Zdravím všechny.Ukazatel teploty nefunguje,ručička se ani nepohne.Po výměně čidla stejná situace.Kdysi občas začlo ukazovat,nyní se nepohne.Tento problém měl kdysi syn,stačilo vyměnit čidlo a bylo po problému.Já mám asi něco jiného.Může mi prosím někdo poradit,kde hledat příčinu?Předem všem moc děkuji.
Založen: Oct 12, 2005 Příspěvky: 995 Bydliště: Praha
Zaslal: čt listopad 13 2008, 23:51 Předmět:
Měl jsem podobný problém s otáčkoměrem, nakonec to byly studeňáky na plošňáku sdružené palubní desky, doporučuji vyndat, rozebrat, vyčistit a propájet, hlavně kolem konektorů a IO.
Já jsem měl "zaseknutou ručičku" kabel od čidla jsem ukostřil, teplota vyletěla nahoru a potom to ukazovalo dobře. Asi po roce mám tento problém znova, ale ještě jsem se na to nedíval.
Černý kabel je od teploměru, hnědý je kostra. Termistor má asi 2 kiloohmy a s teplotou odpor klesá.
Založen: Aug 30, 2008 Příspěvky: 3809 Bydliště: Čierne pri Čadci
Zaslal: ne listopad 16 2008, 22:22 Předmět:
Tak jsem se včera pustil do toho.Začal jsem tím jednoduchším způsobem,jak mi poradil"vladom".Ručička se vychýlila,tak jsem to jel vyzkoušet.Po zahřáti motoru,ručička se ani nepohla.Tak jsem přistoupil k složitější alternativě,demontáž palubovky.V poslední fázi nešla povytáhnout,abych mohl odpojit konektory a bovden.Po chvíli trápení se,mě napadla"spásna"myšlenka,odpojit bovden z převodovky a mělo by to jít vytáhnout.Podařilo se mi vymontovat bovden,jenže tam byla na propojení malá tyčinka.Kolem bylo plno špíny,tak já aby nenapadala do převodovky,jsem ji opatrně utřel,jenže při tom mi ta potvora tyčinka spadla do převodovky(pod autem jsem nic nenašel).Mám nyní hlavu v smutku a nadávám sám sobě,že jsem se na to radši nevykašlal.Zítra se mi na to má přijít podívat známy,tak uvidím.Na plošák jsem se nedíval,neboť mám po náladě komplet.
Založen: Dec 13, 2007 Příspěvky: 257 Bydliště: Mladá Boleslav
Zaslal: út listopad 18 2008, 12:35 Předmět:
jéjé, to je smůla, to je smůla... příště ten náhon tachometru odpoj u tachometru, jen to vycvakneš. Asi se nevyhneš demontáži převodovky, zvlášť pokud je ta "tyčinka" kovová... Já si to už nepamatuju, jen to silonový ozubený kolo na konci. A jinak teploměr - dost často to bejvá jen kostrou toho měřáku, oxiduje to jak je to nasunutý v dps přistrojovky na takových hrotech a zajištěný matičkou.. tak to očisti a mohlo by to vyjít. Ale to s tou převodovkou mě mrzí, velký starosti kvůli prkotině. _________________ ~Nestavte se mi na odpor! - Georg Simon Ohm ~
Založen: Aug 30, 2008 Příspěvky: 3809 Bydliště: Čierne pri Čadci
Zaslal: út listopad 18 2008, 19:22 Předmět:
Tak včera večer jsem hovořil s kamarádem(automechanikem),co mám dál podniknout.Odporučil mi nejprve,abych si zašel do mototechny zjistit,zda je ta tyčinka kovová,neboť ani on sám neví,neb nemůže si samozřejmně vše pamatovat a už dávno felicii žádnou nedělal.Řekl mi,že kdyby byla z umělé hmoty,tak by se to mohlo nechat případně tak.Kdyby se náhodou dostala mezi ozubení,tak ji to rozšmelcuje.Dnes jsem teda navštívil mototechnu.Když mi prodavač ukázal,jak to celé vypadá,tak jsem zůstal překvapený.Není to samostatná tyčinka(ono jak jsem to rozebíral,tak bylo šero a dost zle to bylo vidět),je to celek z umělé hmoty,dole je ozubené kolečko a od něj nahoru jde dutá tyčinka v průměru asi 6mm.Ta tyčinka musela být nadlomená.Takže ozub.kolečko mi tam ještě zůstalo.Byl jsem se také zeptat ve škodaservisu,co tam mi řeknou.Mechanik mi řekl,že už také dávno felicii žádnou neměl a podle něj pro jistotu by se ta převodovka měla demontovat.Tak nyní "Babo raď ".Já jsem chtěl to odpojit u přístrojovky,jenže jsem se tam nějak nemohl dostat rukou,tak mě napadnul tento způsob .Poučení pro příště.Nadarmo se neříká"Nejlíp se naučíš na vlastních chybách.
je li to kovová trubička,tak to chytí magnet,co je na výpustném šroubu.Víš kolik práce dá vyndat převodovku?Tu bych vyndaval až teorie o magnetu selže,protože ho třeba felda už nemá a převodovka se zadře(čemuž NEVERIM) a na vrakovišti koupím novou za pár korun.
Založen: Aug 30, 2008 Příspěvky: 3809 Bydliště: Čierne pri Čadci
Zaslal: čt listopad 20 2008, 21:51 Předmět:
Jak se mi to stalo,tak jsem se domníval,že je kovová.Na druhý den jsem našel magnet s dírkou,který jsem připevnil na drát a začal "Lovit".Nemoh jsem nic vytáhnout,neboť jak jsem psal výše,tak tyčinka i s kolečkem tvoří celek,je to z plastu,takže,takže s magnetem nic nepořídím.Jak jsem se to začal pokoušet lovit,začalo pršet se sněhem,tak jsem to zbalil a šel do tepla.Asi nějaká vyšší moc mě tímto upozornila,že je to zbytečné.Konečně v úterý jsem se dozvěděl,že je to celé z plastu.
Založen: Dec 13, 2007 Příspěvky: 257 Bydliště: Mladá Boleslav
Zaslal: pá listopad 21 2008, 23:38 Předmět:
To jsem mohl napsat rovnou, že je to z plastu. Nějaký silon nebo tak. Ale myslím, že převodovce to neprospěje, když se to bude šmelcovat mezi koly. A i ta kola to zkousnou, ale synchrony už tak nadšený nebudou a když se dostane někam ke guferu diferenciálu, tak můžeš počítat s únikem oleje. Třeba. Nebo znemožnění řazení, když se to vzpříčí o kulisu. Možností jsou spousty, vyndat převodovku je otázkou pár hodin, jen je to škoda, že je to taková drbárna kvůli kravině. Částečně ji demontuješ i doma ve sklepě, ale úplně ne, pokud nemáš alespoň nějaký základní vybavení. A když už budeš u toho, můžeš aspoň vyměnit ty gufera Kdybys chtěl číst něco víc o demontáži převodovky z auta (a není nutný vyjímat celý agregát) tak mi napiš PM a já ti někam hodím nějaké dílenské příručky. Felda je cca poslední auto od škodovky, do kterýho se pustím bez obav bez servisu _________________ ~Nestavte se mi na odpor! - Georg Simon Ohm ~
Tak jsem se dal do opravy mého teploměru a jsem z toho jelen. Teplota mi už skoro rok ukazovala jen 70 stupňů, ale diagnostika vag-com 80 stupňů. Protože jsem před rokem taky měnil termostat, jezdil jsem v klidu. Změřil jsem čidlo, při teplém motoru mělo 3 kiloohmy. Teď se ochladilo, takže se mi podařilo to změřit při studeném motoru - a ouha termistor měl 29 kiloohmů. Takže jsem koupil za 600 slovenských korun nové čidlo, teplota krásně ukazovala a po dvou dnech zase nic. Vzhledem k ceně čidla jsem dost smutný, nezdá se mi že by byl zlý budík (ikdyž je to možné) neměl někdo z vás podobný problém? Když připojím místo čidla trimr, teploměr funguje - 80 stupňů je přibližně 150 ohmů, měl jsem jenom smůlu na zlý snímač? Obávám se komplikací při reklamaci případného poškození dalšího snímače. Nestalo se někomu něco podobného?
Založen: Aug 30, 2008 Příspěvky: 3809 Bydliště: Čierne pri Čadci
Zaslal: pá prosinec 26 2008, 15:55 Předmět:
Já jsem zatím taktéž na mrtvém bodě.Bydlím na kopci,takže v zimě s autem nejezdím.Skončil jsem u demontáže palubovky,což alespoň pro mně nebyla jednoduchá záležitost.Při tom,jak jsem už psal výše,mi spadla ulomená tyčinka od náhonu na tachometr do převodovky.Jelikož bydlím na kopci a napadal sníh,tak v zimě s autem nejezdím.Palubovku jsem vymontova z auta,ale zatím ještě nerozebral,neboť byla jiná práce a také jsem sám na sebe naštvaný,že jsem si nedal větší pozor.Dnes má přijet dcera se zeťem,který mi zkopíroval příručku,co mi poslal"no_-_name",zač mu tímto děkuji(ještě jsem ji neviděl).Já jsem také kupoval čidlo.Jak jsem byl v Šali u dcery,tak tam za něj chtěli 650Sk,což se mi zdálo hodně.V jednom servise chtěli 450Sk,také jsem nebral.Nakonec jsem koupil za 190Sk.Originál,co tam byl je německý,čísla pasují jakož i odpory obou termistorů s menšíma odchýlkama.Výměna čidla nepomohla,tak jsem odzkoušel metodu přiložení drátu na kostru,jak jsi mi"vladom"poradil.Ručička se vychýlila,ale teplota po zahřáti vody zase nic.Tak jsem zkončil,jak jsem psal.Musím na to dostat náladu,jinak se toho nechytám,také jsem zvědav na tu dílenskou příručku,co mi řekne. http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/cidlo-teploty-vody-zlutemodre-20mm:1f07dfaa4585f656http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/lozisko-nahonu-rychlomeru:16a5ff6c6ebcd23ahttp://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/lozisko-nahonu-rychlomeru-z16:6005deed0531cff2 To kolečko mám hnědé,ložisko je zas od bílého kolečka.
Založen: Nov 30, 2008 Příspěvky: 1266 Bydliště: Michalovce
Zaslal: pá prosinec 26 2008, 18:09 Předmět:
aj ja mam obdobny problem rucicka sa vobec nedvyha teplota nevystupi raz este v zaruke bol meneny teplomer potom asi o polroka bol menene cidlo nakolko auto nechcelo startovat pokial bolo zohriate teraz mi zase ta rucicka blbne kamarat ktori roby v servise mi povedal ze to s tov teplotov je problem v skoro kazdej felicii okrem toho ze dost casto odchadzaju spinace skrinky hlavne u novsich typov
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.