Založen: Feb 10, 2006 Příspěvky: 190 Bydliště: Brno-jih
Zaslal: út červenec 08 2008, 15:20 Předmět: Převinutí motoru
Zdravím, určitě všici znáte ty čínský elektrický skůtříky za 2000, taky sem si jeden koupil a přestože mám 63 kilo tak sem ten 250W motor spálil a chtěl bych se zeptat kde se v Brně dá převinout motor případně sehnat nějáký takový , parametry jsou 24V/ 250W
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32855 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út červenec 08 2008, 15:43 Předmět:
NOHITS napsal(a):
...přestože mám 63 kilo tak sem ten 250W motor spálil...
To Ti nedošlo, že na žluťácké poměry máš se 63kily chorobnou obezitu? Oni to projektují podle svých tělesných parametrů, což je v průměru 45kilo i s postelí z bambusové rohože... Toho "skůtříku" se co nejrychleji zbav (to je hračka pro děti a ne dopravní prostředek) a kup si normální spalovací "padesátku" - sice na ni musíš mít aspoň minimální řidičák, ale uveze Tebe a s přimhouřením oka ještě jednu osobu nebo pořádný nákup slušnou rychlostí a bez rizika, že se Ti rozpadne pod (_!_)...! _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 10, 2006 Příspěvky: 190 Bydliště: Brno-jih
Zaslal: út červenec 08 2008, 17:13 Předmět:
Mě ten skůtřík vyhovuje, na pasivní přepravu pokud se mě nechce nějákej kousek šlapat, jenom mě zajímalo jestli výjde levněji převinout ten motor a kde a nebo koupit další skůtřík, jinak nic na ,,ropu" nechcu a jestli jsem netrefil sekci tak se omlouvám
Ten "250W motorek" bude tak na 30W trvalého příkonu (než se vymelou ložiska), jako všechno s čínským koeficientem.
Zkus vysvětlit vrchnímu v restauraci, že chceš biftek s oblohou, ale dáš za něj maximálně 30,- Kč. Že to nejde? Jde, jen to bude ve skutečnosti osmažený hadr na nádobí.
A tak je to s tou Chinou.
Tenhle skutřík mi ujel 44km bez problému (mam 90kg). Proud se pohyboval na rovince 11-12A, pro městský provoz je to vcelku dobrý. Ale chce to pár uprav. Když se k tomu člověk chová šetrně, tak to i vydrží. . .. Ale co chcete za cenu 2000kč, jsou tam 2 18Ah akuče, 250W motor 4polový, regulace, nabíječka, odpružený sedátko, částečně odpružená přední vidlice, kuličková ložiska volnoběh, velice slušný klakson, blinkry, brzdový světlo, přední světlo.. 20W halogenka s reflektorem. Něco na zpusob bubnové brzdy, zámek, zadní box se zámkem a podobný hovadiny.. Navíc odečtěte 19% DPH, vyjde vám kolem 1500kč. .. za to dneska seženete jeden a pul akumulátoru, a rákosníci k tomu dokázali ještě vyrobit skutr i s nabíječkou
co chceš na lejnu přemotávat? poddimenzovaný jádro, prasečí hmota na komutátoru, vaklavý držáky uhlíků, nekvalitní ložiska, na ten výkon se tam patřičné množství patřičného průměru drátu prostě nevejde. Převinovat něco takového je maření peněz, času a materiálu. Některý ty šmejdy ani nesou řešeny na demontáž a opětovnou montáž, nemá to šroubky, čepy, drážky, závity, ale zatavený plast a rozlisovaný plech.
Trochu čínského zboží už jsem viděl
Lidi musí dostat rozum a léčba šokem se k tomu dobře hodí. Fyzikální zákony ochcat nelze a ochcávat řemeslo se taky nevyplácí. Proč neřeší Švýcaři svoje Maxony tak jako chiňani a patlají se složitě s precizní technikou?
Založen: Nov 22, 2007 Příspěvky: 425 Bydliště: Doma
Zaslal: út červenec 08 2008, 20:55 Předmět:
Až půjdeš s tím motorem do navijárny, tak si vem přilbu, protože až naviječ ten motor uvidí, tak ho určitě po tobě hodí. Mohl by tě trefit i do hlavy.
Jinak obecně dnes platí, že motory s vinutou kotvou se nepřevíjejí a kotva se pouze vyměňuje jako celek. Převinutí kotvy je mnohem dražší, než nová. Leckteré motory jsou vyrobeny tak, že s jejich opravou není ani uvažováno. I obyčejná výměna uhlíků je prolematická.
Je třeba zapomenout, že se někdy něco ze spotřebních věcí běžně opravovalo. od toho to jsou spotřební věci, aby se po dožití a přežití záruky zahodily. Náhradní díly se nevyrábějí ani pro podstatně hodnotnější věci, než je koloběžka.
Založen: Feb 10, 2006 Příspěvky: 190 Bydliště: Brno-jih
Zaslal: út červenec 08 2008, 21:47 Předmět:
Toho sem se bál, místo aby mě 1 člověk poradil tak mě 20 lidí nadává a ťuká si na čelo a říká mě to co už dávno vím, takže klasika všici sou chytří ale nikdo neporadí.
to NOHITS: Milej Ládiku, proč tady všechny mystifikuješ ze ti to prdlo pod tvýma 63kg když oba víme, že to tak nebylo. Ten motor byl dobrej(ve skutečnosti stojí za úplný hovínko) ale stejne..za tu cenu se s tim dá dojet tak do hospody ,nebo do sámošky ..ale když na to sedne 100kg chlap a trápí to do kopce..je hned jasný ,že ten motor pujde do kytek za chvilku:)..není tady co řešit..snad to nějak spravíš..přeju ti aby ti to zase jezdilo:)
nohic, jestlis to nepostřehl, tak rada roztočit nad hlavou a když je azimut směrem na smeťák, pustit, je ta nejcennější jaké se ti mohlo dostat.
Poradili ti, kde koupit kvalitní motor (ATAS) a jak to vypadá s opravitelností čínských motorů.
Jestli sis chtěl přečíst, že na každém rohu je navíjárna čekající na čínský spálený motor a za 150,- ti ho převine a pak už bude frčet, tak já ti to klidně napíšu, ale pak mě nehoň, že jsem ti napsal pohádky...
matka před 30 lety dělala v navijárně, byl jsem sice ještě malej smrad ale trochu pamatuju, jak vypadaly ty rotory, statory a mírně pamatuju jaká byla zhruba tehdy ekonomika, kolik stála špulka Cu drátu, kolik měl asi navíječ na hodinu a jaký to tedy asi dávalo smysl po finanční stránce (když už to šlo po technické). Převíjely se i vrtačky a snad i vysavače, nevím jestli feny a mixéry.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.