Založen: Jun 13, 2004 Příspěvky: 5720 Bydliště: Břeclavsko
Zaslal: út březen 09 2010, 12:35 Předmět:
Chce to zapojit taky trochu svůj mozek a znalosti fyziky základní školy.
Pokud vyrábíš vodík elektrolýzou vody, tak na výrobu určitého množství vodíku spotřebuješ víc energie, než pak získáš jeho spálením a to nepočítám další ztráty.
http://www.vodikovypohon.sk/
Jak se zdá, tady někdo konečně vynalezl Perpetum mobile.
Založen: Jun 05, 2005 Příspěvky: 12404 Bydliště: Ostrava
Zaslal: út březen 09 2010, 12:45 Předmět:
Pri elektrolýze vody sa ako elektrolyt používa roztok NaOH vo vode. V elektrolyte zostáva rovnaký počet molekúl NaOH, zatiaľ čo sa znižuje počet molekúl vody H2O, koncentrácia roztoku sa zvyšuje.
2H2O(l) → O2(g) + 4H+(aq) + 4e−
Pri dodaní elektrickej energie do nášho elektrolyzéra sme tak schopní vyrobiť z destilovanej vody kyslík a vodík. Tieto plyny sú dopravené do motora spolu s pohonnými látkami a zabezpečia tak zvýšenie výkonu motora.
Batéria ako zdroj elektrickej energie pre naše zariadenie je opätovne dobíjaná obvyklým spôsobom pomocou alternátora Vášho automobilu
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32262 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út březen 09 2010, 20:15 Předmět:
A hlavně je neustále potřeba dotankovávat benzín do nádrže, jinak se celý koloběh velmi brzo zastaví z důvodu vyčerpání primárního paliva. Celkově - pokud není vodík do auta cíleně tankován už vyrobený, nemá jeho výroba "na palubě" vůbec žádný výkonový přínos - a o energetickou úsporu se také nejedná, protože k elektrolytické výrobě vodíku se spotřebuje (jak správně píše Sendy) víc energie, než kolik se jí získá spálením získaného vodíku. Lze tedy uvažovat jen o jakési "vodíkové úložně" energie, kterou je nutno získat jinde a do vodíku ji pouze uložit - a pak využít k pohonu motoru... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 10, 2008 Příspěvky: 479 Bydliště: Polabi, kdysi řepné, nyní řepkové lány.
Zaslal: pá březen 12 2010, 18:47 Předmět:
Další způsob jak z důvěřivých vytáhnout peníze. Zbývá jen tento "vynález" zdokonalit tak, aby místo slibované úspory 20-50% paliva, byla úspora 100%, a budeme konečně jezdit na vodu.
Avšak nutno přiznat, že je tu konečně smysluplná aplikace pokusů profesora Šedy za spoluúčasti studenta Ždimery, kteří započali výzkum této problematiky již v polovině minulého století.
Zůstává otázkou, není-li stejný výsledek?
Skepticizmus a nedovera pri týchto veciach nieje na mieste.Zaujímavé
že vždy odniekiaľ vyskočí hromada odborníkov ktorí hneď všetko odsúdia.
Pritom sú to technologie budúcnosti.Niesú to práve títo ľudia čo nam bránia v úsporách paliva a peňazí?
Nakoniec postavil som niekoľko elektrolyzérov a konečná úspora paliva
existuje.Nech si to niekto prekrúca ako chce a celý proces skúma z lubovolneho pohľadu.Vo výsledku ak urazím 100Km na 5l paliva namiesto 7,5l je to úspora a je jedno kde sa čo ohrialo.
Existujú iné dovody prečo by som si to do auta zatiaľ nemontoval ale
ani jeden tu nebol spomenutý.Pre elektrocentrálu je elyzer ale ta správna voľba.Kupovať ho je zbytočné stačí pár plechov ,gumových tesnení a vrtačka.Elyzer maš hotový za pol hodiny.Na iných fórach som už viedol
obšírne debaty a poskytol návody,nakoniec podoba je až príliš nápadná.
Posuďte sami.
Založen: Feb 04, 2010 Příspěvky: 775 Bydliště: Karlovy Vary
Zaslal: so březen 13 2010, 14:16 Předmět:
náš známý s tím experimentuje už asi dva roky. Má Subaru Justy a prý mu to šetří dost benzínu. Až tu bude, tak se zeptám na odkazy. _________________ píďa
Niki31: Můžeš prosím uvést odkaz na výrobu toho elektrolyzéru? Už delší dobu přemýšlím o kyslíkovodíkový svářečce a všechny návody co jsem zatím četl na svarfóru jsou dost náročný a složitý. Nevěřím sice, že ho vyrobíš za půl hodiny, ale na tom obrázku vypadá moc pěkně.
Zaslal: so březen 13 2010, 21:41 Předmět: HHO-pohon na vodík
Ďakujem Niki 31 že si napísal konečne dačo normálne .Mňa to veľmi zaujalo a chcem to vyskušať na mojom aute.Po tom čo som tu uverejnil námet o tom pohone ,som sa už viac neozval,lebo ľuďom ktorí zavrhuju všetko nové nemam chuť ponukať príspevky kde su pojazdne sistemi v autach napr. v USA a.t.d. Takže asi začnem na tom makať aj ja a nenecham sa odradiť bláznami,ktorí na všetko pľuju,hoci ešte nič neskúsili . Ešte raz dík.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.