Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

OBD kabel
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: pá září 22 2006, 22:06    Předmět: Citovat

Tak fajn...aspon mas po starostiach.
_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út leden 09 2007, 2:26    Předmět: Citovat

Zdravím pánové,tak jsem s tou spotřebou moc nepokročil,auto žere stálke přes 9/100,většinou k 10/100 Kabel na diagnostiku sice mám,ale nemám nikoho ve svém okolí kdo by vlastnil notebook(nebo by ho mohl na chvíli půjčit) a natahovat si z druhého patra paneláku prodlužku a snášet počítač s monitorem do auta je blbost.

Pátral jsem kolem motoru a postupně prošel snad vše. Jako první jsem měnil termostat,auto se při jízdě nechtělo ohřát na víc jak 60°C,pak jsem měnil lambdasondu (bohužel za starou z vrakálu,takže je v bůhvíjakém stavu,navíc je z vw Golf 2,1,8i 66kW),ale ta chodí,při měření lítá napětí mezi 0,15 až 0,85V. Pak jsem zjistil že je mimo jiné přerušené čidlo teploty nasávaného vzduchu,to jsem taky vyměnil za druhé z vrakoviště. Pro jistotu jsem dal nové čidlo teploty chladící kapaliny.Kabely ke svíčkám nové,palivový filtr taky nový.


Provedl jsem "starý" start...Ale ať dělám co dělám,prostě se nedostanu se spotřebou pod 9L/100km !! Skoušel jsem už jezdit jak strejda max 90km/h,odjel jsem cca 450km a výsledek 9,01L/100km. Takže styl jízdy mi udělá max rozdíl 0,5-1L/100km a to už člověk jezdí jak hovado s cihlou na plynu.

Je mi jasný že mi řeknete ať s tím zajedu do servisu,ale já v mém okolí nemám moc kam zajet,navíc s autem denně jezdím a všude chcou auto nechat alespoň 2-3 dny....taky se bojím že mi to ještě víc dorýpou a bude to ještě horší....,mám takovou skušenost s předchozím autem. Prostě odborníků v tom pravém slova smyslu je jak šafránu. Confused

Netušíte někdo na co se ještě zaměřit?? Vstřikování je to BMM bez čidla klepání. Už jsem vážně v koncích. Sad

_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: út leden 09 2007, 12:06    Předmět: Citovat

Ma to katalizator? Vysoka spotreba sa ukaze aj ked je vykuchany kat. Vlastna skusenost.
_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st leden 10 2007, 1:17    Předmět: Citovat

Katr to má,ještě původní. Lauf jsem sundanej neměl,tak nevím jestli v tom balónu ještě nějaký pozůstatky katru jsou. Ale u 2jky golfa (v podstatě ten samej motor) jsem ho měl vykuchanej a na spotřebě se to neprojevilo,pak jsem nahradil ten prázdnej polštář trubkou bylo to opět bezezměny. Lambda je tu jen před katrem.

Už fakt nevím. Čert mi byl ten jednobod dlužen.

_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: čt leden 11 2007, 12:56    Předmět: Citovat

Hod to na VAGa a uvidis chybu...
_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 11 2007, 14:30    Předmět: Citovat

No jo,no. Asi mi fakt nezbude nic jinýho než navštívít nějaký servis. Jen se vážně obávám že to na VAG stejně nic neukáže. Tyhe jednotky (Motronic i předchozí Jetronic) detekují chybu až když něco upadne z motoru. Cry
_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Emajt



Založen: Jul 18, 2004
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: ne leden 28 2007, 14:16    Předmět: Citovat

Zdravím, nemám moc zkušenosti s napojením řídící jednotky tak jsem se chtěl zeptat, jaký kabel je dobré použít pro felicii monotronic r.v.95.
Dík za odpověď
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: po leden 29 2007, 12:18    Předmět: Citovat

Teoreticky pri najvacsej uspore ti staci aj OPTO kabel.
Alebo MAX232 a SI9243 a slape to krasne.
To je varianta na COM port.

Na USB bud HEXCAN alebo OBD max232 a SI na USB, ale to moc neodporucam..

_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.22 sekund