Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32318 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne říjen 06 2013, 22:57 Předmět:
bardot13 napsal(a):
Auto je v autobazaru.V pátek jsem to zjistil při přejímání auta a tak jsem ho tam nechal.Řekli, že motor propláchnou.Ten karbon byl uvnitř pod víčkem.Kousky větší jak zrnka máku tvrdá a na omak ostrá.Nejhorší je,že peníze za auto jsem jim už poslal na účet.Tak nevim jak se budou cukat s vrácením peněz.
Ajajaj, to bude blbý - z toho se ty kur.vy bazaristický budou chtít vykroutit za každou cenu, aby jim zůstaly love a ty sis tu káru odvez...
Ale jestli ses udržel a ještě jim nepodepsal převzetí a jseš schopnej nervově odolat tvrdýmu nátlaku z jejich strany na to, aby sis vybral jiný auto pokud zrovna ne tohle, tak ty prachy budou muset vrátit, jinak by to bylo na žalobu.
Osobně doporučuju jim v případě, že odstoupení od smlouvy odmítnou přijmout bez ohledu na jejich kydy pohrozit zavoláním inspektora ČOI (nutno připravit předem, minimálně si najít telefon krajský expozitury ČOI na netu) - a vytrvat na svým, nic nepodepisovat. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18731 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po říjen 07 2013, 4:48 Předmět:
U nás ve fabrice CNG zařídil vedoucí a tak na to jezdí tahle 16ka služební fábule a vysokozdvižný vozejky . Ta f odjede cca 240km na nádrž , přepínání je úplně automatický , výkon klesne určitě o 20% , ale jede to zadarmo . Vozejk jede tak 3-4hodiny . Dříve se kradla nafta , dnes zase mistři musí lítat tankovat . Neprodáváme pro cizí , protože měrné zařízení stojí bratru osmdesátku a to vedoucí pro soukromou firmu nepotřebuje . Jezdí sem jenom jeden jeho známý , no rozčiluje to moje holky , musí mu běhat otevírat bránu .
Právě tady na Ostravsku není naprosto žádný problém CNG natankovat. Tlačí to tady ve velkém Vítkovice (mají i lokomotivy na plyn atd.) takže "benzínek je tady dost. Tak se dívám po těchto autech. U nových přímo určených aut na CNG je výkon stejný. Někdy i vyšší. Jen mám strach jak to bude s tankováním když se vzdálím tady od komínů.... (originál má nádrž na benzín jen 13l ) _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32318 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po říjen 07 2013, 10:23 Předmět:
mirku napsal(a):
tomasjedno napsal(a):
bardot13 napsal(a):
...Auto má 1 119 000 km najeto..
...a je z roku 1910, že?
... gratuluji, vypadá to, že jsi jediný z vlákna, který si všiml že ta kára má najeto přes milion ...
Fábule "dvojka" se sice vyrábí od roku 2006, konkrétně od prosince, ale to šlo o zahájení výroby s motorem 1,2HTP. S motorem 1,4 63kW se dělá od ledna 2007, ccož znamená že v nejvěkovitějším případě by to auto bylo starý k dnešnímu dni 6 let, 9 měsíců a tejden k tomu - a při nájezdu milión a 120 tisíc k tomu by muselo najet víc jak 400km každej den... Obávám se, že pokud by s takovým autem někdo přijel do bazaru, asi by se s ním nikdo o koupi nebavil a daleko dřív by s pomoccí servisního systému projevila o takto natočenou káru samotná Škodovka, minimálně aby prozkoumala opotřebení a další projevy velkýho nájezdu... Tudíž selským rozumem - jedná se o překlep a to auto má najeto buď 111 900km, nebo 119 000km...
Uvidíme, co na to bardot13 - třeba objevil fakt unikát s víc než mega km na tachu... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Tak to auto má najeto jen 119300 km.Byl to překlep.Jinak jsem ho koupil.Olej vyměnili.Motor běží zatím v pořádku.Můj známý ze servisu mi sdělil,že k tomu dochází i při nevhodné výměně oleje za jiný druh.Auto bylo na lízink a uživatel obecní úřad.Tak snad by nemuselo jít o přetočený tachometr.Jinak bazar tvrdí,že kdyby nastal s motorem problém,okamžitě přijet.
Ono na druhou stranu ty motory jsou vcelku dostupné a opravitelné. Takže pokud je auto v celkově dobrém stavu tak není co řešit. Koupě staršího vozu je vždy sázka do loterie a kompromis. _________________ Internet - metla lidstva
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.