Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 2358 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: ne únor 23 2025, 21:23 Předmět:
Nevím o jaké porušení pravidel podle jejich názoru šlo, ale podle jejich vyjádření to považují za až tak vážné, že vám v první zprávě ze zákaznického servisu sdělují, že máte na eBay v podstatě "doživotní ban" bez možnosti se proti tomu odvolat viz překlad níže ve stručnosti. Důvody údajně nesdělují, protože by to mohlo být zneužito. Takže už nebudete moci na eBay nakupovat ani prodávat.
Ve druhé zprávě vám sdělují, že peníze z toho posledního prodeje vám převedou nejdříve cca dva měsíce po datu 14. ledna 2025, kdy došlo k pozastavení vašeho eBay účtu. Po tu dobu ty peníze z prodeje zadrží. To má dle popisu zajistit vyřešení všech případných sporů, které by vznikly ve vztahu k vašemu eBay účtu. Pokud by však během té doby došlo k otevření sporu, tak se může doba zadržení i prodloužit.
Nechte mne podělit se o to, že neposkytujeme konkrétní informace o tom, jaké chování je pro naše stránky rizikové. Zjistili jsme, že poskytnutí těchto informací může také umožnit způsob, jak v budoucnu obejít proces pozastavení nebo kontroly.
Nečiníme taková rozhodnutí lehkovážně, takže jsme strávili nějaký čas přezkoumáním vašeho případu.
Budování důvěryhodného trhu je naší prvořadou prioritou. Z tohoto důvodu pozastavíme jakýkoli účet, který představuje riziko pro tuto důvěru. Váš účet byl pozastaven, protože vzorce činností, kterých jsme byli svědky, představují riziko pro naši komunitu eBay.
Jak již bylo zmíněno, toto pozastavení je trvalé. Nebudete se moci účastnit žádných nákupních nebo prodejních aktivit na eBay. Kromě toho budou pozastaveny také všechny další účty, které vlastníte nebo které jsou k tomuto účtu přidruženy.
I když víme, že toto není odpověď, kterou jste očekával, neexistuje žádná další možnost se proti tomuto rozhodnutí odvolat.
Věřím, že jsem vám poskytl všechny relevantní informace k vyřešení vašeho problému.
Děkuji vám za vaši práci na eBay a že mi dáváte příležitost vám pomoci.
Děkujeme, že jste kontaktovali zákaznický servis eBay, a přeji hezký den.
S pozdravem
Vishakha
Zákaznický servis eBay
Kaushik ze Zákaznickkéhu servisu eBay napsal(a):
Děkujeme, že jste napsali zákaznickému servisu eBay ohledně vašeho znepokojení ohledně finančních prostředků za položku prodanou na účtu eBay.
Jmenuji se Kaushik a popíši vám situaci.
Chápu, že je pro vás důležité uvolnění finančních prostředků.
Žádám vás o pochopení, že v případě omezení nebo pozastavení jakéhokoli účtu zadržíme jeho prostředky po dobu 60 dnů nebo déle. To má zajistit vyřešení všech případů nebo sporů.
Pokud je váš účet na eBay způsobilý k uvolnění prostředků, 60 dní po datu omezení prodeje pozastavení účtu dne 14. ledna 2025 obdržíte automatické oznámení, abyste aktualizovali nebo potvrdili podrobnosti o svém bankovním účtu pro uvolnění vašich výplat. Jakmile potvrdíte podrobnosti, obdržíte své prostředky během následujících 7 pracovních dnů podle rozvrhu plateb, pokud se neotevře žádný nový nárok nebo spor.
Věřím, že jsem sdílel všechny relevantní informace, abych mohl vyřešit váš problém. Děkuji za pochopení a spolupráci během tohoto procesu a za to, že mi dáváte příležitost vám pomoci.
Ďakujem ti veľmi pekne za pomoc.
Predpokladám, že by som potreboval nový email, nový účet v banke, nový účet PayPal. Najviac bude mrzieť absencia nakupovania.
Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 2358 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: so březen 08 2025, 22:34 Předmět:
Dost pochybuji o tom, že by za neposkytnutí slevy kupujícímu eBay udělovalo doživotní BAN. To je dle mého názoru nesmysl.
Zákaznicý servis eBay napsal(a):
...neposkytujeme konkrétní informace o tom, jaké chování je pro naše stránky rizikové. Zjistili jsme, že poskytnutí těchto informací může také umožnit způsob, jak v budoucnu obejít proces pozastavení nebo kontroly.
Nečiníme taková rozhodnutí lehkovážně, takže jsme strávili nějaký čas přezkoumáním vašeho případu.
Budu se muset zdržet sdílení přesného důvodu, proč jsme přijali toto rozhodnutí, protože sdílení důvodu by znamenalo zveřejnění našeho interního postupu...
Podle toho co okolo toho od eBay zatím napsali to vypadá spíš na něco mnohem a mnohem vážnějšího.
Spíš to odhaduji na to, že jste už dříve měl za něco jiného blokaci či pozastavení jiného eBay účtu a pokusil jste se to zřejmě obejít registrací nového účtu a na eBay to zjistili. To by bylo jednání na doživotní BAN jako vyšité a z toho jak zmiňují, že sdělení důvodu by znamenalo zveřejnění jejich interního postupu to vypadá, že to bude ten pravý důvod proč k tomu došlo.
Oni prostě nechtějí prozradit to jak přišli na to, že jste provedl novou registraci eBay účtu poté co byl váš dřívější účet zřejmě také obdobně zablokován, protože mají obavu z toho, že byste se to pokusil obejít znovu a tak, aby na to už nepřišli, ale tím, že vám nesdělí jak na to přišli nebudete vědět co a jak udělat jinak a tak pro ně zůstane zachována možnost, že na to mohou znovu přijít.
bastliar napsal(a):
Predpokladám, že by som potreboval nový email, nový účet v banke, nový účet PayPal.
Novou adresu trvalého bydliště a bůhví co ještě dalšího. Popravdě lépe je snažit se chovat tak, abyste toto nikdy řešit nemusel. Pokud už došlo k tomu, že jste dostal doživotní BAN tak jste vůči eBay dost v průšvihu ať už vlastním nebo nějakým cizím zaviněním a snaha to nějak obejít může být vždy nějak problémová. Zaručený způsob jak to obejít natrvalo dle mého názoru neexistuje. I když se vám třeba na nějaký čas podaří založit a provozovat nový eBay účet tak už si nikdy nebudete jist tím, že eBay později nějak zase neodhalí to, že jste obešel doživotní BAN a pak vám znovu ten nově založený eBay účet zase zablokují.
Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 2358 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: po březen 10 2025, 18:52 Předmět:
Negativní hodnocení kupujícího při nákupu snižuje prodejci reiting. Vyšší počet negativních hodnocení od kupujících pak může mít vliv na to, že si od takového prodejce bude kupovat méně kupujících, ale rozhodně to není důvod k udělení celoživotního banu. Pokud je nějakým kupujícím na eBay nahlášeno ať už nevhodné jednání prodejce a nebo je vůči prodejci otevřen spor apod. tak to eBay nejprve řeší s oběma stranami a ne, že prodejci rovnou jednostranně udělí doživotní ban. To je prostě nesmysl. Podle zde uvedených reakcí od eBay příčinou tohoto konkrétního banu dle mého názoru muselo být něco podstatně závažnějšího než jen to, že si na něj někdo stěžoval a zřejmě je tím pravým důvodem to co už jsem zde zmínil tj. obcházení nějaké dřívější blokace.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.