Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rada s "hladovym okem"
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Poradna
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19662
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: so září 07 2013, 22:22    Předmět: Citovat

U všech Japonců nejméně do roku 2003 je velikost napětí na reostatu daná jen dělicím poměrem vnitřního odporu měřidla a odporu reostatu a napětím palubní sítě. V roce 1995 tam určitě ještě byl plovákový reostat 120±8 Ω (téměř prázdná nádrž, značka E) až 3±2 Ω (plná nádrž, značka F). Poloviční výchylce odpovídá odpor cca 32,5±4 Ω.
Je-li odpor reostatu při plováku na suchu jiný (údaje platí pro Subaru, Suzuki a Toyotu, tak předpokládám, že to do roku 1998 byl v Japonsku standard), bude ve stejném poměru a trojčlenka stačí.
Vzhledem k nepřesnosti měření plovákem je rozptyl prahových úrovní se změnou palubního napětí pořád ještě přijatelný.
Nehledě k tomu, že bys stejně tak nízko neměl vyjíždět nádrž.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RobiXman



Založen: Jan 10, 2011
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne září 08 2013, 16:45    Předmět: Citovat

tak jsem to dneska meril a je to cele nejakej divoke, vzhledem k tomu ze mam predelane podsviceni budiku s moznosti regulace tak pri regulaci si to napeti taky skace jak chce, vypada to ze bude potreba z pojistkovy vytahnout jeden 12V kabel primo pro stav nadrze a pak to zmerim znova Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19662
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: ne září 08 2013, 21:07    Předmět: Citovat

Tak jsi měřil blbě. Podsvícení budíků má plus natvrdo spojený s plusem parkovaček, obvod napájení se uzavírá přes regulátor podsvícení na kostru.
Palivoměr má plus z napájení zapalování (spíná se klíčkem) a jedna jeho cívka musí být spojená s kostrou přímo, druhá přes reostat v nádrži.
S regulací podsvícení to nemá mít žádný společný vodič.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12165
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: ne září 08 2013, 22:57    Předmět: Citovat

Hill napsal(a):
Tak jsi měřil blbě.
S regulací podsvícení to nemá mít žádný společný vodič.


společnou může mít kostru v palubce . . . a může být uhnilá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19662
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: po září 09 2013, 5:04    Předmět: Citovat

Ale reostat plováku musí být spojený s kostrou mimo palubku. Zpravidla k němu vede jen jeden vodič (druhý vede k palivovému čerpadlu), kostru mají chycenou pod zadním sedadlem.
Kostra podsvícení je od kostry vozidla oddělená a je s ní spojená buď přes regulátor podsvícení nebo, když vozidlo regulaci nemá, přes pevný odpor či propojku, která se zasune do konektoru určeného k regulátoru podsvícení.

Připoj voltmetr mezi vývod plováku a kostru vozidla, zřejmě jsi pro měření použil plovoucí kostru podsvícení.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RobiXman



Založen: Jan 10, 2011
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá září 13 2013, 12:56    Předmět: Citovat

Hill napsal(a):
Ale reostat plováku musí být spojený s kostrou mimo palubku. Zpravidla k němu vede jen jeden vodič (druhý vede k palivovému čerpadlu), kostru mají chycenou pod zadním sedadlem.
Kostra podsvícení je od kostry vozidla oddělená a je s ní spojená buď přes regulátor podsvícení nebo, když vozidlo regulaci nemá, přes pevný odpor či propojku, která se zasune do konektoru určeného k regulátoru podsvícení.

Připoj voltmetr mezi vývod plováku a kostru vozidla, zřejmě jsi pro měření použil plovoucí kostru podsvícení.


jo tam bude asi ten problem jak pises Smile jeste na to musim mrknout a predpokladam ze to by melo I veresit problem toho o kolik ty V skacou Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RobiXman



Založen: Jan 10, 2011
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá září 13 2013, 16:28    Předmět: Citovat

tak potom co jsem prosel vsechny cesty na zadni strane budiku jsem zjistil, ze (-) podsviceni budiku a vsechn mericu (teplota vody, nadrz, otacky, rychlost) je stejna uz od vyroby (bohuzel ja jsem si podsviceni budiku predelal na LED a proto bude potreba to podsviceni pripojit jinam nez na tuhle spolecnou zem, pomuze mi to alespon troche ustalit ty data z nadrze ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Poradna Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund