Založen: Jul 27, 2004 Příspěvky: 4520 Bydliště: 25km na západ od Prahy
Zaslal: čt březen 22 2012, 9:44 Předmět:
Reference sice mají celkem dobré, ale kvůli tomu co mají napsáno u převzetí zboží bych si u nich asi nic dražšího nekoupil.
citace:
6.2. Převzetí zboží kupujícím spotřebitelem. .....Podpisem dodacího listu, případně jiného dokladu o převzetí zboží, kupující potvrzuje, že obal zboží nejevil známky poškození, přičemž na případnou pozdější reklamaci týkající se porušení obalu zboží nemůže být brán zřetel.
O poškození pod neporušeným obalem nic nepíší a tak ti asi nezbývá než čekat, jak se k tomu postaví. Přepravci jsi předpokládám volal okamžitě po zjištění poškození. _________________ Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
To ja som zase kupoval novú chladničku, v kamennom obchode, novú, krásnu neporušenú, ešte som si dal pozor, aby voľakde nebola poškodená, zabalili mi ju poriadne, doveziem domov, rozbalím, jeeeb ho, preliačené dvierka trochu...naspäť som ju už ani neviezol, komu ako dokážem, že som to nepreliačil ja, kedže z obchodu išla nová neporušená...nejaký kkt to pri tom balení o niečo oprel, preliačil to, ale to už som nemal ja odkiaľ vedieť...takže bola by aj v tomto prípade možná nejaka obrana? Každopádne je to skúsenosť do budúcnosti, prevzať všetko preverené a nespoliehať sa na odrbávačov a lajdákov v predajni, že s tovarom zaobchádzajú s opatrnosťou...a ktovie, či mi zabalili práve tú prezretú chladničku, alebo mali v sklade nachystanú takúto dojebkanú a len mi ju podstrčili...to už nezistím...ale bolo to v Datarte, parchanti jedni
Založen: Jul 27, 2004 Příspěvky: 4520 Bydliště: 25km na západ od Prahy
Zaslal: pá březen 23 2012, 8:45 Předmět:
No vidíš a já tam kupoval minulý týden pře internet myčku a všechno v pohodě. Za 249,-Kč mi jí přivezli v originálním obalu domů, vynesli do patra, rozbalili a společně jsme jí zkontrolovali, že jí nic není a nic v ní nechybí. Kdybych jí neměl postavenou pod linkou, tak jí i připojili. Takhle z ní sundali alespoň vrchní desku a za ty peníze si odvezli starou myčku. _________________ Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Založen: Jan 06, 2011 Příspěvky: 54 Bydliště: Heart of Yurop!
Zaslal: po červen 11 2012, 7:56 Předmět:
Prepravce reklamaci neuznal. Po neustalem natlaku a otravovani nakonec prodejce ano.
Privezl vymenou jinou, ktera byla presne v miste jako ta prvni taky v plechu trochu promackla , ale po vic nez mesici bez pracky jsme si ji nechali. Dekuji vsem, kteri meli podnetne rady i tem, kteri svym postem udelali ze sebe sama idioty. Doporucuji vsem, kdoz budou mit podobny problem vytrvat a "obtezovat" prodejte telefony a emaily - nejlepe si zjistit nehoho vys ve vedeni a klidne zaspamovat - nam to pomohlo obratit se na vyssi mista.
Dik
vím, že je to uzavřené, ale narážíme tu na dvě věci. Jednak vrácení zboží v lhůtě 14 dní od zakoupení při využití prostředků pro komunikaci na dálku. (i nákup v internetovém obchodě s osobním převzetím když byla smlouva uzavřena ještě před převzetím zboží. tomuto vyhovuje 99% internetových obchodů). Při vrácení zboží je třeba, aby bylo zboží nepoškozené a pokud možno co nejvíce kompletní. Je možné ho přiměřeně vyzkoušet, pokud to povaha zboží dovoluje. Hygienické vložky vám například zpět nevezmou. . Stejně tak máte nárok na vrácení kompletní částky včetně dopravného směrem k vám.
A potom je tu rozpor s kupní smlouvou, paragraf 616 obcanskeho zákoníku, dle kterého je vada výrobku která se vyskytla do 6 měsíců od uzavření kupní smlouvy považována za přítomnou už při koupi, a na to se při každé reklamaci odvolávejte (slušnost je samozřejmě na místě) - prodejce má potom povinnost vám prokázat, že vada byla způsobena vámi. Zároveň je možné považovat vadu implicitně za neodstranitelnou a požadovat výměnu za bezvadný kus, nebo vrácení peněz - toto specifikujte vždy při podání reklamace a pohlídejte si ať je to zaneseno v potvrzení o reklamaci.
Bohužel není možné chybu považovat za zjevně neodstranitelnou (takovou kde je zjevné, že věc ze své povahy nepůjde opravit nebo to nebude rentabilní.) je tedy na vyřízení reklamace čekat vždy třicet dní zákonné lhůty.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.