Vzhledem k tomu, že mě prošlo rukama docela dost těchto nabíječek s tím že jsou vadné a po testu jsem zjistil že to bylo většinou rukama, tak se tě zeptám..
Zkoušíš nabít baterku, která má naprázdno alespoň 11V??? Vtip těhle nabíječek je ten, že pokud nerozpozná akumulátor, nelze zapnout nabíjení a pouze svítí kontrolka napájení.. takže mrtvou baterku s ní nelze nabít..
Jinak mám tu jednu nepoužitou a koukal jsem - žádný záručák v ní není.. Mám pocit, že u nich záručáky nebyly.. V LIDLu bych zkusil reklamovat na účtenku...
Myslel jsem účtenku , ale napsal jsem záručák. Nereaguje na novou nabitou a ani novou vybitou baterku a taky na baterku kterou mám rok v autě svítí stále kontrolka nabíjení. Možná je v ní špatně nastavené to nejnižší napětí , nevím.
Založen: Aug 08, 2007 Příspěvky: 2914 Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.
Zaslal: st prosinec 14 2011, 11:45 Předmět:
Na nastavenie vypnutia nabíjania je vnútri malý trimer (aspoň u mňa bol). Po troch - štyroch rokoch začínajú tieto nabíjačky blbnúť, stretol som sa už s troma. Jedna išla trimrom nastaviť, dve už nenabíjali vôbec. V tom SMD smetí sa mi nechcelo hrabať, tak som to nechal tak... _________________ Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Taky přidám zkušenost s touto nabíječkou. Svítila dioda Standby a jediné co ještě fungovalo, byla detekce přepólování AKU. Jinak nebylo možné spustit nabíjení. Příčina = vadný mikrospínač... Při zkoušení nabíječky jsem přítomnost akumulátoru simuloval pomocí regulovatelného zdroje odděleného diodou a nabíjení se spolehlivě spouštělo při cca 8.5V.
Založen: Oct 30, 2005 Příspěvky: 3783 Bydliště: VT SLOVAKIA
Zaslal: st únor 22 2012, 11:37 Předmět:
ten mikrospínač som menil tiež. vyzerá to na kurvítko v tejto nabíjačke. _________________ „Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin
sme roztrhali tu slidu a tlacitko jde lip, ale nekdy se me zna ze nenabiji dobre nevim.. jak kdyby to agm baterky i nicilo a davalo to do nich vic napeti nez muze byt. sem myslel ze pro agm je max 13,8V . agm je to sami jako mf?
Ahoj, mám nabíječku T4X kde nefungoval přepínač režimů. Než seženu nový, tak to přepínám ručně-překlenováním vývodů na spínači...
Mám ale problém-včera jsem nenastartoval auto (dlouho stálo, nebo se jen přeparkovávalo-díky druhému/novému autu)...
Aku je tam už min. 5 let a když jsem ji odpojil, bylo na ni 12.17V. Připojil jsem nabíječku tronic t4x, ale když jí přepnu na nabíjení, tak ukazuje vybraný režim, ale bliká ve vteřinových intervalech prostřední spodní LED (nabitá baterie)+cvaká vnitřní relátko. Takto cvaká už hodinu.
Zkusil jsem při připojené nabíječce změřit napětí a při odcvaknutí tam je 10.2V a při sepnutí kolem 11.xxV
Co se děje? Je to to pulsní nabíjení? Proč ale nesvítí dolní první led, ale druhá?
Založen: Aug 08, 2007 Příspěvky: 2914 Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.
Zaslal: ne září 23 2012, 12:34 Předmět:
Podľa popisu ti nabíjačka nenabíja, ale vybíja.
Skús ju zapojiť na určite dobrú batériu (v tom druhom aute). Ak bude normálne nabíjať, potom máš v tom starom aku zrejme prerušený článok, kde napätie po zapnutí rýchlo vybehne na 14,4V a nabíjačka preruší nabíjanie. Po vypnutí relátka poklesne rýchlo napätie na aku na tých 10,2V ako píšeš a nabíjačka sa znova zapne. Vyskúšaj a poreferuj... _________________ Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Hmm, vypadá to, že opravdu vybíjí-včera měla odpojená 12.17V a dnes když jsem jí nechal asi 3 hodiny připojenou k nabíječce, tak po odpojení ukazuje asi 10.2V
Bohužel nevím kde bych to mohl vyzkoušet-musel bych odpojit aku v druhém autě, jenže se mi pak blokne rádio a kód u sebe teď nemám...
Nebo to můžu zkusit při připojené aku přímo v autě?
Založen: Aug 08, 2007 Příspěvky: 2914 Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.
Zaslal: ne září 23 2012, 12:57 Předmět:
Ja som aku nabíjal vždy pri pripojenom aku v aute. Nabíjačka by sa mala vypnúť pri 14,4V, alebo 15V pri symbole *. Ale radšej to kontroluj voltmetrom. Tak si preveríš, či je nabíjačka v poriadku. _________________ Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Podľa popisu ti nabíjačka nenabíja, ale vybíja.
Skús ju zapojiť na určite dobrú batériu (v tom druhom aute). Ak bude normálne nabíjať, potom máš v tom starom aku zrejme prerušený článok, kde napätie po zapnutí rýchlo vybehne na 14,4V a nabíjačka preruší nabíjanie. Po vypnutí relátka poklesne rýchlo napätie na aku na tých 10,2V ako píšeš a nabíjačka sa znova zapne. Vyskúšaj a poreferuj...
Ahoj, tak jsem to zkusil v druhém autě a tam nabíječka nabíjí (před připojením měla aku 12.47V a po 5s jsem to odpojil a měla 12.7V
Ráno jsem zkusil změřit tu starou baterku (byla od včerejška odpojená) a měla na sobě 12.3V ale jakmile jsem k ní na 2s připojil nabíječku (zase se sama přepínala), tak po odpojení měla 10.4V
Myslíte, že s ní ještě jednou nastartuju? (třeba s roztlačením?) Potřebuju se starým autem jet 40km do města...
Založen: Nov 13, 2008 Příspěvky: 1922 Bydliště: Kladno
Zaslal: po září 24 2012, 12:38 Předmět:
vasedl napsal(a):
Myslíte, že s ní ještě jednou nastartuju? (třeba s roztlačením?)
A nezničí se alternátor, když je ta aku špatná?
Pár rad z křišťálový koule:
Jestli to roztlačíš musíš vyzkoušet (nevim co je to za auto a nebudu řešit nějaký přeskočený rozvody)
Alternátor se nezničí, pokud už není v kopru...
Ok, samotného roztlačení se nebojím-když jsem měl ko startér, tak jsem taky toto musel podstoupit..šlo mi spíš o to, zda je možné, aby auto nastartovalo roztlačením, když je ko baterka... (zda má cenu se o to pokusit nebo ne...)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.