Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Servisne mody ORAVA
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
edguy21



Založen: Oct 16, 2007
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: so březen 15 2008, 22:53    Předmět: Servisne mody ORAVA Citovat

Neviete kody pre servisne mody do TV značiek OVP+ORAVA+TESLA.
Mam doma univerzalne diaľkove za 100sk a keď som naťukal kod pre TV OVP a stlačal niejake tlačidla na dialkovom, nahodou som sa dostal do servisneho menu.
Potrebujem servisne mody ktore by som naťukal na riadnom dialkovom,lebo na univerzalnom som sa dostal do ser.modu nahodou a už sa tam neviem dostať.Našiel som servisne mody do inych značiek ale potrebujem do slovenskych TV.


Za pomoc DIKY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pesko



Založen: Apr 04, 2007
Příspěvky: 562
Bydliště: vých.SK

PříspěvekZaslal: ne březen 16 2008, 10:16    Předmět: Citovat

Tvoja predstava o tom ako sa vstupuje do servisného režimu je absolútne pomýlená. To ,že dajaký čínsky ovladač za 100Sk vygeneruje povel, ktorý
otvorí servisný režim je náhoda . Postupy ako sa vstupuje do serv. režimu
určuje výrobca TV podľa typu procesora v softvérovej verzii.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12596

PříspěvekZaslal: ne březen 16 2008, 11:17    Předmět: Citovat

Řekl bych, že tvoje představa, že tě tady na tvoje přání zaplaví množství kódů SM je poněkud naivní. Informace o vstupu do SM si je třeba vždy nějakým způsobem "zasloužit".
Nejsou to zcela bezcené informace na rozdávání. Proto je výrobce uvádí až v servisním manuálu, který má k dispozici jen ten, kdo si ho koupil nebo autorizovaný servis. Neuvádíš ani konkrétní typ TV. Jsi snad nějaký sběratel kódů? Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Onkyo



Založen: Jan 02, 2006
Příspěvky: 1390
Bydliště: Košice-okolie

PříspěvekZaslal: ne březen 16 2008, 19:52    Předmět: Citovat

Do TV OVP a OTF na vstupuje podľa typu TV niekde zadaním kódu v menu a inde zas stlačením určitých tlačítok na lokálnej klávesnici a potom ešte vyslaním povelu z DO. To chce nápad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kondik



Založen: Dec 25, 2006
Příspěvky: 3763

PříspěvekZaslal: ne březen 16 2008, 21:45    Předmět: Citovat

xxx

Naposledy upravil kondik dne ne listopad 12 2017, 21:00, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DiGiCo



Založen: Jul 11, 2006
Příspěvky: 331
Bydliště: Trutnovsko

PříspěvekZaslal: ne březen 16 2008, 23:21    Předmět: Citovat

kondik napsal(a):
Avšak to dôležité nám nepovedal, čo chce skaziť v servisnom režime? (laik + servisný režim = nebezpečná kombinácia Smile )


Možná sám neví, co tam chce pokazit... To máš těžké Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomasX



Založen: Aug 12, 2005
Příspěvky: 640

PříspěvekZaslal: po březen 17 2008, 11:26    Předmět: Citovat

Pánové možná by to chtělo víc osvěty. Wink
Vysvětlit lidem, že SERVIS MENU se tak jmenuje proto, že je jenom pro "servisáky", stejně jako se nikdo nehrabe do počítače v autech.
Jeden zákazník nechtěl opravit TV, protože slyšel, že se musí připojit k televizi notebook a zjistit závadu. Shocked Protože jsem notebook neměl, odmítl opravu. Laughing
Kdo mu pomohl jsem už nezjistil. Laughing
Z druhého pohledu by bylo dobré rozdat SERVIS MENU mezi lid a v ceníku přidat novou položku " Nastavení po zásahu do SERVIS MENU" a k ní tučnou částku. Wink

_________________
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12596

PříspěvekZaslal: po březen 17 2008, 11:36    Předmět: Citovat

citace:
Z druhého pohledu by bylo dobré rozdat SERVIS MENU mezi lid a v ceníku přidat novou položku " Nastavení po zásahu do SERVIS MENU" a k ní tučnou částku.


Pokud by to bylo podpořeno hardwarově ze strany výrobce TV, pak to není špatný nápad. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kondik



Založen: Dec 25, 2006
Příspěvky: 3763

PříspěvekZaslal: po březen 17 2008, 12:40    Předmět: Citovat

xxx

Naposledy upravil kondik dne ne listopad 12 2017, 21:00, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
galjo



Založen: Jul 15, 2005
Příspěvky: 1352
Bydliště: záp.slovensko

PříspěvekZaslal: po březen 17 2008, 14:05    Předmět: Citovat

kondik napsal(a):
TomasX napsal(a):

Jeden zákazník nechtěl opravit TV, protože slyšel, že se musí připojit k televizi notebook a zjistit závadu. Shocked Protože jsem notebook neměl, odmítl opravu. Laughing


Vychytralích zákazníkov je čoraz viac. Ja som mal dnes telefonát, dotyčný má roztiahnutý obraz do všetkých strán, ja vravím OK treba doniesť a on na to: "a budeš to vedieť? to je pomene nový televízor, vieš tie "kódy" do toho televízora ?"
Mad

Náš zákazník... náš pán... Rolling Eyes a bude tých chytrých viac a viac. Sú aj taký čo pred uplynutím záručnej doby v Kauflande žhavia TV , aby sa zoztopil a idú to vrátiť.. tak prečo by on dával do servisu robiť..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lubik777
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: čt březen 27 2008, 10:36    Předmět: Citovat

Ahoj
potreboval by som sa dostat do servisneho menu TV Tesla S721 16:9
ak by nahodou niekto poznal, napiste prosim.

Dakujem,
Lubos
Návrat nahoru
kassquit



Založen: Apr 25, 2008
Příspěvky: 169

PříspěvekZaslal: pá duben 25 2008, 23:33    Předmět: Citovat

masar napsal(a):
Řekl bych, že tvoje představa, že tě tady na tvoje přání zaplaví množství kódů SM je poněkud naivní. Informace o vstupu do SM si je třeba vždy nějakým způsobem "zasloužit".
Nejsou to zcela bezcené informace na rozdávání. Proto je výrobce uvádí až v servisním manuálu, který má k dispozici jen ten, kdo si ho koupil nebo autorizovaný servis. Neuvádíš ani konkrétní typ TV. Jsi snad nějaký sběratel kódů? Wink


cim si sa ty zasluzil o to ze mas tieto cenne informacie? bol si na skoleni vyrobcu? preco nemoze bezny uzivatel mat pristup do SM? ze si tym moze pokazit/rozhasit tovarenske nastavenia? No a co? ked som si kupil TV za par desiatok tisic, je moja vec co si s nim robim a ked si trufam nastavovat aj take citlive nastavenia ako sa v SM nastavuju je to cisto moja vec. Ak to posaham, je na mne aby som znasal nasledky. Je to presne to iste ako vo windozach liezt cez regedit do registrov. Ja mam napriklad 29whd52 a myslim si ze vyrobcom nastavene mody 16:9 a PANORAMA su uplne stupidne nastavene a pre mna ako uzivatela nepouzitelne. Neviem ci sa to da v SM zmenit, lebo zatial som sa este "nezasluzil" o takuto cennu informaciu ako sa do toho poondiateho SM dostanem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19637
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: so duben 26 2008, 7:58    Předmět: Citovat

To je sice pravda, že televize je tvoje a můžeš si s ní dělat, co uznáš za vhodné, zrovna tak ji můžeš vyhodit oknem ze šestého patra, však sis ji koupil za svoje. Když ti některé módy nevyhovují, reklamuj. Jestli ale ve vysílaném signálu chybí informace pro správnou funkci v těchto módech, žádnou změnou nastavení televize to nezachráníš. Na okraj: mně na Thomsonu správně chodí změna formátu jen z DVD, tam ty informace jsou.
Ale nastavení dnešních přístrojů je natolik stabilní, že změna rozměru, deformace obrazu či chyba zbarvení signalizuje vždy poruchu: stárnutí některé součástky nebo její odchod k Neumětelům. Někdy i odchod více součástek najednou. To v SM, pokud je to ještě možné, srovnáš jen na chvíli, stárnutí součástek pak nabere obvykle větší rychlost. Navíc, než přijdeš na to, co k čemu v SM je, rozhasíš televizi tak, že ztížíš servisu identifikaci závady a někdy dost podstatně. Oprava se tak může natáhnout a měla by se úměrně prodražit. Určitě se ti však nebude chtít platit navíc za hodiny strávené marným hledáním závady tam, kde nebyla, nehledě k tomu, že máš odhad ceny opravy. Překročit tuto cenu lze jen za zákonem přísně stanovených podmínek, takže část těch hodin servis dělá zadarmo. Ty budeš mít servisáka za vola, že mu to tak dlouho trvá a nepřipustíš si, že to bylo tvou vinou.
Vlastně i kvůli takovým dnes neopravuji televize, živím se něčím jiným. Vrátil jsem se k bastlení a sem tam pro nějakého nadšence zkouším zachránit nějaký ten historický magnetofon nebo starou televizi, která ještě za to jinak stojí.
Nebo myslíš, že je povinností servisu napřed přepsat SM na tovární nastavení a po opravě provést kompletní seřízení, když bez tvého zásahu by nebylo třeba?
Třeba právě ty o tom víš tolik, aby sis mohl dovolit se v servisním menu pohrabat, ale pro dalších 999 z tisíce je jednoznačně lepší variantou odborný servis.
Proto vstupy do SM nezveřejňovat - výrobci tyto informace nedávají zadarmo a ti z nich, kterým záleží na jménu značky, je ani každému neprodají. Po školení a úspěšně složené zkoušce (samozřejmě také ne zadarmo) bys je od nich dostal.
Kdysi jsi dostal k televizi schéma, později i postup nastavení s maskou na ovladač (pár výrobců se toho koncem 80.let dopustilo), ale rychle se přišlo na to, že jsou s tím jen potíže. Ony se také změnily technologie a to dost podstatně.
Tak se nediv.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12596

PříspěvekZaslal: so duben 26 2008, 9:19    Předmět: Citovat

citace:
cim si sa ty zasluzil o to ze mas tieto cenne informacie? bol si na skoleni vyrobcu? preco nemoze bezny uzivatel mat pristup do SM? ze si tym moze pokazit/rozhasit tovarenske nastavenia? No a co?

Slovo "zasloužit" není možná vhodně zvolené. Ale jisté je, že ty informace cenné jsou a proto k nim není přístup jen tak. A není pravda, že "nemoze bezny uzivatel mat pristup do SM" - může, když si je koupí nebo jinak sežene. I tady na uploadu je můžeš zdarma sehnat a jinak je velký prostor na internetu. V předchozím příspěvku ti Hill celou problematiku snad vysvětlil dostatečně. Na tomto fóru jsou jak lidé s podobným názorem jako máš ty, tak i lidé s názorem opačným a také ti, které zveřejnění vstupů do SM ve svém důsledku poškozuje. Každé takové veřejné a ochotné "vyzrazení" těchto informací vyvolává polemiku mezi oběma "tábory", což otravuje atmosféru tohoto fóra. Také jsem před časem v této záležitosti trošku "ujel" a vím proto, o čem mluvím. Takže tak. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kassquit



Založen: Apr 25, 2008
Příspěvky: 169

PříspěvekZaslal: so duben 26 2008, 9:48    Předmět: Citovat

Hill napsal(a):
To je sice pravda, že televize je tvoje a můžeš si s ní dělat, co uznáš za vhodné, zrovna tak ji můžeš vyhodit oknem ze šestého patra, však sis ji koupil za svoje. Když ti některé módy nevyhovují, reklamuj.


Nie, nerozumies mi. Nemam co reklamovat, tie mody su nastavene tak ako to vyrobca vymyslel, ale mne to nevyhovuje, nemozem prist do servisu a povedat ze vyrobca to zle vymyslel a ja to chcem inak. S tym ma kazdy vyhodi. Mam tam mod 16:9 ktory je na roztiahnutie komprimovaneho DVD signamu, co je vlastne len to ze 4:3 roztiahnes do sirky, povedzme ze to je OK. Ale potom je tam dalsi mod panorama ktory je nechapem o com pretoze to je skoro to iste, len je to roztiahnute asi o 1cm menej, ten mod som v zivote nepouzil. A zoom je ze klasicke TV vysielanie sirokouhneho filmu ma hore a dole cierne pruhy, tak sa to rozzoomuje na celu TV, to je tiez OK. Ale napriklad discovery casto vysiela tak ze ma hore a dole orezane asi len polovicu toho co 16:9 obraz, tak by som si tu panoramu chcel nastavit tak aby som taketo vysielanie roztiahol na plnu vysku a boky by sa roztiahli povedzme 2cm od okrajov. Zjednodusene povedane by to bol taky mod polovicneho zoomu. To je to co by som si rad nastavil na mod panorama ktory inak nikdy nevyuzijem. Len uznaj ze to ako reklamaciu modu uplatnovat nemozem.


Hill napsal(a):

Ale nastavení dnešních přístrojů je natolik stabilní, že změna rozměru, deformace obrazu či chyba zbarvení signalizuje vždy poruchu: stárnutí některé součástky nebo její odchod k Neumětelům. Někdy i odchod více součástek najednou. To v SM, pokud je to ještě možné, srovnáš jen na chvíli, stárnutí součástek pak nabere obvykle větší rychlost.


Nie toto nie je moj pripad, mi je jasne ze ked uz sa mi budu susit elektrolyty, SM modom to nespravim.

Hill napsal(a):

Navíc, než přijdeš na to, co k čemu v SM je, rozhasíš televizi tak, že ztížíš servisu identifikaci závady a někdy dost podstatně. Oprava se tak může natáhnout a měla by se úměrně prodražit. Určitě se ti však nebude chtít platit navíc za hodiny strávené marným hledáním závady tam, kde nebyla, nehledě k tomu, že máš odhad ceny opravy. Překročit tuto cenu lze jen za zákonem přísně stanovených podmínek, takže část těch hodin servis dělá zadarmo. Ty budeš mít servisáka za vola, že mu to tak dlouho trvá a nepřipustíš si, že to bylo tvou vinou.


Zasah do servisneho menu je presne to iste ako zasah pajkovackou do plosneho spoja. A tak ako by si niektora lama liezla pajkou na plosak, alebo skrutkovacom do trimrov a potom platila servisny zasah, rovnako si kazda lama musi zaplatit servisny zasah pri oprave rozhaseneho SM menu. Aky je v tomto rozdiel?


Hill napsal(a):

Nebo myslíš, že je povinností servisu napřed přepsat SM na tovární nastavení a po opravě provést kompletní seřízení, když bez tvého zásahu by nebylo třeba?


Ale ved to je to iste ako ked domaci vseumel rozoberie mixer, vysavac a podobne a nevie to zlozit a donesie to v krabici do servisu. Su povinny mu to opravit? Uz tu nemame socializmus. Funguju normalne obchodne vztahy. Tak ako mozem povedat ze zlozenie vasho rozobraneho vysavacu bude stat 15tisic, rovnako mozem povedat zakaznikovi ze nastavenie jeho posahaneho TV ktory si rozhasil cez SM bude stat viac ako stal novy v obchode a je na zakaznikovi ci to berie alebo neberie.

Hill napsal(a):

Třeba právě ty o tom víš tolik, aby sis mohl dovolit se v servisním menu pohrabat, ale pro dalších 999 z tisíce je jednoznačně lepší variantou odborný servis


Ano, viem toho tolko ze si dovolim vliezt aj do SM, len zial ako tu niekto pisal, to si treba zasluzit:-( a tak mi ostava bud ostat pri tom co mam a zmierit sa s tym co mi nadelil vyrobca, alebo obtelefonovat 100 servisakov z ktorych ma 99 posle medzi trubky lebo ani nepochopia co od nich chcem a ked konecne niekto bude vediet co chcem, bude vediet ako na to, tak mi za tych par minut co tu bude nauctuje tolko ze to radsej nie, dakujem neprosim si. Ked som si tu TV kupil, bol som nahodou v Niznej a tak som skocil do servisu co je kusok od fabriky, taky na pohlad slusny chlapik tam robil, chvilu som s nim hodil rec ze ci by mi servisny manual nezohnal, on ze hej, zozenie a posle, som sa tesil, o mesiac mozno dva mi prisla dobierka, za 300Sk mi ten hajzel poslal 4 slovom STYRI dost nekvalitne ofotene A4ky, na jednej je blokova schema, na druhej a tretej asi polovica rozpisu suciastok zvysok rozpisu chyba a na stvrtej doplnok k servisnej informacii8.2. Ten chlap si zo mna nechutne vystrelil, zial mam to k nemu 300km.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund