Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32318 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st únor 15 2012, 16:50 Předmět:
Jen dodržel Pravidla - použil Hledání a napojil se na už existující vlákno - a rozhodně to neudělal nijak nesmyslně, jako že by po X letech odpověděl na první položenou otázku - ale rozumně nadhodil další téma k diskusi. Furt lepší než Kolesa... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
1.4 Hdi ano na 1.6 Hdi pozor, rádi se jim ucpává mazání a dochází k poškození turba a někdy i celýho motoru, většinou když maj nalítáno přes 100 t/km u 1.4 se to nestává ani u 2.0.
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: st únor 15 2012, 22:15 Předmět:
mam prave ze strach o to ze takovej malej moturek a turbo.. i kdyz je pravda ze treba Fiat a 1.3 JTD ma 66 kW a jaksi funguje... A 1.4 HDI ma jen 50 kW.. A co vstriky a celkova spolehlivost motoru ? myslite si ze je dobre jej zvolit jak budouci pohon vozu. At uz noveho nebo ojeteho ?
HDI obecně patří mezi nadprůměr, ať je řeč o spolehlivosti nebo o kvalitě "ježdění" s nimi. Celkem v klidu zvládají i naši "kvalitní" naftu a o jejich dobré úrovni svědčí například i to, že některé typy používá do svých vozů značka BMW. Francouzských aut jsem měl několik a ať vzpomínám, jak vzpomínám, tak s motorem jsem neměl problémy u žádného. Něco jiného je elektroinstalace, ta zejména u aut z přelomu století žila zejména kvůli nekvalitním konektorům svým vlastním a často nepochopitelným životem, ale i to se dalo v klidu řešit.
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: st únor 15 2012, 23:29 Předmět:
myslím si že pro mne bude ta 1.4 HDI akorát.. uvidíme.. u kamarádova 207 mne tento motůrek opravdu dostal... myslel jsem si že má pod kapotou dvoulitra...
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15636 Bydliště: Olomouc
Zaslal: čt únor 16 2012, 7:03 Předmět:
to tatramacek a ekkar:
Já myslel přispěvek od kevin_mitnick Od tatramacka to bylo naprosto ok, jak má být.
Ale já si musím taky občas dávat bacha na datum posledního příspěvku, abych taky nereagoval na příspěvek 3 roky starej. Proto jsem se smál na to jak zareagoval bez kontroly data.
Sám jsem měl kdysi P405 s 1.9 l v kombíku a mohu napsat, že jsem s ní byl velmi spokojený. Normální údržbu a opravy jsem si udělal sám, servis to vidělo jen kdysi po bouračce a známej, co měl P406, tak kupoval věci na P405, že to prej pasovalo. Dnes bych ty novější Peugeoty asi nechtěl, slyším na to pořád dost divné řeči.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.