Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Renault Megane Scenic 1,9dTi, ktorý aku vybrať?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 34312
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne září 30 2012, 11:07    Předmět: Citovat

Neboj sa, ked bude v zime -15, tak uz ani motorom neotoci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4513
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne září 30 2012, 12:07    Předmět: Citovat

To bude ten lepsi pripad, ono pri -15 sa to bude ocakavať, ale ked mu to klakne zo dna na den.... pri 20st.

Inak použivam baterie vyradene z naftakou ono sa vzdy nejaka bateria vyradi v servise kedze naftak ak nema otacky tak nechyti a v benzinaku este 2-3 roky pobezi. (a navyse je tam len elektronicke zapalovanie, ziadna HItech)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
helios



Založen: Aug 08, 2007
Příspěvky: 2914
Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.

PříspěvekZaslal: ne září 30 2012, 21:24    Předmět: Citovat

Duvsan napsal(a):
BTW, v akých cenách sa pohybujú lúhové batérie? Trojnásobok olovenej? Ď


Nič ťažké, opýtaj sa rovno výrobcu, snáď ti odpovie, alebo nie ako mne.
http://www.saft-ferak.cz/ferak_web/htm_cz/10-10_company.htm

(počítaj ale skôr s desaťnásobkom, aj viac ceny olovenej). Cry

_________________
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 6029
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: út říjen 02 2012, 6:15    Předmět: Citovat

Uf, no tak to nebudeme riešiť. Vďaka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 6029
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: pá leden 11 2013, 12:33    Předmět: Citovat

Tak zrejme sa blíži kúpa nového aku. Stávajúci bude do rezervy a skúsim ho desulfátovať vonku z auta. Ale s tým auťákom sú stále problémy. Raz nesvietia predné svetlá a je nutné vymeniť konektor na žiarovku. Potom vzadu svietili dve žiarovky miesto jednej, chyba bola prechoďák ku kostre. Teraz kedy svieti kedy nie airbag na palubovle. Stačí budchúť dvermi... Neviete niekto, mám hľadať studin v konektori na kabeláži pod prístrojovkou, alebo kde? Dík
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Habesan



Založen: Jan 12, 2009
Příspěvky: 7116
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: pá leden 11 2013, 14:05    Předmět: Citovat

Bacha, ti kokoti dávají airbag do opěradla sedadla. Pozná se to podle toho, že z podlahy do sedadla vedou dráty a taky je to na tom opěradle napsáno.

Nejradši bych ho někam vyhodil, jenom nevim, co na to předpisy (Technická a spol.).

_________________
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
denis15



Založen: Jun 21, 2005
Příspěvky: 641
Bydliště: Opava

PříspěvekZaslal: pá leden 11 2013, 14:06    Předmět: Citovat

Auta s rytmem života, co čekáš? Wink V létě si dej práci-povytahuj konektory, vyčisti, nakonzervuj a narvi zpět. Tím omezíš tyto neduhy a zůstanou už jen ty motorové a mechanické.
Pod budíkama jsou některé svazky taky ukostřené pod matkama, tak koukni na ně-jinak platí co jsem psal. Ital a frantík je tímto celkem známý-dětské nemoci. Megan Scenic má dokonce na zadních lampách 2 konektory pro přívodní kabel, aby po vyhřátí jednoho bylo kam píchnout a zprovoznit Laughing .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32346
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so leden 12 2013, 11:31    Předmět: Citovat

Už dávno neplatí "Japonec a Korejec - až někam na konec" - dneska jsou na naprostým chvostě se spolehlivostí při právě takových maličkostech, co sice neškodí, ale naserou k pláči právě frantové a v druhý řadě taloši. Kolega z práce nenechá na fifáky dopustit, svoje punto s motorem Fire 1,1 opěvuje jako modlu spolehlivosti - ale po Novým roce vezl děcka z bruslení, chtěl si rozmrazit zadní okno, tak zapnul vyhřívání - a BUM, měl okno v kufru v "instantní" podobě... Jak jsme startovali makrelu 1,9JTDi dalšímu kolegovi vloni v únoru při -25°C už jsem tady psal - 3 další auta a kabelů jak na pirátským škuneru lan - a stejně musela dostat "přečíst noviny", než si dala říct... Další známej skončil na výměně okna u řidiče na svým Scéniku 1,9, když si ho natočil a šel škrabat led ze skla - milej rencek se mu zamknul sám centrálem s klíčem v zapalování - a druhej klíček neměli, tak holt muselo přijít ke slovu kladivo. Citroena BX v naftě jsem taky před barákem roztahoval - dokonce ještě starou šádynkou... Nevím, jestli je lepší auto co vypadá stroze a málo luxusně, ale funguje a nesere se, anebo auto podobný francouzský pouliční štětce - namalovaný a navoněný Diorem, ale s posranýma spoďárama nebo úplně bez nich...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6648
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: so leden 12 2013, 12:38    Předmět: Citovat

:-)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlakl



Založen: May 16, 2009
Příspěvky: 95

PříspěvekZaslal: čt únor 07 2013, 20:49    Předmět: Citovat

ak je pod sedadlom spolujazdca, tak by mala byt gelova
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: so únor 09 2013, 17:10    Předmět: Citovat

take mam ve svým fanouši 3 rokem bannerku a naprostá spokojenost Cool jo frantici a italove to je kapitola a to mně furt řika že favo v dnešni době je vrak zajimavy ja ze zimnima startama nemam problem a nikdy nezradil Cool za to sem spoustu frantiku startoval z myho fanouše Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32346
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so únor 09 2013, 17:22    Předmět: Citovat

Ferdu jsem musel kabelama startovat jen JEDENKRÁT za celou dobu co jsem ho měl - a to ještě kvůli vlastní zapomnětlivosti, protože jsem si zapomněl rozsvícený světla a baterku jsem si vybil, načež jsem jel do práce - auto mi z kopečka ze sídliště chytlo, takže jsem dojel OK, ale 4km jízdy nestačily dobít baterku natolik, aby po směně stačila pro startér. Jezdil jsem s ním od léta 2004 až do prosince 2009, kdy jsem ho nechal na pocukávání rodičům - a ti s ním popojížděli až do března loňskýho roku. Celou tu dobu v něm byla jedna jediná baterka - Banner Bull 44Ah, klasika se špuntama, žádná "bezúdržbovka". Dokud se s ním jezdilo aspoň jednou za týden na chalupu a zpátky (cca 6-7km jedna cesta), nebylo potřeba používat nabíječku nebo další opatření k zajištění startovatelnosti - a to i při dvacetistupňových mrazech.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: so únor 09 2013, 20:02    Předmět: Citovat

u mně je nabita dost často jezdim skoro každy den a pokud ne tak jednou tydně 100 km a nemam problém Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 6029
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: so listopad 01 2014, 14:52    Předmět: Citovat

Otec zase začal s aku, vraj už sa bojí, už musí kúpiť. Sú nejaké zmeny, čo brať a čomu sa vyhnúť? Pred Vartou som ho varoval, ale ... Akuma vraj tiež nič moc, tak zostáva tuším len Banner, Energizer a možno Exide a Alpina. Sú i iné značky, ale nejaké neznáme exoty radšej nie. Navyše batéria bude pod sedadlom spolujazdca (obrazek_cenzura, kto to vymyslel). Nechce do toho dať viac ako 70€. Bojím sa, že kúpi tú Vartu. Ale jeho vec. Ale s tou kúpou ho môžem predbehnúť. Len nech to nie je zgerba. Tak ak by niekto vedel poradiť. Ď
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
denis15



Založen: Jun 21, 2005
Příspěvky: 641
Bydliště: Opava

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 13:21    Předmět: Citovat

Dobrou zkušenost jsem měl s Bosch, stará garda, umřela po 10letech služby. Pak z levnějších se osvědčila Perion-nechala si líbit i provoz v japoncovi, co tlačil skoro 14,5furt. Za mě tedy Bosch, perion. Testy vyhrála Banner-já měl 3 a všechny naprd, ale je fakt, že to bylo 12let nazpět a vývoj jde dopředu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.23 sekund