Mezi ty tranzistory by se mohl dát invertor, aby proud šel vždy do jednoho a odběr by byl stálej. Samozřejmě nastavit 1:1 . Ale dal bych to na tlumený.
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6237 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: pá květen 24 2013, 8:47 Předmět:
pepik9 napsal(a):
...Ale dal bych to na tlumený.
Ty jsi ale komik. Princip optiky tlumených světel je, že co nejmíň svítí do ksichtu protijedoucím. Princip optiky DRL je, že že svítí především do ksichtu protijedoucím, od toho tam jsou.
Ale klidně si to tak udělej, alespoň tě PaChové odhalí na první pohled.
Na Golfe 3,4 , Oktavii 1,2 atd...,je na prepinaci svetiel kontakt TFL na ktorom sa objavi napetie po otoceni kluca do polohy 1 a pri startovani napetie zmizne-odlahcenie baterie pri starte.Tento kontakt staci prepojit so stretavacimi svetlami-ide to priamo na samotnom prepinaci svetiel-staci vodic 2,5mm dlzky 10cm.
Svietia sice iba stretavacie svetla ,cize nie je osvetlene cele vozidlo,ale osobne som tuto upravu robil asi na 6 autach koncernu VW spetne tak 6 rokov a este som nepocul aby policajti niekoho riesily ci ma ,alebo nema osvetlene cele vozidlo...
Ale klidně si to tak udělej, alespoň tě PaChové odhalí na první pohled.
Nic si dělat nebudu. Svícení dálkovejma ve dne považuju za stejnou úchylku, jako rozsvěcení mlhovek při viditelnosti 300-500m. V civilizovanejch zemích se ve dne nesvítí a žádný problémy s tím nejsou.
Jinak něco podobnýho bylo už ve vývozních favoritech.
Založen: May 29, 2009 Příspěvky: 301 Bydliště: Záhorí (Slovensko)
Zaslal: ne květen 26 2013, 22:16 Předmět:
dudo02 - on ten kontakt na klucoch co si upravoval - zapne svetlá hned po otocení klúča? V zime by to bolo nežiadúce (pri diesloch) z dovodu zhavenia a problemov okolo toho... Bolo by treba dat nejaky opozdovaci obvod, kery by zopol az po nastartovaní (napr. az po zhasnuti kontrolky dobijania a pod...)
[nakolko ma zaujimaju vase nazory, pridal som hlasovanie; schválne som tam nedal možnosť klasické stretávačky, ide mi o to, čo by ste z tohoto uprednostnili...]
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32762 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po květen 27 2013, 18:45 Předmět:
petr1991 napsal(a):
...
[nakolko ma zaujimaju vase nazory, pridal som hlasovanie; schválne som tam nedal možnosť klasické stretávačky, ide mi o to, čo by ste z tohoto uprednostnili...]
Z ohledu na bezpečnost i funkčnost JÁ preferuju výhradně potkávačky včetně svícení zadníma obrysovkama - jak LEDkový DLR umístěný jen vpředu kam koho napadlo, tak svícení dálkama je na 3,14ču... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 29, 2009 Příspěvky: 301 Bydliště: Záhorí (Slovensko)
Zaslal: po květen 27 2013, 20:00 Předmět:
Ekkar, vedel som, že keby som do toho hlasovania dal stretávačky tak by jednoznačne vyhrali.... To bolo jasné a hlasovanie by potom nemalo zmysel.
Kedze nejsem na ceste sam a ozvalo sa tu dost kritiky voci zeslabeným dálkáčom, rozhodol som sa že do toho asi nebudem rýpat a asi si predsa nechám si klasiku stretávačky, aj keď paraboly musia trpiet. Aj ked osobne si myslím že by to nemuselo byt až tak zlé (pokial by sa to vhodne stlmilo) jak sa prezentuje, ale pokial to niekomu vadí, tak to nebudem robit... Aj ked je mozne ze to niekomu vadi len z principu a nevidel to v praxi... Neviem... Na LEDky mam podobný názor ako EKKAR tak to asi tiez nie...
Založen: May 29, 2009 Příspěvky: 301 Bydliště: Záhorí (Slovensko)
Zaslal: po květen 27 2013, 21:13 Předmět:
Neviem, podla mna je svietenie LEDkami zhbytocne pretoze to v podstate neni videt. Vzdy vidim prve auto a az potom si vsimnem nejake LEDky. Ked auto vychadza zo zakruty - to iste, LEDky su to posledne, co vidim. To je moj nazor. Nemal som na mysli setrenie vybojek/zarovek/parabol.
Založen: Aug 08, 2007 Příspěvky: 2914 Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.
Zaslal: po květen 27 2013, 22:08 Předmět:
Peter,
keď si do toho hlasovania nedal stretávačky, nedozvedel si sa skutočné názory, ty politik.
Stretávačky stlmené úbytkom na niekoľkých výkonových diódach v sérii urobia dobrú službu a aj žiarovky viac vydržia. Žiadne drahé Atmely ani PWM na to nie je treba. _________________ Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.