Tak kdyz ulitl rozvod tak bych to tipoval na 150000km. Ja ma najeto na puntu 127 000 a v pohode. Dofam ze to do pul milionu doklepe _________________ Internet - metla lidstva
No tady vendasnb, já moc díky za rady, no snad jsem na to přišel a to cukání je spojeno se špatným studeným startem no asi takhle: když ráno startuji Fiátka Uno 1,5 litru tak naskočí a chcípne a tak to opakuji asi třikrát a taky někdy více než naskočí pořádně. Vypadá to na špatný benzinový čerpadlo v nádrži SPI 1,5 bar.
No když mě praskl ten rozvoďák a setkalo se to, tak potom jsem dělal opravu dalších věcí - práhy, blatníky, výměna nádrže a jiných věcí a taky jsem svařoval a a a narušil hadičky, hadičky přívodu benzínu jsem opravil ale?
A jinadš ten řemen rozvoďák se mění při 60 až 80 tisících km, já už to vím....!
Ještě bych potřeboval poradit - protože budu kupovat čerpadlo nové a holé BOSCH za 3.094,--Kč, tak nevím zda je někde regulační tlakový ventil, jako třeba u Fiata TIPA? Jestli to nemůže dělat on? Co reguluje tlak benzinu, vstřikovací jednotka nebo čerpadlo? Když vyndavám při nastartovaném motoru el. pojistku čerpadla a zase nandavám pojistku aby motor nechcíp tak jeden den to jede dobře.
Kontroloval jsi napájení čerpadla přímo na přívodech??
Palivové čerpadlo má kostru někde u zadního světla a tam bývá problém.
Kontroloval jsi palivový filtr?
Odpoj benzínovou hadici od vstřikovače, zastrč ji do nějaké nádoby a na 1 minutu zapni čerpadlo. Potom změř množství benzínu.
Než dáš 3000,- se to vyplatí vyzkoušet. _________________ Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Tak přesně tuhle závadu jsem před časem řešil u stejného auta. Ukázalo se, že je na vině potenciometr škrtící klapky, stačilo ho vyčistit a chování motoru se významně zlepšilo. Jak jsem zjistil, jedná se klasickou závadu u tohoto motoru.
A co se týká čerpadla - kupovat za tři tisíce nové čerpadlo do takového auta je podle mého názoru nesmysl. Doporučoval bych ho nejdřív řádně otestovat, jestli běží pravidelně a dodává potřebné množství paliva. Na vrakovišti se čerpadlo do Una neshání zrovna dobře, je to dost žádaný díl kvůli tomu, že velmi často odcházejí ložiska uvnitř čerpadla, které pak hučí a následně se může i "zaseknout"
Radím : Sesrotovat a koupit jine auto.. Na vanoce snad muze dostat syn nejake lepsi.. Vse by bylo OK, kdyby se s tim nejezdilo kazdy den.. Kdyz se to necha tak 2-3 dny stat, tak to funguje.. Ale nevim, v cem je problem.. Snad bordel v nadrzi..
No už vidim že DiGiCo to asi vyřešil,jelikož je to známá věc u vícero těhle starejch aut. Základ je jiskra a benále,jestli to tam jde tak se podivat na lambdu a poťák klapky,může bejt zanešenej nebo vydřenou dráhu a problem je na světě.
Motory kolem 200 000 km mívají často vyběhanou klapku vzduchu. Ta takové závady způsobuje, nebo snímač jejího naklopení, često to ani nezkušený technik s diagnostikou nepozná. Také bych nechal prověřit lambda sondu, alespoň konektor na ni zkontroluješ snadno sám.
Nevím jak u una ale u Punta je primo na vstrikovaci jednotce tlakový ventil s membranou a pruzinou. Cerpadlo tlaci porad a ta membrana to preposti zpet do nadrze (udrzuje tlak) Tam jak se vychodi ta sedla tak to dela neuveritelne nesmysly. _________________ Internet - metla lidstva
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.