Zaslal: st říjen 06 2010, 19:37 Předmět: Problemy z reklamackou
Musim sa vam pochvalit aku mam smolu s mojim MT Sony Ericsson C905.
Dna 28.05.2009 so si kupil MT C905 v NAY Elektrodom.
Telefon isiel krasne az zrazu prestala ist na nom Wi-Fi.Tak som ho vzal do Nay na reklamaciu dna 19.09.2010.
Do protokolu zapisali Nefunguje wi-fi prosim pretestovat.
Prislusenstvo: blok, krabica, zar list, bateria, zadny krit navod.
Dna 24.09.2010 mi prisla SMS ze MT je opraveny mam si prist pren.
Vyjadrenie servisu bolo:Pricinou problemu MT bola vada WiFi anteny, flexu.Zarucna oprava vykonana vymenou vadnich dielov. Pridem domov skusam WiFi a nic nesla. Vratil som sa spet do NAYu tam to skusali a tiez nic. Spisali druhy protokol a odislo to na reklamacku 2hy krat.
Dnes 06.10.2010 mi prisla sms ze je to funkcne. Tak som tam siel skusam priamo na predajni a nic. Najlepsie na tom bolo ze poslali len MT a baterku len tak v zabalene v kartone, bez prislusenstva co som im dal a bolo aj zapisane.
Tak som to neprevzal ze oni to poslu naspet zajtra do servisu. Skusali tam aj volat ale nikto to nebral. Tak maju este 18 dni a pocom musia vratit peniaze. 30dni je lehota.
Este otazocka mam pravo neprebrat MT ked mi ho nevratili v povodnej krabici z navodmi a CD?
Co na to hovorite?
Mate niekto tento MT?
PS: Sory za gramatiku viem ze je priserna. _________________ Viem ze môj pravopis je HROZNÝ. Sory.
Elektronika je moje hoby a niesom profík vyučený som Silnoprúd elektrotechnik.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32302 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 06 2010, 20:08 Předmět:
Nic nepřebírat, dokud to nebude komplet. A i tak pouze v případě, že wifina půjde. V opačném případě volat SOI - kontakt najdeš na netu včetně telefonních čísel pro každou expozituru. A na místě řešit možnost odstoupení od smlouvy z viny servisu/prodejce. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18731 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: čt říjen 07 2010, 5:13 Předmět:
Podle mne jsi na omylu . Měl jsi ho k vyzvednutí a tak jsi měl napsat , že jste ho přezkoušeli na prodejně a nešel , tím pádem běží třetí oprava stejného typu . Takto Tě ještě seperou , proč jsi ho nepřevzal , když Ti nahlásili , že je hotový .
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.