Pokud topení nefunguje tak by mělo na displeji ukazovat nějaký chybový kod. Podle něj je třeba hledat závadu. V každém případě zkontrolovat čerpadlo, žhavící svíčku.
Založen: Oct 12, 2005 Příspěvky: 404 Bydliště: Žilina
Zaslal: ne leden 29 2012, 18:14 Předmět:
Ako nefunguje? Neroztoci duchadlo? Zhaviaca sviecka OK? Cidlo plamena? Podavacia pumpa (niekedy cvaka aj bez toho, ze by podavala palivo)? Ake mas ovladanie? Otocny volic, alebo casovacie hodiny?
v principe po zapnuti sa rozbieha redukovanymi otackami duchadlo, naraz zo zhavenim (uz vtedy musis citit/vidiet z vyfuku naznaky spalovania), po cca 5 sekundach zacina pulzne cerpadlo z prvymi davkami paliva, zaroven cidlo plamena vyhodnocuje ci nastal zapal, alebo nie, ak ano, davkovanie paliva sa zvysuje, zvysuju sa aj otacky duchadla, ak nie, palivova pumpa prestava davat, a duchadlo este nejaky cas toci a odvetrava spalovaciu komoru..
Pomeraj si tie veci co som pisal hore a uvidime co dalej.
Založen: Jan 05, 2012 Příspěvky: 58 Bydliště: Praha Jihlava
Zaslal: po leden 30 2012, 21:31 Předmět:
Zdravím. Toto topení je poměrně starý typ nejčastější závada bývá zablokování řídící jednotky z důvodu pěti neůspěšných startů. Neůspěšný start je nejčastěji z důvodu zaneseného nebo vypáleného sítka popřípadě závada žhavící svíčky dále závada na palivovém čerpadle (zavzdušnění palivového potrubí ,mechynická závada. ) dále může být závada na ovladači (hodiny ,kolečko) Dmychadle čidle teploty ,čidle plamene a v nejhorším případě závada řídící jednotky. Doporučoval bych kontrolu na diagnostice zjištění závady a vymazání chyb z jednotky. Ještě jedno upozornění při nákupu nových dílů je nutné dodržet přesné číselné označení, žádná tolerance není možná. P.R.
Dakujem za reakcie.
Toto kurenie je nainstalovane vo WW Transporter nie vo vyrobnom podniku, ale dodatocne. Toto sa inak standartne montovalo do tychto aut.
Ovladanie je take, ze je v aute maly display a vedla je kolkecko na regulaciu kurenia. Problem ja taky, ze po aktivovani kurenia sa na display zobrazi symbol plamienkov, ale v skutocnosti sa kurenie nerozbehne. Externe bolo prverene na funkcnost podavacie cerpadlo a tiez aj zapalovacia sviecka. Tieto veci by mali byt OK. Neviem, ci sa to da diagnostikovat cez PC, nakolko to bolo montovane dodatocne, ako som pisal. Chcem to podla moznosti dat nejak do chodu, nakolo je to moj dobry kamarat. Tak to su moje doterajsie zistenia. V sobotu tam idem opat aj na zaklade vasich poznatkov a rad.
Založen: Jan 05, 2012 Příspěvky: 58 Bydliště: Praha Jihlava
Zaslal: čt únor 02 2012, 22:57 Předmět:
Zdravím. Toto topení diagnostikovat jde ale jde to jen na originálním zařízení Eberspacher. Škoda že už nepracuju ve firmě která nezávislé topení montuje a opravuje dalo by se to nějak zařídit, Diagnostika jinak stojí od 600-800kč. Po zapnutí se neděje nic? Ani se nerozběhne dmychadlo? V tom případě Je asi závada v zablokované jednotce z důvodu neůspěšných startů. Tato topení se montují většinou dodatečně a s vozem mají společné jen napájení a palivo. Od toho je to nezávislé topení. P.
Založen: Jan 05, 2012 Příspěvky: 58 Bydliště: Praha Jihlava
Zaslal: pá únor 03 2012, 16:25 Předmět:
Ano, zresetovat a odstranit všechny závady z řídící jednotky. A hlavně odstranit zývadu jak sem psal výše. Tj sítko svíčka dmychadlo palivové čerpadlo čidlo teploty, čidlo plamene ř. jednotka.
Dnes som sa dostal opat ku tomu. Ako som uz spominal, pri aktivacii kurenia sa absulutne nic nedeje, nepocut ziadny zvuk. Kde sa prosim nachadza diagnosticky konektor toho kurenia? Pri baterii pod sedackou je volny nejaky 4 pinovy konektor.
Dalsi poznatok je ten, ze ked je pripojeny akumulator kurenia, tak na pristrojovej doske stale svieti kontrolka dobijania, t.j. ked je motor vypnuty, aj ked je nastartovany.
V akom stave maju byt za normalnych podmienok cidlo plamena a cidlo teploty?
Dakujem.
Založen: Jan 05, 2012 Příspěvky: 58 Bydliště: Praha Jihlava
Zaslal: ne únor 05 2012, 20:52 Předmět:
Dignostika se dělá u starších typů napojením vymontované řídící jednotky na PC a u novějších typů topení napojením PC na hlavní konektor na přívodním kabelu.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.