Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3666 Bydliště: SK
Zaslal: pá prosinec 30 2011, 21:00 Předmět: Volks. Golf 1,8 +sústruh z vŕtačky,zlepšováky+iné veci
napr:výrobu rôzných súč.do auta,pre elektroniku,rozne pomôcky,pripravky,atd
Pani ,synovi rano po piatych metroch zdochlo auto.Beterka starter dobre/myslel benzin/ tak na 70%.
A teraz co potrebujem,lebo toto nepoznam vobec.Zisla by sa surne schema zapalovania okolo cievky,rozdelovaca a "postup ako hladat najlepsie zavadu".Menili mu uz starter,el kable pri inducky.Pocitam aj hrdzave svorky na baterky ,minus na karoseri,lebo to je darebak o nic sa nestara,auto hrdzavie a na nove no many .Zadlzeny je na 30 rokov!!!
Moze byt aj odkaz kde to je,vdaka.
Naposledy upravil tiktak1953 dne so červenec 09 2016, 8:16, celkově upraveno 6 krát.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33051 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá prosinec 30 2011, 21:17 Předmět:
Zkus hodit dotaz na nějaké VW fórum, přinejhorším můžeš zkusit http://forum.skodahome.cz/forum/28-elektrika/ - to je oktávácké fórum, zapalování na té 1,8 by mělo být stejné = je to jeden koncern. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 30, 2005 Příspěvky: 3814 Bydliště: VT SLOVAKIA
Zaslal: pá prosinec 30 2011, 21:59 Předmět:
portál pre fanúšikov Golfu:
http://www.vwgolf-club.net/ _________________ „Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3666 Bydliště: SK
Zaslal: pá prosinec 30 2011, 22:05 Předmět:
Do teraz som bol na vW-clube,nasiel som iba za prachy oklo 90MB neaky manual.Na 1,8 tam neni skoro nic!Ak niekto moze ,ma nieco budem rad!!! Idem hladat dal.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3666 Bydliště: SK
Zaslal: so prosinec 31 2011, 9:48 Předmět:
Velmi dakujem Kubovi a Ekkarovi .
Prve skusim dnes ,ci sviecky davaju iskru,ked ano ,tak uz len vadny ropovod druzba,ak su mokre po startovani znamena eletrika.Ako zistim ci neblbne imobilizer,kubo napisal ze aj ten to moze robit,ak sa to da zistit,Syn je v robote ,ako zistim ci ma ten imobilizer?Zapalovanie :cievka,rozdelovac,inducka funguje ako na skodovkach?Mozem na skusku pouzit inducku zo Š 120?Na co by som sa mal zamerat potomto.Kable tiez pozriem,vidim to na ne, auto je neudrziavane!Co vsetko toto moze este robit ,co som nespomenul? VDAKA! Za chvilu vyrazim do teho!Na hladanie po forach by som stratil tyzden pokial by som bez vas nieco nenasiel.
Pridávam sem velmi jednoduchý,doma rychlo vyrobitelný štetec.Podla tohoto navodu si mozete vyrobit od najtensich po najhrubsie štetce.Rozne dlzky,nasadzovat na seba trubky a tak predlzovat ích dlzku.Dobrú vec na čistenie vsetkeho mozneho .od cistenia bedniciek,gumakov,cistit motorove suciastky od oleja,atd.Velmi dobre sa s tymi stetinami miesaju aj praskove farky,postreky na ovocie ,zeleninu.atd.Vnutornu hranu trubky kde ide špagat do trubky treba zrazit, aby spagat isiel do vnutra laksie!!Zaistit srobom pri hrubsich rurach aby stetiny nevychadzali von!
---------------------------------------------
Tento druhy obr.je pre rychle pochopenie ako to vyrobit,nie kazdy z obr bez popisu to hned pochopí
TO UCHYTENIE SROBOM TYCH ŠTETIN PLATÍ PRI HRUBŠÍCH RÚRACH,ABY SA NEVYTAHOVALI VONKÁ! Tie kusky špagátov ohnute do trubky rezte co najdlksie,pouzijete to potom X krát! Tak ze spinave konce zrezete.povytiahnete vonka ciste.
.....................................................
NIC NIEJE LEPSIE AKO TIETO tzv.STETCE NA CISTENIE MNOHYCH VONKAJSICH PLASTOVYCH CASTI ELEKTRONIKY a SUCIASTKOV.
Na strane rury kde sa vtahuju štetiny,špagaty ,zrazte vnutornu hranu, aby to šlo laksie do vnutra!
------------------------------------------------
POVODNY OBRAZOK TOHOTO DOPLNENEHO O MALE DETAILY BOL DO 25.5.2024 STIAHNUTY UZ 9850 X. PRETO TEN POVODNY JE ZBYTOCNY UZ.
stetec_113.jpg
Komentář:
Velikost:
295.54 kB
Zobrazeno:
707 krát
_________________ Zbieram hlavne nefunkčné náramkové hodinky PRIM,prípadne rôzne opravím.
Naposledy upravil tiktak1953 dne ne květen 26 2024, 21:17, celkově upraveno 7 krát.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3666 Bydliště: SK
Zaslal: so prosinec 31 2011, 9:50 Předmět:
Nevyhadzujete hlavy z el.aj AKU-vrtaciek a vyuztie ich na mnohe veci ,ako ja tu na obrazku.Rucky roznych srobuvakov praskaju ,tieto hlavy su nezmar!Mam urobene aj roznej hrubky a dlzky predlzovaky na bity,ktore upinam do hlavic vrtaciek.
IMG_20231210_094649.jpg
Komentář:
Velikost:
269.65 kB
Zobrazeno:
521 krát
Naposledy upravil tiktak1953 dne ne prosinec 10 2023, 10:15, celkově upraveno 4 krát.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3666 Bydliště: SK
Zaslal: so prosinec 31 2011, 12:43 Předmět:
Pani kto by vedel este pomoct s tymto co som napisal Antonimu.
Antony,tvoje schema je vyborne,diky moc krat!!! Vies co ,sviecky su suche a neviem kde je cerpadlo.Niekde za motorom,nie su niekde obrazky motora,pomohlo by to.kable su suche,aj v tom to moze byt ,ze cerpadlo nemusi fungovat.Nevedel som strcit kluc do zapal.tak to zacalo hucat!Odpojil som zo sireny drot,musi sa ten alarm neako zrusit?Kamo ak by si vedel tie obr.Diky
čerpadlo máš přímo na benzín v nádrži... když otočíš klíčkem do první polohy musíš slyšet jak čerpadlo zabzučí a natlakuje palivovou soustavu.. když to uděláš hnedka potom znova, nemělo by bzučet a měla by soustava zůstat natlakovaná, pokud ne, máš někde netěsnost... další možností je, že čerpadlo se nerozběhne, čili buď špatné relátko, nebo samotné čerpadlo... čerpadlo si můžeš z nádrže vytáhnout a dát na 12V zdroj, mělo by běžet, pokud ne, je vadné ono... pokud venku čerpadlo běží a v nádrži ne, je vadné relátko. další možností je pak zkontrolovat vstřik atd... ale začal bych tady tím, pokud víš, že máš svíčky suché a hází jiskru. ... jinak pokud se Ti nehce vyndávat čerpadlo z nádrže, tak stačí odpojit benzínovou hadičku, někde kde máš dobrý přístup... takto by mělo čerpadlo běžet neustále, protože nikdy nenatlakuje... pokud nepoběží, tak pak relé, nebo zkusit čerpadlo na přímo jak už jsem psal... kdyby todle bylo ok, tak napiš a budem pokračovat dál... Dále pak čerpadlo v nádrže je v koši a zespodu je sítko, to může být ucpané, nebo ještě palivák může být ocpaný...
EDIT: rozepiš se o tom když to zdechne, jak se to předtím chová a potom, jestli to jde nastartovat, dusí se to když se přidá plyn atd...
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 19040 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: so prosinec 31 2011, 19:44 Předmět:
Jen ho s tím natlakováním nemystifikuj . Žeby měl koncern jiné systémy ... U VW1,6 máš jak u dehťáku dvoje hadice . Tlakové od čerpadla a zpětnou od regulátoru tlaku , který je ještě ovládán podtlakem ze sacího potrubí . Takže po zapnutí klíčku zapne na pár sec čerpadlo a vypne . Je jedno jestli tlak vznikl , či ne . Čerpadlo je pak spouštěno při nastartování motoru . Nejdříve kontrola VŠECH pojistek , kontrola přítomnosti napnap na řídící jednotce .
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33051 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so prosinec 31 2011, 19:55 Předmět:
Hele, Tiktak píše, že startér točí, vstřiky stříkají, akorát neškrtají svíce - to znamená že bug bude v zapalku, bo svíce má mokrý vod beneli. Šel bych od svící, nevím jestli ta 1,8 má rozdělovač, indukčku/zapalovací trafo a kabely nebo samostatný fajfkocívky jako je mám třeba já na 1,4. Ale musí se překontrlovat, jestli jde na cívku/cívky zapalovací impuls, imobilizérem to nebude, ten totiž u VW zavírá vstřikování. Cívka ze škodovky je na nic, pokud to není hranatý trafo z posledního favorita nebo první feliny. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3666 Bydliště: SK
Zaslal: so prosinec 31 2011, 20:46 Předmět:
Znovu vam trom velmi dakujem za ochotu,obrazky agregatov motora,neviete ci niekde nebudu,niekto zo servisu co poznate ludi to nema,ja tu viem len o par ludoch nieco.len sa pytam.Zo synom sme zistili iba toto 1./ze sviecky su suche.2/iskra na svieckach nula3./iskra na rozdelovaci strede tiez ziadna,dufam ze nie preto ,ze bolo vonku dost svetlo,povedal som synovi aby sme tu iskru isli pozriet, teraz vecer,Toto co som napisal ze:
/kable su suche,aj v tom to moze byt ,ze cerpadlo nemusi fungovat./ som myslel ze eletricke kablove rozvody su otrasne, tvrde,suche,opravovane len tak aby sa ratalo/ a na ich bezporuchovost nieje spolahnutie vobec!!! Chce to prekablovat,co by som urobil,len neviem ake rozne konektory su tam,ci by som vedel zohnat ich.4./pani ,da sa urobit prekablovanie co je pod kapotov a spojit z interierom,je to v kuse ze,ako by sato dalo vyriesit,treba neake specialne konektory zohnat na prekablovanie?
Ideme pozriet tu iskru a ozvem sa,prosime vas ak mozete pomozte s tym naco sa pytam ,Pomohli by ak kable stare,ak niekto by mi poslal za postovne a male pivo zo slovenska, podla ktorych by som urobil nove .Niekto zo slov
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33051 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so prosinec 31 2011, 20:51 Předmět:
Aj Waj, to vypadá fakt na ten immo - pokud jsou svíce suchý...
Tiktak - to bude chtít v pondělí mechanika s kabelem a "napíchnout" na VAG, vyčíst závady z registru a zařídit se podle toho. Překáblovat to jednoduše nejde, musel bys mít origo kabeláž, která stojí tisíce. Tohle auto už totiž jen tak kleštěma a šroubovákem doma ve stodole neopravíš... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3666 Bydliště: SK
Zaslal: so prosinec 31 2011, 21:50 Předmět:
Takze boli sme to pozriet,iskra na rozdelovaci nebola ,takze ani na svieckach nebude,jednu som vykrutil a bola sucha.Tu su dva problemy a kazdy vazny. Imobilizer ze nema v aute povedal syn,ci je to pravda neviem.
Spytam sa toto,ma to cievku,je hned pri rozdelovaci,ako vyzera.Vyskusat sa da ako na skodovky tak ,ze na primari musi byt pri starte min 12V.Spojenim primar a kostra musi skusacka svietit,alebo inac?
Idem pozerat silvestra,uz tu vonku iskri lietaju ,chojte aj Vy si oddychnut.Cavte a vesely Silvester.
------------------------------------
tu pisal o ventilatore dalsi:
Mam stejnej problém, na nejpomalejší polohu při točení levé zatáčky je popískávání nepatrně slyšet, měl jsem ho i vyndanej ale stejně jsem se dostal promazat pouze jedno ložisko, pro promazání druhého by se musela vylisovat vrtule a to se mě opravdu nechce a ani nemam lis a kladivem do toho mlátit nebudu. Uvidíme zatim je to opravdu nepatrné až to začne řvát víc budu to muset nějak řešit. Měnil někdo už ty ložiska ? jde to vůbec ? jako 3500kč je opravdu paráda ona se jim vůbec ta elektronika v tom autě povedla, nekonečnej příběh oprav.
Naposledy upravil tiktak1953 dne so prosinec 12 2015, 22:29, celkově upraveno 1 krát.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 24, 25, 26Další
Strana 1 z 26
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.