Zdravím,
objednával jsem něco od zmíněného obchodu.
Z 25ti objednaných položek, jedna chybí. Už jsem v minulosti od nich objednával, ale ještě jsem se nikdy nesetkal konkrétně u tohoto obchodu s chybějící položkou. Ta chybějící položka je v hodnotě cca 65 kč a je normálně uvedená na faktuře která přišla se zásilkou.
Otázka směřuje hlavně na ty kteří mají zkušenosti konkrétně s tímto obchodem - jak to u nich funguje s dosíláním nekompletních objednávek? Mám se eventuelně připomínat o chybějící položku nebo to vyřizují bezproblémově a lze věřit formuli v mailu "V případě, že vám nebyla zakázka dodána kompletní ,
bude vám doposlána po doplnění zboží na sklad, bez nákladů na další přepravné ."
U údajů o počtu položek na jednotlivých skladech mají uvedeno, že jsou orientační. Objednáváno bylo ze skladu v Praze s dobírkou přes PPL.
Založen: Jun 13, 2004 Příspěvky: 5723 Bydliště: Břeclavsko
Zaslal: st leden 11 2012, 16:48 Předmět:
Pokud byla dodávka nekompletní, protože uvedenou položku neměli momentálně skladem, pošlou ji později bez poštovného.
Pokud ovšem některá položka chybí omylem pracovníka a byla vyúčtována, nemám zkušenost jak to řeší. Zatím se mi to nestalo.
Založen: Jan 12, 2009 Příspěvky: 7109 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: st leden 11 2012, 17:01 Předmět:
V tomhle obchodě si vždycky objednávky vyzvedávám osobně.
Jednou jsem dostal jeden kus, když na účtence a v objednávce byly dva. Nějakou dobu hledali kam to zaskladnili a pak jsem dostal i ten druhý.
Prostě jim napiš, jaký je stav. _________________ Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Založen: Jan 05, 2011 Příspěvky: 357 Bydliště: Karlovy Vary
Zaslal: st leden 11 2012, 17:47 Předmět:
Z mé praxe coby jednoho z těch, kteří v GM zásilky připravovali a expedovali, se chybějící položka za 65Kč vůbec neřešila, okamžitě po obdržení reklamace se balila a tentýž den expedovala, samozřejmě k tíži GM.
Uvedená praxe platila v letech 2009-10, kdy jsem tam pracoval, jak je to dnes netuším, jelikož služeb svého bývalého zaměstnavatele prakticky nevyužívám ...
To jsem chtěl slyšet Navíc od bývalého zaměstnance, co víc si přát
Napsal jsem jim stručný a jasný mail s doklady které mi zaslalli (potvrzení objednávky+faktura) a uvidím jak to bude rychle hotové.
Jinak samozřejmě taky preferuju osobní odběr, ale jaksi jezdit z Litoměřic do Prahy by se nemuselo minimálně časově rentovat a jelikož je tu jen jeden obchod s takovou elektro drobotinou a podobným sortimentem - kam jsem po zmršeném obchodu poslal ČOI kvůli nevyplaceným penězům za vrácené zboží - tak radši udělám jednou za uherák souhrnou objednávku z některého on-line obchodu. Nehledě na to, že kolikrát i ty nejdrobnější položky jsou na kameném krámě i 3x dražší a prodavači nebývají nejbystřejší.
Založen: Aug 27, 2010 Příspěvky: 463 Bydliště: Příbram
Zaslal: st leden 11 2012, 19:12 Předmět:
Měl jsem stejný problém, nedodali mi relé ale na faktuře bylo naúčtované. Zavolal jsem do GME a druhý den mi ho na vlastní náklady poslali PPL službou. Jen chtěli poslat mejlem sken faktury. _________________ Zdraví vás Mirek
no tak to je ještě dobrý... mě šmejdi poslali v sáčku s kodem od vyvodové verze SMT verzi procesoru za 75kč. objednával jsem čtyri... na zabití...
to samé mi udělali s IR2153. no pak sem objednával DS1820 a to mi neposlali když byly skladem ale tak na faktuře nebyl. navíc v TME je o pulku lebvnější _________________ bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
Oobni nakup - tripolohovy posuvny prepinac jsem chtel jeden, zabalen byl jeden, na uctu byly 3 ks, tedy 50 Kc navic.
v našem elektru mám dobré vztahy, nakoupil jsem jednu pojistku, ale naučtoval mi omylem celej šuplík (15 kusů) doma sem si všimnul a druhej den jsem dostal 14 pojistek... oni se hodí. _________________ bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt leden 12 2012, 18:17 Předmět:
Pokud se to dá ověřit spočítáním položek v šuplíku a kontrolou stavu v počítači, nebývá reklamace problém. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Nov 21, 2005 Příspěvky: 1218 Bydliště: Pardubice
Zaslal: čt leden 12 2012, 18:37 Předmět:
Když už jsme u historek z obchodů, tak čím jsem se obohatil já bylo: v kamenném obchodě jsem kupoval dva LCD displeje 2x8. Dostal jsem dva balíčky v ESD obalu. Jenže v jednom obalu byly dva displeje Podruhé mi v balíku přišlo napočítaných 100 fastonů a vedle toho byl pytlíček se zbytkem asi 800ks. Asi jak odsypávali, tak i původní pytlík hodili do mého balíku. Poslední zkušenost, kdy "okradli" mě bylo, že jsme v místním obchodě koupil asi 50ks SMD tranzistorů. Paní to odstřihla z role, ale nevšimla si, že na začátku role nejsou součástky. Po tom co jsme jim donesl ukázat ten nerozdělanej pásek s prázdnejma kolonkama, tak mi dodali chybějící součástky
Tak to dopadlo hlačeji než jsem doufal a dokonce bez telefonování. Včera jsem napsal na mail ze kterýho mě posílali doklady, přibalil jsem doklad o objednávce + fakturu a dneska omluvná odpověď a info o okamžitém odeslání chybějící položky. Podle čísla na PPLku budu mít zítra doručeno.
Jinak nejblbější zkušenost jsem udělal v místním krámě kde snad jako v jediným u nás se dá sehnat taková elektro drobotina. Na jejich stránkách jsem vybral zboží. Přišlo info o objednávce a třetí den bylo připraveno k vyzvednutí na prodejně. Zběžně jsme to s prodavačkou zkontrolovali - zda není poškozeno - zaplatil jsem a odešel. Doma jsem začal rozbalovat a hned jsme si všiml, že jsem dostal sice stejnej typ zboží, ale jinej model. Ani sem to dál nerozbaloval. V práci jsem si zjistil pragrafy podle kterejch se dá do 14ti dnů při uzavření smlouvy prostředky elektronické komunikace zboží vrátit bez udání důvodu. Odnesl jsem nazpátek zboží v domění, že to bude ok. Prodavačka zalapala po dechu, zavolala vedoucího a majitele v jedné osobě a začalo naprosto nehorázný divadlo. Nakonec ze mě zkoušel udělat podvodníka a kdesicosi. Když jsem se dohodli na vrácení, řekl, že mě peníze do ruky nedá, že mě na to napíše dobrozdání a pošle na účet. A když jsem poslední den v termínu neměl peníze na účtu, ráčil jsem na něj poslat ČOIku. A ejhle, peníze dorazily hned po tom co mu zavolali. Od té doby raději navštěvuji jiné prodejny
Pokud jsi to zboží převzal osobně na prodejně a tam ho zaplatil, tak nárok na vrácení do 14 dnů nemáš. Objednávka přes internet je jen objednávka, kupní smlouvu jsi uzavřel osobně tím převzetím a zaplacením.
No ať tak nebo onak - jelikož nebyl schopen mi to vyměnit za původně objednaný zboží a zavázal se k určitýmu datu mě převést peníze za vrácený zboží na účet (což neudělal) tak problém byl nakonec v tom vracení peněz a v tom jak se k tomu postavil...a i v tom jak se ke mě choval při osobním jednání - kdy na mě ječel, že sem si to stejně koupil jen abych to zkusil apod. To si myslím vcelku mohl odpustit.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.