Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19663 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: so září 07 2013, 22:22 Předmět:
U všech Japonců nejméně do roku 2003 je velikost napětí na reostatu daná jen dělicím poměrem vnitřního odporu měřidla a odporu reostatu a napětím palubní sítě. V roce 1995 tam určitě ještě byl plovákový reostat 120±8 Ω (téměř prázdná nádrž, značka E) až 3±2 Ω (plná nádrž, značka F). Poloviční výchylce odpovídá odpor cca 32,5±4 Ω.
Je-li odpor reostatu při plováku na suchu jiný (údaje platí pro Subaru, Suzuki a Toyotu, tak předpokládám, že to do roku 1998 byl v Japonsku standard), bude ve stejném poměru a trojčlenka stačí.
Vzhledem k nepřesnosti měření plovákem je rozptyl prahových úrovní se změnou palubního napětí pořád ještě přijatelný.
Nehledě k tomu, že bys stejně tak nízko neměl vyjíždět nádrž.
Založen: Jan 10, 2011 Příspěvky: 27 Bydliště: Praha
Zaslal: ne září 08 2013, 16:45 Předmět:
tak jsem to dneska meril a je to cele nejakej divoke, vzhledem k tomu ze mam predelane podsviceni budiku s moznosti regulace tak pri regulaci si to napeti taky skace jak chce, vypada to ze bude potreba z pojistkovy vytahnout jeden 12V kabel primo pro stav nadrze a pak to zmerim znova
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19663 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: ne září 08 2013, 21:07 Předmět:
Tak jsi měřil blbě. Podsvícení budíků má plus natvrdo spojený s plusem parkovaček, obvod napájení se uzavírá přes regulátor podsvícení na kostru.
Palivoměr má plus z napájení zapalování (spíná se klíčkem) a jedna jeho cívka musí být spojená s kostrou přímo, druhá přes reostat v nádrži.
S regulací podsvícení to nemá mít žádný společný vodič.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19663 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: po září 09 2013, 5:04 Předmět:
Ale reostat plováku musí být spojený s kostrou mimo palubku. Zpravidla k němu vede jen jeden vodič (druhý vede k palivovému čerpadlu), kostru mají chycenou pod zadním sedadlem.
Kostra podsvícení je od kostry vozidla oddělená a je s ní spojená buď přes regulátor podsvícení nebo, když vozidlo regulaci nemá, přes pevný odpor či propojku, která se zasune do konektoru určeného k regulátoru podsvícení.
Připoj voltmetr mezi vývod plováku a kostru vozidla, zřejmě jsi pro měření použil plovoucí kostru podsvícení.
Založen: Jan 10, 2011 Příspěvky: 27 Bydliště: Praha
Zaslal: pá září 13 2013, 12:56 Předmět:
Hill napsal(a):
Ale reostat plováku musí být spojený s kostrou mimo palubku. Zpravidla k němu vede jen jeden vodič (druhý vede k palivovému čerpadlu), kostru mají chycenou pod zadním sedadlem.
Kostra podsvícení je od kostry vozidla oddělená a je s ní spojená buď přes regulátor podsvícení nebo, když vozidlo regulaci nemá, přes pevný odpor či propojku, která se zasune do konektoru určeného k regulátoru podsvícení.
Připoj voltmetr mezi vývod plováku a kostru vozidla, zřejmě jsi pro měření použil plovoucí kostru podsvícení.
jo tam bude asi ten problem jak pises jeste na to musim mrknout a predpokladam ze to by melo I veresit problem toho o kolik ty V skacou
Založen: Jan 10, 2011 Příspěvky: 27 Bydliště: Praha
Zaslal: pá září 13 2013, 16:28 Předmět:
tak potom co jsem prosel vsechny cesty na zadni strane budiku jsem zjistil, ze (-) podsviceni budiku a vsechn mericu (teplota vody, nadrz, otacky, rychlost) je stejna uz od vyroby (bohuzel ja jsem si podsviceni budiku predelal na LED a proto bude potreba to podsviceni pripojit jinam nez na tuhle spolecnou zem, pomuze mi to alespon troche ustalit ty data z nadrze ?
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.