Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18718 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: út červen 04 2013, 10:34 Předmět:
Nwm jak u tebe , ale některé se vymažou při několika (10) násobném odpojení a připojení napájení . Např. u mé feldy nechám zapnutý klíček a postupně odpojím a připojím fous na aku . Činnost čerpadla a klapky mám tak nějak v uchu a po několika vypnutích se činnost srovná . Za zkoušku ...
Pokud máš OBD2 je předpoklad,že bude fungovat čtečka s čipem elm327.Sám ji používám zatím bez sebemenšího problému.Podle popisu to má fungovat i na DAEWOO.Nečekej žádnej zázrak,ale na mazání chyb to bohatě stačí.Já to používám hlavně na seřizování seqvenčního vstřikování LPG.
Třeba tady:
http://aukro.cz/listing.php/search?sg=0&string=elm327
Tak konektor mám typ OBD2 , ale není to OBD2 . takže to musí umět i myslím , že ALDL nebo jen samotné ALDL
Někde píšou ADC131(swotch2) ADC110B pro Kalos.
Potřebuju zatím jen mazání poruch , ono to ani víc neumí co už jsem se kdysi díval. Já to mám bez ABS a tak , takže jen jednoduchá řídící jednotka.
V čem je problém. Začal zlobit EGR ventil , tak jsem ho vypojil a skočila chyba. Zkoušel jsem odpojit baterku na dva dny ale chyba je stále i po ujetí více kilometrů se nesmazala. Jak píšete je tam ted jsem se díval do manuálu při tom odpojení baterky dělat něco i z klíčkem, ale přesný postup neznám.
Výhoda by byla kdyby někdo uměl nastavit i ten EGR, ale né jak ve Slavnostech sněženek spravoval pan Hanzlík Trabanta.
Ty auta mají s EGR problémy a servisy si s tím většinou neví rady.
EGR chodí ucpaný není , ale prostě než se to zahřeje tak to pořád zdychá
(čím chladněji tím hůř). I několikrát startovat a pak po ujetí pár metrů chcípne ještě několikrát. Když odpojím ten ventil tak jezdí normálně.
Prvnímu majiteli tam ten ventil měnili dle servisky dvakrát a stále jsou potíže. A asi mu to spravovali každou chvíli stejně nespravili.
Jinak jak jsem se díval tak by se to dalo postavit s MAX 232 jen bude asi problém sehnat levně konektor. Takže se to vyplatí koupit hotové.
Profi stojí cca 5000 a ty jednduché pár stovek.
Jsem kdyžtak z Moravy (Valašsko). Kdyby to někdo dělal za nějakou stovečku.
Založen: Jul 27, 2004 Příspěvky: 4519 Bydliště: 25km na západ od Prahy
Zaslal: út červen 04 2013, 22:01 Předmět:
Zkontroluj si všechny hadice co souvisí s odvětráním skříně, bývají zacpané tím sajrajtem který se tam díky EGR vrací. Některá může být i rozežraná a pak to ještě přisává falešný vzduch. Na Nubiře I jsem je hezky vyčistil, EGR zaslepil a je pokoj. Žádný problém s tím není, na emisích při STK si libují v jak dobrém stavu motor je.
A jestli tam opravdu máš taky jen staré ALDL jako já, pak si s žádnou krabičkou z Aukra nepomůžeš. Na tyhle auta musí být speciál přímo od Daewoo. _________________ Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Zkontroluj si všechny hadice co souvisí s odvětráním skříně, bývají zacpané tím sajrajtem který se tam díky EGR vrací. Některá může být i rozežraná a pak to ještě přisává falešný vzduch. Na Nubiře I jsem je hezky vyčistil, EGR zaslepil a je pokoj. Žádný problém s tím není, na emisích při STK si libují v jak dobrém stavu motor je.
A jestli tam opravdu máš taky jen staré ALDL jako já, pak si s žádnou krabičkou z Aukra nepomůžeš. Na tyhle auta musí být speciál přímo od Daewoo.
Právě zaslepit EGR by pomohlo , ale v servisu ti to vyhodí pak pryč.
Co se týká hadiček sání jednu jsem měnil. Jinak se mi bere dost oleje ve vstřikování , ale to jsem měl i u předchozího auta a problémy to nedělalo.
Váha vzduchu to by lítaly otáčky a stím problémy nemám.
Někde jsem četl , že by to mohly být ještě sondy výfuku. Takže je skusím demontovat a vyčistit. Jen jsem chtěl smazat poruchu.
Pokud jde o to ALDL nevím jestli je to ALDL8192 , ale OBD to není.
Ta diagnostika co prodávají , to u těch novějších aut umí , ale jen omezeně (takže nastavit procenta váhy vzduchu asi né , mazání a výpis poruch možná). Na nějaké nastavování to chce samozřejmě diagnstiku přímo na DAEWOO. Skusím toho pána ze Zubří. Cena není špatná.
Založen: Jul 27, 2004 Příspěvky: 4519 Bydliště: 25km na západ od Prahy
Zaslal: st červen 05 2013, 8:12 Předmět:
Není mi jasné, proč by ti to měli v servisu vyhodit, kvůli čemu? Víš vůbec jak se to zaslepuje? _________________ Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Není mi jasné, proč by ti to měli v servisu vyhodit, kvůli čemu? Víš vůbec jak se to zaslepuje?
Nevím psali hodně po různých forech i na DAEWOO foru , že jim to vyhodili tu záslepku a jeden že ho za to mechanik zdupal. Měla by být kovová nebo tepelně odolná.
Takže kus kovu vyřezaný podle ventilu (1mm hliník). Zacpat by se daly obě díry nebo jen ta vstupní co je přímo do motoru. Ta co vrací zpět plyny je taková dlouhá několikrát ohlá trubička. I ta by se teoreticky dala zmáčknout a bylo by , ale to by mě pak při výměně mohlo přijít draho. Jinak to nemůže být ta záslepka z klingeritu , protože je tam dost vysoký tlak a mohlo by se to prorazit a pak dostat bordel ze záslepky do motoru.
Tak jsem to někde četl.
Já ho měl ted přes zimu odpojený , ale svítila mi kontrolka chyby motoru.
tím se ventil vůbec neotvíral. Auto jezdilo pěkně. Takže je to něco s řízením vracení splodin. Jinak když ho zapojím jde slyšet jak se hned po startu otevře. To by snad se měl otvírat s nějakým spožděním.
Založen: Jul 27, 2004 Příspěvky: 4519 Bydliště: 25km na západ od Prahy
Zaslal: st červen 05 2013, 10:36 Předmět:
Já udělal záslepku z konzervového plechu. Má tvar těsnění a jsou v něm jen díry pro šrouby pro přišroubování ventilu. Nic jiného jsem nedělal ani neodpojoval, ventil se může otevírat jak chce, ale nikam nic nepouští. Plech je sice slabý, ale drží a není nikde vidět, že by tam byl. _________________ Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.