektrifikován ani nyní. A tehdejší Západní expres (bavíme-li se o době, kdy trať na Plzeň nebyla elektrifikována) opouštěl ČSSR právě přes tento hraniční přechod.
_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 33071
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt prosinec 05 2024, 3:52    Předmět: Citovat

DukeNuke napsal(a):
K tý elektrifikaci - blahé paměti jsem jezdil dost často do Plzně. Tehdy ještě existující západní expres byl taženej 2x brejlovec. Protože úsek mezi Rokycanama a Berounem byl jedinej kousek neelektrifikovaný tratě na trase Paříž - Vladivostok Laughing
Transsibiřská magistrála taky není v celý dýlce pod drátama, to byla akorát její odbočka "BAM" = Bajkalsko Amurská Magistrála. Pro její "krmení" měla údajně bejt stavěná Bratská hydroelektrárna na Angaře.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund