Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 20235 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: pá srpen 02 2013, 6:12 Předmět:
On je rozdíl mezi pofrčí a pofrčí.
A taky je rozdíl v tom, jestli se ho potřebuje někdo zbavit, nebo mu chybí do sbírky.
Takže může být za odvoz nebo za tisícovku, na kolik si ho kdo cení.
A to, jak "pofrčí" bude samozřejmě hrát roli, jak vysoko se ta cena v tom rozsahu může pohybovat.
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9755 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: pá srpen 02 2013, 6:31 Předmět:
To je nesnadná otázka, hodnota přístroje bude spíš sběratelská než užitná jakože jde o výrobek z let 1964-70, jakkoli ve své době velmi povedený a nadčasový. Koukni na blog sběratelů restaurátorů starých vehiklů cívkáčů Tesla, možná někdo použije coby dárce orgánů nebo zprovozní k dalšímu použivání.
http://starestroje.blog.cz/rubrika/o-strance-stare-stroje _________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Založen: Jan 12, 2009 Příspěvky: 7188 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: pá srpen 02 2013, 7:52 Předmět:
Mě samozřejmě mrzí, když vidím jak B4 trpí, ale MB je příliš daleko.
dotycna osoba _________________ Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Založen: Nov 11, 2011 Příspěvky: 2225 Bydliště: Oslavany
Zaslal: pá srpen 02 2013, 11:10 Předmět:
B4 bylo vyrobeno extrémně moc kusů, jejich sběratelská hodnota je pramalá. I když vím o člověku co jich má ve své sbírce několik tisíc kusů.
Cenu bych viděl 100 Kč, tím ale nechci říci že neudělá někomu radost.
Jako návod na opravu pro začátečníka doporučuji si pročíst toto:
Založen: Jan 12, 2009 Příspěvky: 7188 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: po srpen 05 2013, 9:56 Předmět:
Proč dýchat? Stejně umřem... _________________ Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Podle vzhledu bych usuzoval, že má za sebou pravděpodobně něco mezi 100 až 500 provozních hodin. Takže v průměru mírné až střední opotřebení. Záleží jak byla provozována či jestli se zrovna ten kus povedl nebo ne.
Problém budou asi zpuchřelé řemínky a přepínače uvnitř elektroniky, které jsou v originálním provedení Tesla a jsou tudíž poměrně dost citlivé na korozi na kontaktech. Ostatní by mohlo být po doladění a vyčištění v pořádku.
Pokud je rozhašená a opotřebovaná mechanika, bude to problém, protože ta mechanika je na dnešní dobu poměrně složitá a poněkud vyžaduje kvalifikaci či zkušenost jemného mechanika, kterou má dnes už jen málokdo.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.