Zaslal: ne listopad 09 2008, 17:59 Předmět: Univerzálne obaly pre žiarovky TESLAMP
Kúpil som si túto žiarovku v univerzálnom obale 24V 100W E27 a na obale tiež "vyrité" 60W 150V E27 ale to som si už nevšimol Výrobcovia začali šetriť už skvôr ako prišla svetová kríza Čo tak vymyslieť jeden obal pre všetky žiarovky
Příště snad radši tu žárovku nechat ležet na regálu a shánět se po žárovce Philips nebo Osram nebo jiné (zatím) civilizované značce.
Teslamp je snad firma už dávno v konkursu?
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4120 Bydliště: Zlín
Zaslal: ne listopad 09 2008, 18:35 Předmět:
150 V se celkem hojně používá na dráze ve výkonovém spektru 5 až 500 W. S bajonetem i závitem, mléčné i čiré, a všechno Holešovice... Jinak nejspíš ještě dojíždí skladové zásoby.
Založen: Oct 12, 2005 Příspěvky: 995 Bydliště: Praha
Zaslal: ne listopad 09 2008, 18:53 Předmět:
150V/60W bývaly ve starých tramvajích, vždy 4 zapojené do série na 600V, s klasickým závitem E27. Myslím si, že původně tento model nebyl vůbec volně v prodeji, tak použili krabičky, co jich měli přebytek.
původně tento model nebyl vůbec volně v prodeji, tak použili krabičky, co jich měli přebytek.
při pohledu na baňku žárovky uvidíš že nejen krabiček...
Vypadá to, že někdo docela hnusně opravdu vymetá sklady. Vzhledem k tomu že tady nejde o potraviny nebo nějaké ohrožení zdraví, asi se to dá jen a pouze vztáhnout na nepozornost zákazníka...
150 V se celkem hojně používá na dráze ve výkonovém spektru 5 až 500 W. S bajonetem i závitem, mléčné i čiré, a všechno Holešovice... Jinak nejspíš ještě dojíždí skladové zásoby.
Možná tak v lokomotivách, ve vagónech je jen 24V nebo 48V..
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4120 Bydliště: Zlín
Zaslal: ne listopad 09 2008, 20:05 Předmět:
Artaban001 napsal(a):
Lukas-Peca napsal(a):
150 V se celkem hojně používá na dráze ve výkonovém spektru 5 až 500 W. S bajonetem i závitem, mléčné i čiré, a všechno Holešovice... Jinak nejspíš ještě dojíždí skladové zásoby.
Možná tak v lokomotivách, ve vagónech je jen 24V nebo 48V..
jj... v motorových lokomotivách 150 V, v elektrických a motorácích 48 V, ve vagónech a modernějších loko 24 V. Ale moc se na to nehledí, viděl jsem žárovku 50 V/25 W na místě, kde by měla být 25 V/50 W
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá listopad 07 2014, 21:29 Předmět:
Přesunuto _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.