Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

DAEWOO KALOS 2004, výmaz poruch řídící jednotky

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mira_A



Založen: Apr 06, 2013
Příspěvky: 1005
Bydliště: RpR

PříspěvekZaslal: út červen 04 2013, 7:43    Předmět: DAEWOO KALOS 2004, výmaz poruch řídící jednotky Citovat

Dělá to někdo levně. Nabídněte cenu.
DAEWOO KALOS 2004
Jde jen čistě o vymazání chybových údajů.

Za dva zákroky v servisu si koupím profi přístroj.
A za zlomek ceny výrobek z Číny přes PC.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dalik



Založen: May 09, 2006
Příspěvky: 305
Bydliště: Hranice

PříspěvekZaslal: út červen 04 2013, 10:00    Předmět: Citovat

Zásadní informace-odkud jsi? A to chceš koupit přístroj nebo jen smazat zavady?
_________________
Líp už bylo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18718
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út červen 04 2013, 10:34    Předmět: Citovat

Nwm jak u tebe , ale některé se vymažou při několika (10) násobném odpojení a připojení napájení . Např. u mé feldy nechám zapnutý klíček a postupně odpojím a připojím fous na aku . Činnost čerpadla a klapky mám tak nějak v uchu a po několika vypnutích se činnost srovná . Very Happy Za zkoušku ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SDZ



Založen: Mar 11, 2011
Příspěvky: 420

PříspěvekZaslal: út červen 04 2013, 11:01    Předmět: Citovat

Pokud máš OBD2 je předpoklad,že bude fungovat čtečka s čipem elm327.Sám ji používám zatím bez sebemenšího problému.Podle popisu to má fungovat i na DAEWOO.Nečekej žádnej zázrak,ale na mazání chyb to bohatě stačí.Já to používám hlavně na seřizování seqvenčního vstřikování LPG.
Třeba tady:
http://aukro.cz/listing.php/search?sg=0&string=elm327
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mira_A



Založen: Apr 06, 2013
Příspěvky: 1005
Bydliště: RpR

PříspěvekZaslal: út červen 04 2013, 18:19    Předmět: Citovat

Tak konektor mám typ OBD2 , ale není to OBD2 . takže to musí umět i myslím , že ALDL nebo jen samotné ALDL
Někde píšou ADC131(swotch2) ADC110B pro Kalos.
Potřebuju zatím jen mazání poruch , ono to ani víc neumí co už jsem se kdysi díval. Já to mám bez ABS a tak , takže jen jednoduchá řídící jednotka.
V čem je problém. Začal zlobit EGR ventil , tak jsem ho vypojil a skočila chyba. Zkoušel jsem odpojit baterku na dva dny ale chyba je stále i po ujetí více kilometrů se nesmazala. Jak píšete je tam ted jsem se díval do manuálu při tom odpojení baterky dělat něco i z klíčkem, ale přesný postup neznám.
Výhoda by byla kdyby někdo uměl nastavit i ten EGR, ale né jak ve Slavnostech sněženek spravoval pan Hanzlík Trabanta. Laughing
Ty auta mají s EGR problémy a servisy si s tím většinou neví rady.
EGR chodí ucpaný není , ale prostě než se to zahřeje tak to pořád zdychá
(čím chladněji tím hůř). I několikrát startovat a pak po ujetí pár metrů chcípne ještě několikrát. Když odpojím ten ventil tak jezdí normálně.
Prvnímu majiteli tam ten ventil měnili dle servisky dvakrát a stále jsou potíže. A asi mu to spravovali každou chvíli stejně nespravili.

Jinak jak jsem se díval tak by se to dalo postavit s MAX 232 jen bude asi problém sehnat levně konektor. Takže se to vyplatí koupit hotové.
Profi stojí cca 5000 a ty jednduché pár stovek.

Jsem kdyžtak z Moravy (Valašsko). Kdyby to někdo dělal za nějakou stovečku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dikobraz



Založen: Oct 17, 2004
Příspěvky: 911
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: út červen 04 2013, 21:25    Předmět: Citovat

Tady máš chlapíka ze Zubří, zkus ho kontaktovat.

http://aukro.cz/bluetooth-diagnostika-elm-327-mega-mini-cr-android-i3292449514.html#tabsAnchor
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hafca



Založen: Jul 27, 2004
Příspěvky: 4519
Bydliště: 25km na západ od Prahy

PříspěvekZaslal: út červen 04 2013, 22:01    Předmět: Citovat

Zkontroluj si všechny hadice co souvisí s odvětráním skříně, bývají zacpané tím sajrajtem který se tam díky EGR vrací. Některá může být i rozežraná a pak to ještě přisává falešný vzduch. Na Nubiře I jsem je hezky vyčistil, EGR zaslepil a je pokoj. Žádný problém s tím není, na emisích při STK si libují v jak dobrém stavu motor je.
A jestli tam opravdu máš taky jen staré ALDL jako já, pak si s žádnou krabičkou z Aukra nepomůžeš. Na tyhle auta musí být speciál přímo od Daewoo.

_________________
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Mira_A



Založen: Apr 06, 2013
Příspěvky: 1005
Bydliště: RpR

PříspěvekZaslal: st červen 05 2013, 5:43    Předmět: Citovat

hafca napsal(a):
Zkontroluj si všechny hadice co souvisí s odvětráním skříně, bývají zacpané tím sajrajtem který se tam díky EGR vrací. Některá může být i rozežraná a pak to ještě přisává falešný vzduch. Na Nubiře I jsem je hezky vyčistil, EGR zaslepil a je pokoj. Žádný problém s tím není, na emisích při STK si libují v jak dobrém stavu motor je.
A jestli tam opravdu máš taky jen staré ALDL jako já, pak si s žádnou krabičkou z Aukra nepomůžeš. Na tyhle auta musí být speciál přímo od Daewoo.


Právě zaslepit EGR by pomohlo , ale v servisu ti to vyhodí pak pryč.
Co se týká hadiček sání jednu jsem měnil. Jinak se mi bere dost oleje ve vstřikování , ale to jsem měl i u předchozího auta a problémy to nedělalo.
Váha vzduchu to by lítaly otáčky a stím problémy nemám.
Někde jsem četl , že by to mohly být ještě sondy výfuku. Takže je skusím demontovat a vyčistit. Jen jsem chtěl smazat poruchu.
Pokud jde o to ALDL nevím jestli je to ALDL8192 , ale OBD to není.
Ta diagnostika co prodávají , to u těch novějších aut umí , ale jen omezeně (takže nastavit procenta váhy vzduchu asi né , mazání a výpis poruch možná). Na nějaké nastavování to chce samozřejmě diagnstiku přímo na DAEWOO. Skusím toho pána ze Zubří. Cena není špatná.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hafca



Založen: Jul 27, 2004
Příspěvky: 4519
Bydliště: 25km na západ od Prahy

PříspěvekZaslal: st červen 05 2013, 8:12    Předmět: Citovat

Není mi jasné, proč by ti to měli v servisu vyhodit, kvůli čemu? Víš vůbec jak se to zaslepuje?
_________________
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Mira_A



Založen: Apr 06, 2013
Příspěvky: 1005
Bydliště: RpR

PříspěvekZaslal: st červen 05 2013, 10:12    Předmět: Citovat

hafca napsal(a):
Není mi jasné, proč by ti to měli v servisu vyhodit, kvůli čemu? Víš vůbec jak se to zaslepuje?


Nevím psali hodně po různých forech i na DAEWOO foru , že jim to vyhodili tu záslepku a jeden že ho za to mechanik zdupal. Měla by být kovová nebo tepelně odolná.
Takže kus kovu vyřezaný podle ventilu (1mm hliník). Zacpat by se daly obě díry nebo jen ta vstupní co je přímo do motoru. Ta co vrací zpět plyny je taková dlouhá několikrát ohlá trubička. I ta by se teoreticky dala zmáčknout a bylo by , ale to by mě pak při výměně mohlo přijít draho. Jinak to nemůže být ta záslepka z klingeritu , protože je tam dost vysoký tlak a mohlo by se to prorazit a pak dostat bordel ze záslepky do motoru.
Tak jsem to někde četl.

Já ho měl ted přes zimu odpojený , ale svítila mi kontrolka chyby motoru.
tím se ventil vůbec neotvíral. Auto jezdilo pěkně. Takže je to něco s řízením vracení splodin. Jinak když ho zapojím jde slyšet jak se hned po startu otevře. To by snad se měl otvírat s nějakým spožděním.



EGR valve.jpg
 Komentář:
Tak jsem si ho vyfotil , tento tam mám.

Stáhnout
 Soubor:  EGR valve.jpg
 Velikost:  55.31 kB
 Staženo:  75 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hafca



Založen: Jul 27, 2004
Příspěvky: 4519
Bydliště: 25km na západ od Prahy

PříspěvekZaslal: st červen 05 2013, 10:36    Předmět: Citovat

Já udělal záslepku z konzervového plechu. Má tvar těsnění a jsou v něm jen díry pro šrouby pro přišroubování ventilu. Nic jiného jsem nedělal ani neodpojoval, ventil se může otevírat jak chce, ale nikam nic nepouští. Plech je sice slabý, ale drží a není nikde vidět, že by tam byl.
_________________
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2422

PříspěvekZaslal: čt červen 06 2013, 9:21    Předmět: Citovat

citace:
sondy výfuku. Takže je skusím demontovat a vyčistit.
Jestli chceš vyndat lambdy a odrbat je kartáčem, tak je můžeš rovnou zahodit. Jedinej způsob vyčištění je zahřát jízdou ve vyšších otáčkách.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund