Zaslal: st duben 11 2012, 5:47 Předmět: Spínání vstřiku u benzín. motoru, jak vyřešit tento problém
Předem se omlouvám za neodborné vyjadřování. Chtěl bych touto cestou požádat nějakého odborníka a poradit jak nejjednodušeji sestavit obvod. Popíšu situaci a požadavek.
Mám spotřebič který je trvale připojen na plus. Impulzy které ho spínají chodí mínusem. Lze nějak jednoduše vyřešit prodloužení tohoto impulzu řádově 10 až 20%? Napětí 12V. Předem děkuji i za nasměrování...
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: st duben 11 2012, 6:44 Předmět:
Chce prostě tímhle tuzingem dostat ze starý Fiesty 300 koní
Já bych ty trysky nechal furt otevřený, ať to tam teče proudem _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18731 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: st duben 11 2012, 6:47 Předmět:
Na prodloužení vstřiku pro spalování lihového paliva se prodává originál set , prý za několik set a jen nastrčíš přímo na konektory vstřikovacích trysek . Asi by ti i stačilo zadat do google prodloužení vstřiku .
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: st duben 11 2012, 6:57 Předmět:
U lihobenzínu je ale taky potřeba upravit předstih, protože oproti benzínu má lihobenzín o dost delší hoření. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
...Mám spotřebič který je trvale připojen na plus. Impulzy které ho spínají chodí mínusem. Lze nějak jednoduše vyřešit prodloužení tohoto impulzu řádově 10 až 20%? Napětí 12V....
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6640 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st duben 11 2012, 20:13 Předmět:
Pokud to teda řídí nějaká jednotka, jako že ano, proč nepřeprogramovat přímo ji? Podobná pomocná jednotka dřív existovala (nebo pořád existuje?) na nejjednodušší čiptuning, prostě prodlužovala vstřik. Ale jestli proporciálně, to nevím..
Založen: Jan 11, 2009 Příspěvky: 134 Bydliště: vychod slovenska
Zaslal: st duben 11 2012, 22:26 Předmět:
tych 10 az 20 perc. by sa dal vyriesit skor zvysenim tlaku paliva.
tie ms sa pohybuju tak 2,5 az 7,4 ms a tu pridavat tie percenta?
ak sa zvysi tlak paliva to by sa mohlo aj nastavit, alebo pouzit ine cerpadlo s vyssim tlakom...
ak sonyr napise o ake auto a aky motor sa jedna, aby sa dalo zistit ako je motor riadeny, a tak hladat riesenie.
Založen: Oct 02, 2009 Příspěvky: 5286 Bydliště: PO
Zaslal: st duben 11 2012, 23:33 Předmět:
Pokiaľ sa jedná o predĺženie ide to zo zdrojom prúdu, ktorý nabíja kondenzátor a potom zdroj prúdu, ktorý tento kondenzátor vybíja. Pomerom týchto zdrojov prúdu sa dá docieliť výstupný impulz predlĺžený o požadované %.
Dnes sa to robí mikrokontrolerom, aj skrátenie. Toto sa dá realizovať oneskorene o jednu otáčku motora.
a má to vôbec význam predlžovať vstrek mimo RJ?
Nestane sa náhodou to, že RJ môže zistiť cez lambda sondu presýtenú zmes a ten vstrek o to predĺženie skráti a výsledok bude rovnaký?
Ideální by bylo upravit toto v jednotce. Jenže u tohodle musí šváb ven. Na to nejsem vybaven. Jedná se mi o jízdu na ethanol. Prodávají se jednotky které se vloží jen mezi vstřik a jednotku. A funguje to... Změnu předstihu jak to tu už někdo psal obstará snímač klepání. Jen je potřeba zvýšit poměr směsy. Vpodstatě to jede na čistej ethanol již teď jen to v určitých otáčkách pocukává. Z toho plyne že to je poměrem kyslík palivo. Když se tam přidá zhruba 10l naturálu do plné nádrže cca 50l jede to bez problémů. Takže by třeba nebylo potřeba přidávat ani 20% třeba jen 5%. Jinak naměřená spotřeba od plna do plna 8.3l/100 Ježděno střídačkou město dálnice. Takže nebude problém to dostat pod 8l/100.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.